Kirjoittaja Biancaliina » 09.06.2010 17:58
Sekoan kohta, pitäsköhän ottaa jotain lääkkeitä tähän neuroottiseen käytökseen vai olenkohan jo täysin paranoidinen.
Nyt alkoi tuntua että saatan olla tuollainen opportunisti, enkä kestä itsessäni tuollaisia piirteitä.
Pelkään olevani mytomaanikko, psykopaatti, huomionhakuinen munchausenin syndroomainen narsisti, opportunisti, täysin empatiakyvytön, vainoharhainen, antisosiaalinen patologinen valehtelija, äitini kaltainen mielisairas ihminen.
Jos tapaan jonkun ihmisen, kelaan koko tapaamisen useaan kertaan ja mietin mitä tein väärin ja missä kohti saatoin vahingoittaa toisen ihmisen psyykettä. Nyt mietin että olin ehkä terapiassakin täyshullu ja varmaan psykologi sekoaa kanssani. Pelkään koko ajan että manipuloin huomaamattani ja teen vahingossa muille pahaa.
En kestä tätä helvettiä. Auttaako tähän itseni kyttäykseen joku lääke. Enkä helvetissä soita lääkärille: "No moi, voitko kertoa olenko opportunisti, munchausenin syndroomainen mytomaanikko, patologinen valehtelija, antisosiaalinen psykopaatti". Kai hänellä on parempaakin tekemistä kun kuunnella mun psykopaattijuttuja, eikä vakuuttelut auta kuitenkaan.
Miksi tämä meni taas tällaiseksi.
Joo niin perseennuolentaa toivon mukaan teen suht lievässä määrin enkä sairaalloisesti. Taas uusi kyttäyksen aihe: kuinka paljon nuolen persettä. Ja nämä ajatuskuviot, ihan pimeitä, tästä pääsen siihen, että olen itsekeskeinen eli vaikeasti narsistinen koska kyttään itseäni. Huoh....