Hilppa kirjoitti:Olen vakavissani. Vaikka kysymyksen muoto saattaisi tuntuakin kevyeltä.

Hilppa kirjoitti:Kiitos Riidankylväjä. Linkistä: Osa oli hyviä huomioita osa jotain, mikä ei sovellu tuohon viikkoon. Kyse ei ole mistään pari- rakkaus- tai muusta läheissuhteesta siis.
Jos narsistilla on voima herätellä tunteita sinussa - sinä olet vieläkin lähde hänelle, täysin riippumatta siitä mitkä tunteet ovat kyseessä.
ritalin kirjoitti:Minä olen narsististen naisten kanssa käyttänyt taktiikkaa, että annan ymmärtää, mutta en ymmärrä antaa. =D
Riidankylväjä kirjoitti:--
Viikon oleskeluun lienee viisainta olla tarjoamatta narsistille ns. "narsistista lähdettä" eli huomiota tai ihailua ta muuta reaktiota. http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/NarSupply.html
Kaikkia ihmisiä narsisti ei saa valtaansa.Jos narsistilla on voima herätellä tunteita sinussa - sinä olet vieläkin lähde hänelle, täysin riippumatta siitä mitkä tunteet ovat kyseessä.
Psykopatologia kirjoitti:On erikseen narsistinen persoonallisuushäiriö ja huomionhakuinen persoonallisuushäiriö.
Riidankylväjä kirjoitti:Eli oletettu narsisti hurmasi sinutkin?
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa