Miksi riitely on niin kivaa?

Miksi riitely on niin kivaa?

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 28.08.2011 15:58

?
Riidankylväjä

Re: Miksi riitely on niin kivaa?

ViestiKirjoittaja slimjohn » 28.08.2011 16:36

Se on kivaa ainoastaan, jos on hyvä siinä. Hyvä riitelijä saa nolata vastustajansa ja samalla nautiskella ihanasta ylemmyyden tunteesta. Huono riitelijä on kuin räkyttävä rakki, tylsä ja säälittävä olento. :ugeek:
slimjohn

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 29.08.2011 10:48

Riitelyketju ovat kaikkein suosituimpia.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja ve e » 29.08.2011 12:24

Voi olla ongelmia, joitten takia tuntee olevansa elossa ainoastaan konfliktissa? (Tämä tietenkin epätäsmällinen psykologian erikoisalaa koskeva väite laillistamattomalta psykologilta.) :o

Kaikki kiihtyneisyys ei ole mukavaa, mutta sitä voi olla vaikea lopettaa, ja riitely voi sitten olla samaan aikaan jotenkin kummasti tyydyttävää ja ikävää? (Sama.)
ve e

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2011 12:28

Kyllä, "ambivalenssia".

Argumentointi kyllä voi olla kivaa, varsinkin jos tosiasiat puhuvat puolin ja toisin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 02.09.2011 11:44

Jotta voit kysyä otsikon kysymyksen, sinun tulee olla sitä mieltä, että riitely on kivaa tai sitten tunnet jonkun kenen mielestä se on kivaa tms.
Joten, vaikea vastata, kun en pidä kivana. Puhdistaa toisinaan ilmapiiriä, muttei hauskuuta.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 02.09.2011 12:58, muokattu yhteensä 2 kertaa
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 02.09.2011 11:44

Riidankylväjä kirjoitti:Riitelyketju ovat kaikkein suosituimpia.

Sekö kertoo, että: "riitely on kivaa"? Arvatenkaan, et vastaa tähänkään kysymykseen (haastan riitaa riidankylväjä).
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 02.09.2011 12:57

Ei ole kivaa, vaan tarkoitus onkin vain provosoida ja tehdä laittomia tutkimuksia. Pidä hauskaa matkallasi, sait taas mittani täyteen.
Tulen aina sanomaan suoraan, jos joku kommentteineen vi*uttaa.

Ja minä tiedän liian hyvin, että turha odottaa anteeksipyyntöä, pitäisi pyytää itse - joka helvetin kerta.

Tässä sitä riitaa sitten ja yksin riitely on yksi ärsyttävimmistä asioista maailmassa.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja ve e » 02.09.2011 16:51

Biancaliina kirjoitti:Ja minä tiedän liian hyvin, että turha odottaa anteeksipyyntöä, pitäisi pyytää itse - joka helvetin kerta.

Joskus voi kannattaa pyytää anteeksi vähän tuhaankin jos sillä tavalla pelastaa itsensä. Mutta huono tapa se on. Joutuu omaan maailmaansa, se, miten oikeasti kokee muodostuu vähitellen merkityksettömäksi.
ve e

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 06.09.2011 10:11

En pyydä enää. Enkä keskustele jatkossa heidän kanssaan, ketkä loukkaavat tahallisesti eivätkä pyydä anteeksi.
Minä en ole syyllinen mm. kenenkään nettihistorian laittomiin tonkimisiin, vanhan uudelleen levitykseen ja jatkuvaan pään aukomiseen/pilkkaavaan naureskeluun.
En myöskään kenenkään vetäytymiseen, mykkäkouluun ja lapselliseen "provosoi häviä" - peliin.

Puhe ei aina ole riitaa.
Biancaliina

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa