ritalin kirjoitti:Ihan hyvä kirjoitus. Mä olenkin jo oman näkemykseni syntyvyydestä tänne kirjoittanut. Eli se on se, että 60-luvun ikäluokista eteenpäin on nähtävissä murros, että persoonallisuushäiriöisten miesten suhteellinen osuus isien joukossa on kokoajan kasvanut. Todellinen räjähdys tämän asian suhteen on tapahtunut 80-luvun ikäluokissa. Kylmä fakta on, että lapsista, joiden isä on 80-luvulla syntynyt, joka toisella lapsella isällä on B-clusterin persoonallisuushäiriö.
Parisuhdemarkkinoilla 80-luvulla syntynyt nainen ei kelpuuta enää miestä, ellei miehellä ole B-clusterin persoonallisuushäiriötä, rikostaustaa, päihdeongelmaa, tai muuten vain pirusti rahaa, tai pirusti valtaa
ritalin kirjoitti:Omalla kohdallani olen voinut sen nykymenon huomata siinä, että kun olin 20-25-vuotias minusta kiinnostui sellaiset 35+ ikäiset naiset. Suunnilleen, kun 25-vuotta tuli täyteen, niin ei ole yksikään nainen ollut kiinnostunut, ei edes vanhat mummut.
trisse kirjoitti:Sinä olet kyllä omanlaisesi tapausPehmeä isyys on koko ajan kasvanut joten vähän luulen että persoonallisuushäiriötä oli enemmän sodankäyneiden ja heidän lapsissaan kuin nuoremmissa ikäluokissa. Jossain oli juttukin kuinka vasta 90-luvulla syntyneet ovat vapaita sotatraumoista ja heidän empatiakykynsä on korkeampi kuin vanhemmilla ikäluokilla.
trisse kirjoitti:Kuulostaa siltä että sinussa itsessäsi tapahtui muutos. Syrjäydyit jne. 20-25 v on täynnä erilaisia mahdollisuuksia jotka saattavat myöhemmin sulkeutua. Sitä voi tapahtua itse kullekin.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa