Kirjoittaja ritalin » 05.08.2018 23:39
Artikkelista poimittua:
– Kyselin siitä päivityksestä, että mitä kaikkea se tarkoittaa. Siellä on paljon uusia termejä, joita en ollut koskaan kuullutkaan. Lasta täytyy tukea, äiti muistuttaa.
Omat kommentit:
Ei ole välttämättä lapsen tukemista, että kannustetaan lasta uskomaan poliittiseen pseudotieteelliseen kusetukseen ja manipulointiin. Äidin tuki menee nyt kyllä enemmänkin poliittiselle ideologialle, kuin lapselleen. Valitettavasti.
En tiedä, mistä johtuu, mutta jotenkin näistä äidin kommenteista tuntui huokuvan samanlainen tunnelma, mikä minulle muodostui Ilmari Kiannon Punainen Viiva- kirjan pohjalta.
Lisää artikkelista poimittua:
– Jos olen sinut itseni kanssa, voin tehdä nopean valinnan, että nyt olen tyttö tai poika.
Omat kommentit:
Jos henkilöllä on epävakaa sukupuoli-identiteetti, niin sellainen henkilö ei kyllä kykene koskaan olemaan sinut itsensä kanssa. Itseasiassa tällaiselta henkilöltä minuus puuttuu.
Vielä lisää artikkelista poimittua:
Lehto on pohtinut identiteettiään tunteidensa kautta. Hän tuntee tarvitsevansa läheisyyttä ja rakkautta.
Omat kommentit:
Huokuukohan tästä kommentista itseasiassa jonkinlainen pelko seksuaalisuutta ja yhdyntää kohtaan? Siihen tyyliin, että "en halua yhdyntää, haluan vain läheisyyttä ja rakkautta, yhdyntä pelottaa minua".
Lehto pohtii elokuva-alalle menemistä. Kas kummaa... Eikös se ole tällä hetkellä vähän niin, että nämä vihervassari-seksuaaliset pääsevät muita helpommin elokuva-alalle...
Loppuun yhteenveto:
Tämä Lehto lienee vaikeasti epävakaan identiteetin omaava teinityttö, jolla on tiedostamaton voimakas pelko yhdyntään liittyen ja hän on sitten löytänyt vihervasemmiston propagandasta pakotien omista ongelmistaan. Tämä on tilanne nyt, mutta asiat voivat muuttua tulevaisuudessa. On myös mahdollista, että hän joskus ihastuu ja rakastuu johonkuhun ja aloittaa tämän kanssa suhteen. Jollain tavalla veikkaan kuitenkin, että Lehto tulee hakemaan itselleen partneria heteronaisista, jotka eivät hänestä kiinnostu, jolloin Lehdon ei tarvitse pelätä seksiä.