tris kirjoitti:Psykopaatti ei kadu mitään. Kerro jotain mitä sinä kadut osoittaaksesi muille ettet ole psykopaatti. Reilua, eh?
Pieni, melko mitätön juttu on kaduttanut minua vuosia. Lukiossa ...
tris kirjoitti:Psykopaatti ei kadu mitään. Kerro jotain mitä sinä kadut osoittaaksesi muille ettet ole psykopaatti. Reilua, eh?
Pieni, melko mitätön juttu on kaduttanut minua vuosia. Lukiossa ...
tris kirjoitti:Hassua mutta juttu harmittaa yhä vähän.
tris kirjoitti:No voin kai sen kertoa että minua kaduttaa etten saanut aikaiseksi viedä graduani tarkastettavaksi. En jaksanut käydä läpi ohjaajan viimeisiä korjausvaatimuksia mutta myöhemmin olen alkanut tajuta että se olisi luultavasti mennyt läpi heikohkolla arvosanalla ihan sellaisenaan. Eihän jokainen maisterikaan ole mikään ruudinkeksijä ja ne lopputyöt pääsääntöisesti päästetään läpi jos niihin on aikaa ja vaivaa uhrattu.
tris kirjoitti:Eikö katumusta ole eri tasoista kuten mitä tahansa muutakin tunnetta?
Toki minulla on tärkeämpiäkin katumuksen kohteita mutta vaikka olen ollut hyvin avomielinen netissä niin en näe sellaista avomielisyyttä viisaaksi varsinkaan sen jälkeen kun kaikkea paljastamaani on häikäilemättömästi käytetty minua vastaan. Pelkurimaiset ja heikot ihmiset käyttäneet jotka eivät ole itse uskaltaneet tai halunneet mitään kertoa ja joiden halpamaisuudella ei näytä olevan mitään rajoja.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa