Re: Ryyppäyksen ja älyn korrelaatio

ViestiKirjoittaja Miller » 16.04.2010 22:37

[PP: Aloittajana Trisse.]

Aivan.. Nyt ei sitten paljoa vaaditakaan oman älykkyyden esille tuomiseen -korkki auki.
Miller

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 16.04.2010 22:38

Luultavasti tuo korreloi sitä, että koulutetuille on alkoholia enemmän tarjolla.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja xxccz » 16.04.2010 23:12

´
Helppo uskoa.
Älykkö nainen sairastuu alkoholiriippuvuuteen, muttei wernicken syndr. koska hienostelee ja syö.
xxccz

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 16.04.2010 23:22

Joopa joo.
Viimeksi muokannut Biancaliina päivämäärä 13.10.2010 20:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Megakesä » 17.04.2010 00:28

Yliopistolla olis ollu bileitä monta kertaa viikossa. Pari tyyppiä jopa joutui keskeyttämään opintonsa eka vuoden syksyn jälkeen dokaamisista johtuvien poissaolojen ym takia.
Yliopistoviikkohan kestää tiistaista torstaihin eli siis vain ti, ke ja to on opetusta. Muu aika on muille aktiviteeteille. Itse pyörin järjestöissä ja luin kaunokirjallisuutta, mutta monilla muu aika meni dokailuun.
Liika tieto ja yleissivistys tuo stressiä ja paineita varsinkin jos odotetaan menestystä yhteiskunnassa (esim. sukulaiset odottavat tms.). Paineita monet purkavat dokaamalla. Ei voi ajatella, että akateemisten pitäisi olla juomatta. Kyllä kukin yksilö saa polttaa ja dokata huolimatta koulutustasosta. Tietysti olisi toivottavaa, että jonkinlainen kohtuus säilyisi, sillä dokaaminen sotkee välittäjäaineiden pitoisuuksia aivoissa, ja ainakin mulle dokaaminen aiheuttaa aheja, jotka kestävät useita päiviä. Siksi olenkin ollut juomatta elokuusta 2009 lähtien. Olen kyl aina juonu melko vähän.
Edellinen juomattomuusjaksoni oli heinäkuusta 2007 syyskuuhun 2008.
Megakesä

ViestiKirjoittaja xxccz » 17.04.2010 10:36

Kyllästynyt kirjoitti:Näyttää siltä, että Tristan ei ole oppinut käyttämään lähdekritiikkiä lainkaan eikä tilastotieteestä edes sitä, ettei jäätelö lisää hukkumisonnettomuuksia.

Mutta alko kyllä.
xxccz

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.04.2010 15:02

Välillä päättely menee näin: Kennedy oli valtiomies ja kova naistenmies. Minäkin olen kova naistenmies;
minusta vamaan tulee suuri valtiomies.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa