Kuntoilun sietämätön tylsyys

Kuntoilun sietämätön tylsyys

ViestiKirjoittaja Tris » 13.12.2012 15:22

Pitäisi harrastaa liikuntaa ja olen huomannut kuntosalin ja vesijuoksun positiiviset vaikutukset. Se on kuitenkin sietämättömän pitkäveteistä polkea kuntopyörää taikka painella 25 metrin vesirataa edestakas jos ei ole seuraa. Yleensä en ole ikinä jouten olla möllöttele vaan olen keskittynyt nettiin, lukemiseen, puuhailuun. Tuossahan tavallaan puuhaa jotain mutta kun puuha on niin yksitoikkoista niin alkaa vähän ahdistaa. Olen yrittänyt huvittaa itseäni erilaisilla ajatuskuluilla mutta jotenkin niitäkään ei tule käskystä ja jossain tunnin kohdalla alkaa omat jutut hyytyä. Yhdellä kuntosalilla on televisio ja se on auttanut. Uimahallissa ei ole telkkaakaan ja yleensä ei edes radiota (paitsi Stadikalla). Mikä tuohon tylsistymiseen auttaisi? Ideoita?
Tris

Re: Kuntoilun sietämätön tylsyys

ViestiKirjoittaja Tris » 13.12.2012 16:06

Tuo on ratkaistu jo. Mielessä oli etsiä jotain monimutkaisempaa ja kiinnostavampaa...
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 13.12.2012 16:07

Obelix btw oletko sinä taannoinen Mies60?
Tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.12.2012 16:52

Ei ole.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Tris » 13.12.2012 16:56

Onko se joku muu vanha tuttavuus?
Tris

ViestiKirjoittaja Kuutar » 13.12.2012 21:09

Kokeile tanssia.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Tris » 13.12.2012 21:11

En mä opi liikkeitä. Kuntosali on sopivan yksinkertainen mulle. Ruumis tykkää ja oppii, pää vaan tarvisi virikkeitä.
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 13.12.2012 21:15

Monistaa erilaisia monadeita jotka heijastavat maailmankaikkeuden tilaa oman tajunnantasonsa mukaisesti.
Tris

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa