Psykopatologia kirjoitti:Kuulkaapas nyt! Minä olen sataprosenttisesti, satakymmenenprosenttisesti - ja pelkästään hetero.

Jail kirjoitti:Elämä on ihanaa ja minä rakastan teitä kaikkia,
jopa muurahaisia ja pikkuliskoja.

Psykopatologia kirjoitti:Kuulkaapas nyt! Minä olen sataprosenttisesti, satakymmenenprosenttisesti - ja pelkästään hetero.
Riidankylväjä kirjoitti:Minusta Kyllästynyt on sitkeä oikeudenmukaisuuden puolustaja. Mirri on vähintään yhtä sitkeä ja paneutuu tarmolla asioihin. Hilppa on palstan älykäs ja sivistynyt lady. Kahvi on herrasmies, joka myös paneutuu asioihin huolellisesti. Obelix on miehistä parhaimpia. Jail on herkkä neito, joka ei tee pahaa kärpäsellekään. Lette on palstan filosofi. Illusia on palstan hyvä haltiatar. Kuutar myös kiltti nainen. Ja Pertsa tietysti Palsta oikeamielinen, viisas ja hyvä hallitsija.
Jos nimi ei tullut mainittua älkää ottako nokkiinne. Mukavia olette kaikki.
Psykopatologia kirjoitti:Laitan teidät eheytymiskursseille.

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa