Re: Loukkaukset

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 13.04.2010 19:26

[Ketjun aloittajana Trisse.]

Buddha sanoo, että hyvä ihminen on sellainen, jonka viha on kuin veteen kirjoitetut kirjaimet, häipyy saman tien kun on kirjoitettu.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 13.04.2010 19:37

Voisiko kiteyttää niin, että kannattaa pyrkiä olemaan loukkaamatta ja loukkaantumatta.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 16:39

No, teillä molemmilla on omat fooruminne, miksette pysy niissä, kun tämä ei miellytä?
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:02

Mitä Tristan pelkää? Tai ketä? Itseäänkö, Kontulibiä, Stuart Littleä vai ketä?

Mitä eroa on tässä foorumissa verrattuna Tristanin tai Kontulibin foorumeihin? Mitkä eroavaisuuksista ovat sellaisia, joita ei voisi tuoda toteen myös Tristanin ja Kontulibin foorumeilla?

Oletko sinä tosiaan tarpeeksi tyytyväinen Luukkosen toimintaan, Kontulib? Pääsääntöisesti ei ole siltä vaikuttanut, vaikka välillä käytkin läpsäyttelemässä selkään "kohtuullisen älykästä" miestä. Mitä kaikkia erityisvapauksia Tristanille pitäisi suoda, että olisit tyytyväinen Kyllästyneen toimintaan, Kontulib?
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:14

Viidakossa törisee kohta pillastunut norsu.

Kuva
Viimeksi muokannut Raatelulammas päivämäärä 14.04.2010 17:16, muokattu yhteensä 3 kertaa
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:20

Sinun maailmasi kiintopiste on ilmiselvä musta aukko.
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:24

Kuulokyky ja näköaisti kärsivät mustan aukon äärellä. Musertava voima puristaa veret aivoista. Lopulta nuo kaikki katoavat kuin ripulipaska vessanpöntön nieluun.
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:26

k-lib kirjoitti:
Raatelulammas kirjoitti: Trisse ei tarvitse mitään erivapauksia, mutta mielestäni hänen palstalla saamiaan raivareita ei kannattaisi ottaa niin vakavasti eikä muistella niitä useita vuosia jälkeenpäin.

Jaa. No ottiko mielestäsi Helu Trissen raivarit liian vakavasti? Tai otatko sinä minun ja Kyllästyneen kirjoittamat viestit liian vakavasti?

P.S. Ai mistäkö? No sinähän sen juuri tuossa jo mainitsit. :D
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:34

k-lib kirjoitti:
Raatelulammas kirjoitti:
k-lib kirjoitti:
Raatelulammas kirjoitti: Trisse ei tarvitse mitään erivapauksia, mutta mielestäni hänen palstalla saamiaan raivareita ei kannattaisi ottaa niin vakavasti eikä muistella niitä useita vuosia jälkeenpäin.

Jaa. No ottiko mielestäsi Helu Trissen raivarit liian vakavasti? Tai otatko sinä minun ja Kyllästyneen kirjoittamat viestit liian vakavasti?

Helusta en tiedä. Helun "vakavastiottamiset" eivät kuulu minulle.
Ei! En ota sinun tai Kyllästyneen viestejä liian vakavasti, kun ne kerran ovat harkitulla ilkeydellä kirjoitettuja, toisin kuin Trissen jotka ovat ahdistuksen tai suuttumuksen vallassa kirjoitettuja.

Vaikuttaa kuitenkin siltä, että kuitenkin otat aika vakavasti (liikaa). Oletko jollakin tavalla onnistunut yksiselitteisesti havannoimaan Tristanin päässä liikkuvia tunnetiloja hänen kirjottaessaan nettiin? Oho! Onko se jokin scientologien käyttämä anturi kenties? Mistä tiedät mitä tunnetiloja liikkuu minun ja Kyllästyneen mielissä kirjoittaessamme? Hyvä tuliais-vinkki Kontulan ostarilta on Mäntysuopa-saippua. Se ei ole niin kallis kuin Lushmun saippuat, ja sillä raaskii siten natkumpikin nainen pestä kätensä paskalla käymisen jälkeen. Ettei esimerkiksi lapsille siirry vanhemman kautta salmonellaa yms.
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:40

Huijjuij.... :oops:

Eikö kukaan muu kirjoita loukkauksia tähän "Loukkaukset"-ketjuun? :)
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:46

Sielunkumppanuus on kaunis asia! :)
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 17:58

Kontulib,sinulla on hyvä sydän. Toivon kovasti ettet satuttaisi itseäsi pahasti.
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 14.04.2010 19:48

Minä kun luulin, etten minä ole sinulle "mikään". 8-) Että oikein olet varoittanut minusta! Minä haluan vielä varoittaa Kontulibiä sinusta. Tristan on kova tyttö satuttamaan ihmisiä jotka hänestä välittävät.
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 28.04.2010 14:01

Olen loukkaantunut siitä, ettei tekoni loukkaa läheistäni, ainakaan siten, että ns. kuulisin siitä.
Haluan ihmissuhteita, missä mahdolliset loukkaukset loukkaa, tunnen syyllisyyttä ja pyydän anteeksi.

Tämä on kamalaa. Tai siis tuntuu kauhealta, pahalta.
Biancaliina

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 28.04.2010 15:18

Vapunaattona kaksi kriminelliä pääsevät taas tänne riehumaan.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 28.04.2010 16:06

Pertti Luukkonen kirjoitti:Vapunaattona kaksi kriminelliä pääsevät taas tänne riehumaan.

Pääsevätkö he lomalle?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 28.04.2010 17:02

Oijjoij huano ajankohta! :? Perskänniset piäsee rähisemään! Piru on irti, shakaalit piäsee haaskan pitoon... Kuuluu vuan jotta "Louks! Louks! Louks!"
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 28.04.2010 17:11

Vietän vissiinkin vuosipäivää syömällä poppareita ja lueskelemalla rakastavaisten juttuja!
Biancaliina

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa