Illusia kirjoitti:Minä en usko tuonpuoleiseen elämäään, mutta olen tehnyt havainnon, että omat huonot teot kävelevät vastaan ennemmin tai myöhemmin tavalla, jota ei olisi ikinä tahtonut.
Kahvi kirjoitti: Olen huomannut saman. Minkä taakseen jättää niin sen edestään löytää.
Psykopatologia kirjoitti:Kyseessä on vyö.
Illusia kirjoitti:"Emme voi elää vain itsellemme. Tuhat säiettä yhdistää meidät muihin ihmisiin, ja näitä säikeitä pitkin, myötätunnon lankoina, tekomme kulkevat syinä ja palaavat seurauksina."
Herman Melville
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herman_Melville
Säieteoriat lähtevät siitä, että alkuräjähdyksen hetkellä olisi ollut 9–11 tai mahdollisesti jopa 26 aika-avaruuden eri ulottuvuutta, joista osa on surkastuneita. Ihmisen havaintomaailmaan kuuluu vain neljä ulottuvuutta (pituus, leveys, syvyys ja aika). Maailmankaikkeuden massa ei säieteorian perusteella olisi kutistunut täydellisesti singulariteettiin, vaan sillä olisi ollut tiettyjä lenkkimäisiä ulottuvuuksia myös ennen alkuräjähdystä, joten aika-avaruuden äärettömästä kaareutumisesta eli singulariteetista päästäisiin eroon.
Säieteorioita on useita: M-teoria, F-teoria ja useita eri supersäieteorioita. Ongelmana on se, ettei nykyisin havaintomenetelmin voida todistaa teorioita sen enempää oikeiksi kuin vääriksikään. Tieteenfilosofinen kysymys, pitäisikö teoria olla testattavissa, on avoin. Joskus tieteilijöiden mielestä riittää, että teoriassa ei ole ristiriitaa havainnoidun todellisuuden kanssa. Jos ristiriita on, teoria on väärä.

Psykopatologia kirjoitti:Ei, mutta voi olla hauskaa tahi lohduttavaa kuvitella niin.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa