Kirjoittaja ritalin » 24.06.2018 05:29
Minusta Palle kirjoittaa tällä kertaa ihan asiaa, vaikka vetikin maahanmuuton mukaan juttuun. Olen tuonut tätä näkemystä esiin joskus 10 vuotta sitten, että naisiin ja sukupuoliseen kanssakäymiseen liittyy tällainen kummallinen kulttuuri. Naiset etenkin feministien suusta vaativat miehiltä kunnollisuutta ja asiallista käyttäytymistä ja keskiverto mies nykyajan Suomessa kasvatetaan sekä koulun, että kodin puolesta sellaiseksi kiltiksi tallukkaaksi ja miehille syntyy tällaisia ajattelumalleja, että pitää menestyä elämässä ja urheilla, että saa naisen. Sitten kas kummaa, nämä "oikein eläneet" miehet eivät kelpaakaan naisille, mutta samaan aikaan esim. raiskaustapauksissa oikeuteen tulee aina tusina raiskauksesta epäillyn rakastajataria vakuuttamaan, että mies ei voisi koskaan raiskata ketään. Jollain väkivaltarikollisilla facebookin seinät vilisee sydämiä ja kaverilistalla on 600 nuorta ja kaunista naista.
Useimmiten miehet, joilla on rikollisia ja psykopaattisia piirteitä ovat naisten kiinnostuksen keskipisteenä.
En tässä kuitenkaan tarkoita, että kaikki naiset kiinnostuisivat rikollisista. Monesti ne, jotka kiinnostuvat ovat aktiivisia etsiessään itselleen miestä ja valmiita jopa osaksi haaremia.
Miehen unelmahan olisi sellainen nainen, joka sitoutuu ja on luotettava, mutta on myös kiinnostunut seksistä. Mä en ole tällaista naista koskaan tavannut. Olen kohdannut vain naisia, jotka kuvittelevat, että seksiä ei välttämättä tarvitse harrastaa ollenkaan miehen kanssa ja naisia, jotka kyllä ovat seksuaalisesti aktiivisia, mutta eivät sitoudu ja harrastavat seksiä lukuisten eri kumppaneiden kanssa. Nämä epäluotettavat, aktiiviset naiset kuitenkin yleensä pysähtyvät ja sitoutuvat siinä vaiheessa, kun se väkivaltainen, tai rikostaustaa omaava mies tulee vastaan. Sitten ollaankin yhtäkkiä raskaana ja tekemässä miehestä kunnollista perheenisää, puolustamassa oikeudessa raiskaussyytteitä vastaan jne. Kolmas naistyyppi, jota olen tavannut, on biseksuaalit, jotka ovat enemmän lesboja, kuin heteroita ja heidän kaikki parisuhteet ovat lesbosuhteita.
Omasta "miesmäisestä" seksuaalisuudestaan toitottavat naiset ovat monesti joko huomionhakuisia, tai narsistisia.
Alistamisesta ja sadomasokistisesta seksistä pitävät naiset ovat pääsääntöisesti psykopaatteja, sosiopaatteja, tai huomionhakuisia ja heillä on vahvasti splittingiin perustuva stereotypisoiva mieskäsitys, jonka mukaan rikostaustaa omaavat miehet ja psykopaattiset miehet symboloivat hyvyyttä ja vahvuutta ja ovat seksuaalisesti kiinnostavia. Tällaiset naiset valikoivat näihin s/m leikkeihin seksipartnereikseen yleensä tällaisia rikollisia miehiä ja sitten saamme lukea keskustelupalstoilta naisten itkuja siitä, kuinka "kokemukset olivat kamalia, miehet eivät osaa". Tai, että "mies kutsui kaveritkin panolle".
Yksi ilmiö on nämä tyttöjen vamppyyrisadut sun muut, mitkä aika vahvasti symboloivat nuoren naisen ja sarjamurhaajan välistä kiellettyä, mutta houkuttelevaa rakkaustarinaa.