Kohukaunotar Anu Saagim kertoo Totuus rakkaudesta -sarjassa arvostavansa rumia miehiä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288548535621.html
Tuo kuulostaa hyvin lohdulliselta.
Kohukaunotar Anu Saagim kertoo Totuus rakkaudesta -sarjassa arvostavansa rumia miehiä.
Riidankylväjä kirjoitti:Ei voi. Minä ole ruma.
Anu Saagim kirjoitti:hänen mielestään rumat miehet joutuvat ponnistelemaan enemmän ja näkemään enemmän vaivaa, ja ovat siksi mielenkiintoisia.
Riidankylväjä kirjoitti:Anu Saagim kirjoitti:hänen mielestään rumat miehet joutuvat ponnistelemaan enemmän ja näkemään enemmän vaivaa, ja ovat siksi mielenkiintoisia.
Riidankylväjä kirjoitti:Anu tarkoittaa, että rumat joutuvat näkemään enemmän vaivaa hänet saadakseen. Siihen tarvitaan älyä.
Riidankylväjä kirjoitti:Et kai nyt syyllisty naisen halventamiseen?
Helmenkalastaja kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Et kai nyt syyllisty naisen halventamiseen?
En minä Anu Saagimia tunne, mutten koe kyllä mitään tarvetta tutustuakaan.
Hyvin erityyppinen nainen/ihminen kuin minä.
Tässä tapauksessa tökki yleistäminen. Mulla nousee siitä karvat pystyyn.
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Et kai nyt syyllisty naisen halventamiseen?
En minä Anu Saagimia tunne, mutten koe kyllä mitään tarvetta tutustuakaan.
Hyvin erityyppinen nainen/ihminen kuin minä.
Tässä tapauksessa tökki yleistäminen. Mulla nousee siitä karvat pystyyn.
Mutta ajattelepa: Jos komeat miehet näkisivät sinut Anuksen seurassa,
alkaisi sinunkin ympärilläsi kuhina!
Kyllästynyt kirjoitti:Jos joku mies innostuu Anu Saagimista, en halua häntä (ko. miestä) 15 m lähemmäs itseäni.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Miksi Saagimista innostuminen tekee ihmisestä kusipäisen?
Jos sinun pitää tuota kysyä, olet toivoton tapaus.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa