possu kirjoitti:No minusta tämä on todella mielenkiintoinen kysymys ja sekin, että eikö sitten abortti lainkaan sodi sikiön oikeuksia vastaan. Tapasin tässä äsken monen lapsen äidin, jolla oli eettisiä syitä olla ottamatta kierukkaa, eikä hän ole mikään kiihkouskvaisen perikuva, vaan ihan tavallinen järkevä äiti, mutta onhan hän periaatteessa ihan oikeassa, että on väärin, että hedelmöittyneen munasolun kiinnittyminen estetään ja näin alkanut elämä torppastaan.
possu kirjoitti:Älyttömintä noissa pakkokeinoissa on, että se estää niitä ihmisiä, ketkä apua tarvitsisivat hakeutumasta hoitoon ja he sitten valheellisesti vastaavat kysymyksiin, eivätkä suostu yhteistyöhön koskien omaa ja vauvansa terveyttä. Ainoaan tietämääni fas-tapaukseenkaan eivät pakkokeinot olisi toimineet mitenkään, kun äiti oli niin tukevassa humalassa sen 4 kuukautta, ettei edes muistanut, että mitään kuukautisia onkaan, joten ellei kaikkia päihteidenkäyttäjiä meinata koko ajan varmuuden vuoksi testata raskauden varalta, niin nuo pakkokeinothan tulevat varmaan yleensä auttamattoman myöhään. Kuullessaan raskaudestaan hän lopetti heti ryyppäämisen, mutta sittenhän se oli jo myöhäistä fasin kannalta. Poika on kuitenkin ihana ja äitinsä nyt kuollut siihen viinaansa.
k-lib kirjoitti:En tietenkään kannata mitään pään pois hakkaamista tai muutakaan kuolemanrangaistusta, mutta tämänsorttisista teoista kuitenkin kunnon nykyinen rangaistus tuomioistuimessa.
k-lib kirjoitti:Biancaliina kirjoitti:K-lib
"Eikö minulla ole oikeus muuttaa mieltäni?"
Juttuihisi ei siis voi luottaa tippaakaan.
Johan minä olen korjannut monta kertaa sen asian, että esim. PKV-lääkkeiden käyttämiseen tulee olla resepti minun mielestäni.
Tuo teksti mihin viittaat on tehty joko
a) hypomaniassa
b) epävakaan pers. härön aiheuttamassa tilassa, tai
c) Lyrican vaikuksen alla.
k-lib kirjoitti:Pahoittelen. Anteeksi.
Mutta lisään vielä että joko hypomania, epävakaisuus tai Lyrica ovat saattaneet vaikuttaa tekstieni sisältöön.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa