Kokemustuntija kirjoitti:Mirri kirjoitti:Eikö sinulla ollut sama keskustelun aloitus toisella foorumilla?
Mitä sitten? Ennätykseni taitaa olla, että olen julkaissut samaisen aloituksen Hesarin keskusteluissa, Tukiasema.netissä ja suomi24:ssä (ja ehkä Verkkoklinikalla ja Tiede.fi foorumilla?).
Kokemustuntija kirjoitti:Uutinen tai paremminkin Hesarin pääkirjoitus aiheesta:
http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli ... 5268543657
Lokakirjoituksia haluaisin itsestäni sensuroida, mutta toisaalta pitäähän räksyttäjienkin mielenterveyttä vaalia - kai?
[PP (16.8.2011 1:25): http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli ... 5268543657]
Kokemustuntija kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:sinä et aloittanut ketjua keskustellaksesi vaan kiusataksesi ja haastaaksesi riitaa.
Aika erikoista tulkintaa.
Lokakirjoituksia haluaisin itsestäni sensuroida, mutta toisaalta pitäähän räksyttäjienkin mielenterveyttä vaalia - kai?
Kyllästynyt kirjoitti:Ei tämä juuri tämän ketjun otsikkoon vastaa, mutta aiheeseen liittyy kuitenkin:
http://www.tukiasema.org/viewtopic.php? ... 944#p17944
Samanlaisiahan ketjuja oli jo Tukiasema.net -palstalla (Suoli24:sta puhumattakaan) ja moni niistä juuri Hermitin aloittamana.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:... Laittamassasi linkissä oleva ketju on siivottu pois. Hyvä niin.
No hyvä että on poistettu, mutta ei se tekoa tekemättömäksi tee.
Kyllästynyt kirjoitti:Graveyard on ennenkin haastanut riitaa minun kanssani, ei se mikään uusi juttu ole.
Olen saanut sen käsityksen, että sinä Mirri jotenkin hämmästelet sitä miksi minä sanon joutuneeni kiusaamisen uhriksi. Lisäsikö Graveyardin aloittama kiusaamisketju millään tavalla tietämystäsi/ymmärrystäsi siitä miksi niin sanon?
Kyllästynyt kirjoitti:No mutta mitä sinulle sitten on sanottu ja minkälaisen kirjoittelun kohteeksi olet joutunut?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:No mutta mitä sinulle sitten on sanottu ja minkälaisen kirjoittelun kohteeksi olet joutunut?
Mitäpä se sinulle kuuluu.
No kyllä se silloin kuuluu kun sinä itse väität joutuneesi "milloin minkäkinlaisen kirjoittelun ja kaikenlaisten ketjujen kohteena" olemaan sekä perustelet tuolla väitteelläsi sitä, että minun(kin) pitäisi vain olla hiljaa kaikesta siitä nettikiusaamisesta, herjaamisesta ja solvaamisesta jonka kohteeksi minä olen päätynyt.
Kokemustuntija kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Jos jatkat tätä tyyliä, lennät.
Luuletko, että olen paskasta riippuvainen?
Kyllästynyt kirjoitti:
"... Palasin asunnolleni, jonne oli matkaa ehkä noin kaksi kilometriä sekavista ajatuksistani huolimatta...."
Kokemustuntija kirjoitti:Maria kirjoitti:Ei voi muuta sanoa kuin voi voi.
No voi voi, jos järki ei riitä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
"... Palasin asunnolleni, jonne oli matkaa ehkä noin kaksi kilometriä sekavista ajatuksistani huolimatta...."
Kielikukkanen! Rakastan niitä; ne ovat aina yhtä ihania ja kiehtovia. Hauskojakin ovat.
Kirja on päiväkirjatekstiä... Nyt huomasin sinun sanovan kielikukkasia sammakoiksi. No, kauneus on katsojan silmässä.
Päiväkirjamaisuus ei anna lupaa kohdella suomen kieltä niin kuin Hermit on kirjassaan tehnyt.
Kielikukkaset voivat olla hauskojakin, mutta Hermitin kirjassa vitsi kuluu puhki eikä edes sen tahaton komiikka ole huvittavaa.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa