Kyllästynyt kirjoitti:Mirri,
Sinun olisi syytä moderoida palstaasi ja poistaa sieltä ainakin nuo Tristanin solvaukset ja perättömät syytökset.
Tristanista lienee turhaa etsiä rehellisyyttä edellyttää hänen kantavan vastuuta paskapuheistaan, mutta kai sinä sentään ymmärrät olevasi moderaattorina vastuussa siitä mitä sinun palstallasi julkaistaan?
(lihavointi minun)Kyllästynyt kirjoitti:On tarpeen ohjata jos et sinä Mirri itse hoksaa, että sinä olet vastuussa sinun palstallasi olevasta materiaalista - ainakin sen jälkeen kun asiattomista viesteistä on sinulle ilmoitettu.
Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinun mielestäsi sinun velvollisuuksiisi ei kuulu asiattomuuksia poistaa, pyydän tuon viestin poistamista "munfoorumi.net" palstaformaatin haltijalta.
Kyllästynyt kirjoitti:minätäällä kirjoitti:PL:hän poisti kiireen vilkkaa koko ketjun ja myönsi, että sinä voit korjata omia viestejäsi moderaattorina niin, ettei korjauksesta jää jälkiä. Asia on minulle yhdentekevä jo. Tänne kirjoittaa omalla vastuulla niin kauan kuin kokee saavansa siitä jotakin eivätkä psyykkiset haitat käy liian rankoiksi.
En todellakaan ole muuttanut tai korjannut ainoatakaan viestiäni vaikka sinä sellaista sitkeästi väitätkin minun tehneen!
Eivätkä sinun perättömät syytöksesi ole minulle mikään yhdentekevä juttu - asia jonka pitäisi olla itsestäänselvä sinullekin.
Kerran vielä:
En ole koskaan kirjoittanut, että defenssit olisivat tietoisia ja psykoosit tiedostamattomia vaikka sinä sitkeästi olet väittänyt minun tuollaista paskaa kirjoittaneen!
Eli kukahan se tälläkin palstalla on joutunut hyökkäysten kohteeksi? Et sinä "minätäällä" ainakaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Voi että mitä?
On tarpeen ohjata jos et sinä Mirri itse hoksaa, että sinä olet vastuussa sinun palstallasi olevasta materiaalista - ainakin sen jälkeen kun asiattomista viesteistä on sinulle ilmoitettu.
Ohjaamisesta puheen ollen, tässä vielä tämä helun uuden palstan osoite:
http://tukiasema.org/phpBB3/index.php
Kyllästynyt kirjoitti:Kysymys Mirrille:
Mikä onkaan sinun omalla palstallasi noudattama moderointipolitiikka Mirri? Oletko edelleen sitä mieltä, että ylläpitäjällä/moderaattorilla on oikeus soveltaa palstalla omia itse keksimiään sääntöjään vaikka taannehtivastikin?
helun taannehtivaa sääntötulkintaahan sinä puolustit, mutta miten aiot itse toimia?
Kyllästynyt kirjoitti:Olisi kaikkien lukijoiden hyvä saada tietää sinun kantasi ennen kuin palstallesi kirjautuu.
Kyllästynyt kirjoitti:Kummallista, että sinä Mirri katsot asialliseksi mainostaa täällä omaa palstaasi, mutta kuitenkin kieltäydyt kertomasta aivan perusasioita ja ylläpitäjänä noudattamiasi periaatteita.
Kyllästynyt kirjoitti:Voi että mitä?
On tarpeen ohjata jos et sinä Mirri itse hoksaa, että sinä olet vastuussa sinun palstallasi olevasta materiaalista - ainakin sen jälkeen kun asiattomista viesteistä on sinulle ilmoitettu.
Ohjaamisesta puheen ollen, tässä vielä tämä helun uuden palstan osoite:
http://tukiasema.org/phpBB3/index.php
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa