.

.

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.05.2011 16:24

.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 23.05.2011 17:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

Re: Uusi kirjoituspalsta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.05.2011 16:29

Uusi tämäkin:
http://mielentukifoorumi.keskustelu.info/index.php
(Hermiitin)

22.5.2011 n. klo 21.30
Korjasin viitteen (oli väärä).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 22.05.2011 19:45

Kävin kurkkaamassa molempia. Tuolla Mirrin palstalla oli kiinnostava aihe se kiukku/viha.
Huolettaa vain, että nämä nytkin vähäksi käyneet kirjoittajat hajaantuvat kuka minnekin.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Crocodile Gena » 22.05.2011 21:33

Anteeksi, mutta itse en rekisteröityisi kummallekaan noista, koska en oikein luota käyttäjätietojani "kenelle hyvänsä". Luukkonen sentään esiintyy omalla nimellään ylläpitäjänä ja on lisäksi terveydenhuollon ammattilainen.
Crocodile Gena

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.05.2011 22:37

Henkilötunnusta ei kysytä; eikä osoitetta, puhelinnumeroa, siviilisäätyä...
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.05.2011 00:37

http://vertaiskirjoituksia.munpalsta.ne ... hp?f=5&t=2
_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Re: Tervetuloa kirjoittamaan!
Kirjoittaja Tracy » 22 Touko 2011 23:07

Terve!

Lakkasin kirjoittamasta Psykopatologiaan kun systeemi siellä oli sadistista ja kaikki sanomani käsitettiin tarkoituksella väärin. Tämä toimii varmaan hyvänä korvikkeena!
______________________________________________________________________________________________________________________________________

Että osaakin Tracy vääristellä. Itse hän ei osaa lukea ja tuskin osaa kirjoittaa.

Ei hän lakannut kirjoittamasta vaan hän ei saa kirjoittaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 23.05.2011 11:16

PL:hän poisti kiireen vilkkaa koko ketjun ja myönsi, että sinä voit korjata omia viestejäsi moderaattorina niin, ettei korjauksesta jää jälkiä. Asia on minulle yhdentekevä jo. Tänne kirjoittaa omalla vastuulla niin kauan kuin kokee saavansa siitä jotakin eivätkä psyykkiset haitat käy liian rankoiksi.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.05.2011 11:16

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri,

Sinun olisi syytä moderoida palstaasi ja poistaa sieltä ainakin nuo Tristanin solvaukset ja perättömät syytökset.

Tristanista lienee turhaa etsiä rehellisyyttä edellyttää hänen kantavan vastuuta paskapuheistaan, mutta kai sinä sentään ymmärrät olevasi moderaattorina vastuussa siitä mitä sinun palstallasi julkaistaan?

Voi että...! Kyllä olisi kannattanut jättää toisen foorumin moderoinnin ohjaaminen sikseen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.05.2011 11:37

Kyllästynyt kirjoitti:On tarpeen ohjata jos et sinä Mirri itse hoksaa, että sinä olet vastuussa sinun palstallasi olevasta materiaalista - ainakin sen jälkeen kun asiattomista viesteistä on sinulle ilmoitettu.
(lihavointi minun)

?????????????

Lopetan 'keskustelun' toisen foorumin sisällöstä tähän.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.05.2011 12:02

Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinun mielestäsi sinun velvollisuuksiisi ei kuulu asiattomuuksia poistaa, pyydän tuon viestin poistamista "munfoorumi.net" palstaformaatin haltijalta.

Niin sinä voit halutessasi tehdä; voit kokeilla, josko siellä sinua toteltaisiin ja tehtäisiin tahtosi mukaan. Arvaan, että olet kokeillut samaa ennenkin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.05.2011 12:08

Tässäkin olisi yksi viestiketju Munfoorumi.com:n ylläpitäjälle ilmoitettavaksi, varmaan voisit laittaa senkin sinne samalla:
viewtopic.php?f=5&t=4160
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.05.2011 12:28

Kyllästynyt kirjoitti:
minätäällä kirjoitti:PL:hän poisti kiireen vilkkaa koko ketjun ja myönsi, että sinä voit korjata omia viestejäsi moderaattorina niin, ettei korjauksesta jää jälkiä. Asia on minulle yhdentekevä jo. Tänne kirjoittaa omalla vastuulla niin kauan kuin kokee saavansa siitä jotakin eivätkä psyykkiset haitat käy liian rankoiksi.

En todellakaan ole muuttanut tai korjannut ainoatakaan viestiäni vaikka sinä sellaista sitkeästi väitätkin minun tehneen!

Eivätkä sinun perättömät syytöksesi ole minulle mikään yhdentekevä juttu - asia jonka pitäisi olla itsestäänselvä sinullekin.

Kerran vielä:

En ole koskaan kirjoittanut, että defenssit olisivat tietoisia ja psykoosit tiedostamattomia vaikka sinä sitkeästi olet väittänyt minun tuollaista paskaa kirjoittaneen!

Eli kukahan se tälläkin palstalla on joutunut hyökkäysten kohteeksi? Et sinä "minätäällä" ainakaan.

Ko. ketju ei suinkaan poistunut "kiireen vilkkaa".
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.05.2011 13:11

Kyllästynyt kirjoitti:Voi että mitä?
On tarpeen ohjata jos et sinä Mirri itse hoksaa, että sinä olet vastuussa sinun palstallasi olevasta materiaalista - ainakin sen jälkeen kun asiattomista viesteistä on sinulle ilmoitettu.

Ohjaamisesta puheen ollen, tässä vielä tämä helun uuden palstan osoite:

http://tukiasema.org/phpBB3/index.php

Miksi helu on perustanut uuden foorumin (Tukiasema.org) munfoorumin palvelimelle,
kun on jo ennestään tukari2? Miksi pelkkä nimenmuutos ei riittänyt?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.05.2011 15:50

Kyllästynyt kirjoitti:Kysymys Mirrille:

Mikä onkaan sinun omalla palstallasi noudattama moderointipolitiikka Mirri? Oletko edelleen sitä mieltä, että ylläpitäjällä/moderaattorilla on oikeus soveltaa palstalla omia itse keksimiään sääntöjään vaikka taannehtivastikin?

helun taannehtivaa sääntötulkintaahan sinä puolustit, mutta miten aiot itse toimia?

Laskujeni mukaan tuossa on kolme kysymystä; vastaan vain yhteen. Vasta syntyneellä ja muutaman käyttäjän foorumilla ei mielestäni voida puhua 'moderointipolitiikasta'; ja vaikka voitaisiinkin, en keskustele toisen foorumin asioista täällä.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.05.2011 16:05

Arvelinkin, että vastaukseni tuskin tyydyttää sinua. Voin kyllä poistaa 'mainoksen', jos haluat.
Mirri

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 23.05.2011 16:15

Elä sie kaikista meistä huolehdi, osa meistä ehtii oottaa ja kattoa millainen modepolitiikka siellä tulee olleen.
Sullako on noin hankalaa jo itse lukeminen, niin elä lue ollenkaan sitä foorumia. On kai sitä sullakin joku vastuu itsestäsi.
maanvaiva

ViestiKirjoittaja maanvaiva » 23.05.2011 16:32

Hienoa.
Et siis ole vanha nainen hunningolla.
maanvaiva

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.05.2011 16:37

Kyllästynyt kirjoitti:Olisi kaikkien lukijoiden hyvä saada tietää sinun kantasi ennen kuin palstallesi kirjautuu.

Noin sinun mielestäsi. Minä taas olen sitä mieltä, ettei ole mitään syytä selvitellä täällä jonkin toisen palstan 'moderointipolitiikkaa'; ei vaikka sinä miten olet puhuvinasi kaikkien lukijoiden puolesta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.05.2011 17:47

Kyllästynyt kirjoitti:Kummallista, että sinä Mirri katsot asialliseksi mainostaa täällä omaa palstaasi, mutta kuitenkin kieltäydyt kertomasta aivan perusasioita ja ylläpitäjänä noudattamiasi periaatteita.

Poistin laittamani 'mainoksen'.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.05.2011 17:50

Kyllästynyt kirjoitti:Voi että mitä?
On tarpeen ohjata jos et sinä Mirri itse hoksaa, että sinä olet vastuussa sinun palstallasi olevasta materiaalista - ainakin sen jälkeen kun asiattomista viesteistä on sinulle ilmoitettu.

Ohjaamisesta puheen ollen, tässä vielä tämä helun uuden palstan osoite:

http://tukiasema.org/phpBB3/index.php

Otti minutkin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista