Joko näkyy, perkele?!

Joko näkyy, perkele?!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.04.2011 23:17

helun palstalta 5
Kirjoittaja minätäällä » 24.04.2011 12:58

Mistä nyt oikein ilmoitettiin? Toisen palstan asioiden puimisesta toisella? Sitähän tehdään täällä koko ajan.

Minua on joskus ihmetyttänyt myös tuo jatkuva anteeksipyytelyn vaatiminen menneistä jutuista. Eiköhän se ole palstojen pitkän historian ja kaiken sanotun perusteella käytännössä täysin mahdoton tehtävä. Kadu, nöyrry, matele, anele, pyydä anteeksi, nuole varpaitani...?
minätäällä

Psykopatologia
Ylläpitäjä

Re: Joko näkyy, perkele?!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.04.2011 23:23

Re: helun palstalta 5
Kirjoittaja minätäällä » 24.04.2011 18:09

En kyllä aivan äskettäin ainakaan muista kirjoittaneeni tuota Leten siteeraamaa lausettani... En kai ainakaan tähän aiheeseen liittyen. Mistähän Lette tuon lienee kaivanut esille.? Ei tunnu mukavalta, eikä oikein rehelliseltäkään, jos lauseita irroitetaan asiayhteyksistään ja liitetään sitten toisen ihmisen puolesta tämän kannanotoksi aivan eri aiheeseen.
minätäällä

Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 24.04.2011 23:27

Olen sanonut jo monta kertaa, että tuo on minun viestini ja ettei TUOSTA viestistä ollutkaan puhe, vaan siitä, missä minun väitetään sanoneen, että tällä palstalla pitäisi luopua alatyylisistä ilmauksista kokonaan. SE siteeraus oli Leten omaa tekstiä. Lukisit tarkemmin ennen kuin hökellät vastaamaan ja kiroilemaan toisille.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.04.2011 23:34

Selitä nyt vaan. Noin olet kirjoittanut; 5 tuntia on välissä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 24.04.2011 23:55

Mikähän sinun muistisi tila on, kun eivät selkeät viestitkään mene perille. EN OLE KOSKAAN SANONUT, ETTÄ ALATYYLISTÄ PITÄISI LUOPUA KOKONAAN TÄLLÄ PALSTALLA, vaikka ketjussa klo 14.40 kirjoitetun viestin lainauksessa näyttikin siltä. Minun tekstinäni oli esitetty Leten oman näppiksen tuotos, kuten Helmiskin jo aiemmin totesi. Voisit pyydellä puolestasi anteeksi, tai ainakin lukea ketjut tarkemmin, ennen kuin syytät toisia huonomuistisuudesta. Oikeastaan, siteeraus taitaa olla muutoin vaikea poistaa tai korjata, joten se jäänee sinun tehtäväksesi.
Viimeksi muokannut minätäällä päivämäärä 25.04.2011 00:06, muokattu yhteensä 1 kerran
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2011 00:06

Tarkoitin viiden tunnin muistillasi yllä olevaa.

Et muistanut kirjoittaneesi, vaikka viestit ovat typografisestikin lähekkäin.

Samanlaista sekoilua sinulla oli taannoin Kyllästyneen kanssa.

Sinun tulisi pyytää anteeksi Leteltä, jota syytit "väärästä" launauksesta.

Kyllästynyt-episodissakin syytit häntä ja minua, vaikka datat
tuotiin moneen otteeseen nokkasi alle.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 25.04.2011 00:13

TOISTAN: En koskaan ole kiistänytkään kirjoittaneeni tuota ylempää siteerausta vaan sen, jossa Beth siteeraa Leten tekstiä, jonka sisällä tuo alatyylisistä ilmauksista sanottu oli esitetty minun tekstinäni. ME MUUT olemme puhuneet siitä siteerauksesta, ei tuosta viestistä, jota sinä nyt postailet pitkin ja poikin. Sen tietenkin muistan ja allekirjoitan edelleen.

Seli, seli itsellesi. Eikö itsetuntosi anna periksi pahoitella tekemääsi virhettä ja sitä, että luit ketjun huolimattomasti, syytit minua huonomuistisuudesta ja sitten vielä kiroilit?
minätäällä

ViestiKirjoittaja Gyver » 25.04.2011 00:15

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja minätäällä » 25.04.2011 00:19

Datat oli poistettu, kuten muistanet. Kokonaisia ketjujahan silloin poisteltiin, kun sisältö ei miellyttänyt. Ehkä lienee parasta, ETTET poista tuota Bethin siteerausvirhettä ko ketjusta, niin eittei SIITÄ sentään tarvitse vääntää täällä ikuisuuksia.

Edelleen, katso ketjuun klo 14.40 postattu viesti, niin näät, että tuo alatyylisyydestä kertova lause oli Leten, ei minun. Kukahan täällä nyt sekoilee?
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2011 00:20

Gyver,
Niin on. Mutta minuutti sitten minätäällä kiisti kirjoittaneensa 18:09-viestiään (yllä lainaus).
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2011 00:22

minätäällä kirjoitti:Datat oli poistettu, kuten muistanet. Kokonaisia ketjujahan silloin poisteltiin, kun sisältö ei miellyttänyt. Ehkä lienee parasta, ETTET poista tuota Bethin siteerausvirhettä ko ketjusta, niin eittei SIITÄ sentään tarvitse vääntää täällä ikuisuuksia.

Edelleen, katso ketjuun klo 14.40 postattu viesti, niin näät, että tuo alatyylisyydestä kertova lause oli Leten, ei minun. Kukahan täällä nyt sekoilee?

Nyt keskustellaankin 18:09-viestistäsi, jota et olekaan kirjoittanut.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gyver » 25.04.2011 00:30

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2011 00:34

Kirjoittaja totesi asian itse 18:09-viestissään. Mutta nyt siis muisti onkin palannut.

Ainakaan lähiaikoina hän ei muistanut kirjoittaneensa.

Aivan oikein, 5 h ei ole enää lähiaikaa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmis » 25.04.2011 00:35

Lopeta nyt, Pertti, hyvä mies! Kyse on nyt sinun virheestäsi. Myönnä se ja unohdetaan koko juttu.
minätäällä ei ole kieltänyt kirjoittaneensa mitään muuta viestiä, kuin tuon Gyverin tässä ketjussa
lainaaman bethin viestin sisältämän (virheellisen) lainauksen. Sinä yrität nyt vääntää asian toiseksi kuin se on :evil:
Helmis

ViestiKirjoittaja minätäällä » 25.04.2011 00:39

Minkä ketjun viesteistä?

Toistan, että voisit pahoitella itse tekemääsi virhettä, kiroiluasi ja sitä, että syytit minua huonomuistisuudesta, jos itsetuntosi antaisi periksi. Ilmeisesti ei anna, koska nyt koetat parhaasi mukaan sotkea koko asiaa.

Samantekevää minulle, oikeastaan.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Gyver » 25.04.2011 00:45

.
Gyver

ViestiKirjoittaja Helmis » 25.04.2011 00:48

No, olishan sekin poikaa kyllä.
Helmis

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2011 00:56

Tästä keskustellaan:
_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Kirjoittaja minätäällä » 24.04.2011 12:58

Mistä nyt oikein ilmoitettiin? Toisen palstan asioiden puimisesta toisella? Sitähän tehdään täällä koko ajan.

Minua on joskus ihmetyttänyt myös tuo jatkuva anteeksipyytelyn vaatiminen menneistä jutuista. Eiköhän se ole palstojen pitkän historian ja
____________________________________________________________________________________________________________________________________

Kirjoittaja Lette » 24.04.2011 14:40

minätäällä kirjoitti: [12:58]
Minua on joskus ihmetyttänyt myös tuo jatkuva anteeksipyytelyn vaatiminen menneistä jutuista. Eiköhän se ole palstojen pitkän historian ja kaiken sanotun perusteella käytännössä täysin mahdoton tehtävä. Kadu, nöyrry, matele, anele, pyydä anteeksi, nuole varpaitani...?

Lette:
Anteeksipyyntö ehkä lohduttaa alatyylin kohteeksi joutunutta, joka kokee tulleensa
loukatuksi, mutta ei korjaa asiaa.
Helposti koetaan, että pahasta seuraa hyvää, siksi halutaan toistaa syyllisen lausumaa
rangaistukseksi häpeällisestä teostaan.

Asia kuitenkin pahenee siksi, että pahasta seuraa lisää pahaa. Tämän asian ovat
huomanneet ainakin vieraiden kielten opettajat jo omalla kouluajallani. Virhettä ei
saanut toistaa, koska se jää oikeana mieleen. Olen tästä heille kiiotollinen. Sama asia
tuli esile psykoanalyysissä, jossa ei sallittu alatyyliä, koska se vie hyvästä pois.

Olisi hyvä, jos koko palsta luopuisi alatyylin käytöstä tarpeettomana. Suomen kieli on
kyllin rikas asioiden ilmaisemIseen ilman sitä.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja minätäällä » 25.04.2011 01:01

Niin keskustellaan. Lue nuo Leten tekstin kaksi viimeistä riviä. Ne ovat hänen tekstiään, eivät minun sanomaani, kuten Bethin siteerauksessa oli virheellisesti esitetty, Leten lainauksena muka minun tekstistäni. NOISTA KAHDESTA VIIMEISESTÄ RIVISTÄ KESKUSTELEVAT KAIKKI MUUT, paitsi sinä.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2011 01:16

Kiistämäsi lainaus onkin tämä:

minätäällä kirjoitti: [12:58]
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista