Tukari2:n Bethille

Tukari2:n Bethille

ViestiKirjoittaja koirassairas » 21.04.2011 10:15

Jos joku voi linkittää tämän viestini Bethille tuolla Tukari2:lla, olisin hyvin kiitollinen!

Hei Beth! En pääse rekisteröitymään sinne Tukarille, eikä minulla ole siis ollut siellä nimimerkkiä aikoihin.

Beth, olen täysin sinun puolellasi! :evil: Se on ihan sikamaista miten sinua on nyt siellä alettu kohtelemaan! Minun kimppuuni rynnättiin samalla tavalla aikoinaan siellä alkuperäisellä Tukiasemalla. Beth, olen pahoillani, mutta pelkään, että et tule samaan tuolla enää mitään oikeutta tai tukea. Pelkään, että sinun kiusaamisesi siellä vaan jatkuu ja pahenee. Siksi toivon, Beth, että lähdet sieltä sivustolta pois, nyt heti. Deletoi vaikka vielä mennessäsi kaikki ne luomasi hyvät keskustelunaloitukset ja muun hyvän antisi - noin raukkamaisille pöljille ei kannata jättää sinne mitään arvokasta, ei helmiä sioille. Etsi Beth joku parempi paikka.

Minustakin se on ihan pahuksen väärin, että kiusattua painostetaan lähtemään, ja joskus ei muuta vaihtoehtoa edes olekaan. Mutta minä olen ollut nyt huolissani sinun jaksamisestasi. Minusta sinä tarvitsisit nyt lepoa ja rauhaa, irtioton noista raukkamaisista tyhmyreistä. Sinä ansaitset Beth parempaa seuraa. Kyllä elämä lopulta yleensä opettaa kakaramaisille kiusaajille, että miltä se tuntuu sitten kun on itse kiusattavana. Joskus vain koira osaa opettaa ja laittaa kuriin koiran. Siinä ei auta enää järjen puhuminen eikä moraaliin vetoaminen eikä muu sellainen. Niiden pitää saada maistaa omaa lääkettään. Ja onneksi heidän kaltaisiaan rakkikoiria kyllä löytyy maailmasta. Sinun ei ole pakko alentua heidän tasolleen saadaksesi taottua järkeä heidän päähänsä.

Se on tosiaan kumma ilmiö, kuin joukkopsykoosi, jossa porukka ihmisiä alkaa käyttäytyä kuin kanalauma. Kun kanat haistavat että jollakulla on haava, alkaa ensin yksi tai muutama nokkia tuota haavaa. Joukkoon liittyy lisää nokkijoita. Kanat nokkivat lajitoverinsa hengiltä, ellei ihminen puutu asiaan. Ihmisporukassa osa katsoo vain hämmentyneenä sivusta, yrittää olla kuin mitään ei olisikaan tekeillä. Yrittävät keskittyä muihin asioihin, ja uskottelevat itselleen ja muille, että tilanne rauhoittuu ja asia hoituu sillä, kun vaan annetaan olla, ei puututa. Vertaistuki-sivustolla kaiken lisäksi moni on kertonut itsestään niin arkaluontoisia asioita, että heitä hirvittää alkaa puolustamaan nokittua, koska silloin nokkijat saattaivat huomata ne hänenkin kipeät haavansa.

Toivotan sinulle rauhallista ja mukavaa Pääisäistä, Beth!

T: Anni Huttila
Viimeksi muokannut koirassairas päivämäärä 21.04.2011 10:45, muokattu yhteensä 1 kerran
koirassairas

Re: Tukiaseman Bethille

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 10:44

Kokeile internet exploreria - Mozillassa on joku juttu ettei sillä pääsekään foorumille. Vai onko joku muu syy ettet pääse?
tasha

Re: Tukari2:n Bethille

ViestiKirjoittaja Gyver » 21.04.2011 10:49

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 11:08

Ai muutonko vuoksi?
tasha

ViestiKirjoittaja Gyver » 21.04.2011 11:09

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja minätäällä » 21.04.2011 17:27

Voin käydä kirjoittamassa, että tällä palstalla olisi Bethille viesti. Hänhän pääsee tänne niin halutessaan lukemaan tai vaikka keskustelemaankin.

Tukari2:lle ei ole enää päässyt uusia kirjoittajia. En ymmärrä, miksi tuommoinen rajoitus oli tarpeellista.
Postipojaksi en jatkossa halua, sillä minusta tämä toisen palstan asioiden ruotiminen toisella ei ole hyväkäytäntö.
minätäällä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.04.2011 17:37

Voin käydä kirjoittamassa,

Tuo olisi hyvä! Beth olisi kirjoittajana täällä turvassa jopa Mirriltä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koirassairas » 21.04.2011 19:22

minätäällä kirjoitti:Voin käydä kirjoittamassa, että tällä palstalla olisi Bethille viesti. Hänhän pääsee tänne niin halutessaan lukemaan tai vaikka keskustelemaankin.

Tukari2:lle ei ole enää päässyt uusia kirjoittajia. En ymmärrä, miksi tuommoinen rajoitus oli tarpeellista.
Postipojaksi en jatkossa halua, sillä minusta tämä toisen palstan asioiden ruotiminen toisella ei ole hyväkäytäntö.

Minätäällä, kiitokset sinulle! :) Hatunnosto myös siitä, kun fiksusti ja urheasti puolustat siellä Bethiä. Mirriin on taas mennyt joku. Välillä Mirri on kuin piru itse. :evil:

Hyvää Päästäistä muutes myös kaikille lukijoille
. Minä lähden huomenna Pääsiäispyhiksi mökille.
koirassairas

ViestiKirjoittaja koirassairas » 21.04.2011 21:40

Voi miten hieno juttu, että siellä Tukari Kakkosella onkin nyt näköjään lopulta kuitenkin foorumilaiset heränneet puolustamaan Bethiä! :) Hyvä. Jos tilanne jatkuu tällaisena, ehdottaisinkin nyt Bethille Tukarilla pysymistä, jos vaan Bethiä itseään vielä yhtään huvittaa. Toinen vaihtoehto pitää taukoa, esimerkiksi Pääsiäisen yli, ja sitten miettiä, viitsiikö palata sinne vaiko ei.

Olen aina välillä arvuutellut, että mikähän kytkös on Mirrin ja Kisin välillä. Muistaakseni Mirrikin silloin aikanaan oli kovin loukkaantunut Kisille, ja aneli tätä häipymään lopullisesti päiväkirjastaaan (siis Mirrin omasta) siellä vanhalla, alkuperäisellä, Tukarilla. Sitten jonkin ajan päästä Mirsu ja Kissis olivatkin niin hyvää pataa keskenään, että siirtyivät enää vain lässyttelemään toisilleen, sen ajan kun ajautuivat jotakin keskenään Tukarilla haastelemaan, kaikenlaisen varsinaisen keskinäisen kohtaamisen välttelyn ja hiljaisen yhteisymmärryksen lomassa.

Liekö Mirsu ja Kissis joskus sattuneet kohtaamaan toisensa vaikkapa yhteisessä samassa hoitopaikassa, työn tai jonkun virasto-asian merkeissä. Tai lienevätkö osoittautuneet sukulaisiksi keskenään, vaikkapa avioliittojen kautta tms. Kukapa tietää, tai pahemmin piittaakaan. ;)
koirassairas

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 21:52

Psykopatologia kirjoitti:Voin käydä kirjoittamassa,
.

Oisitte sanoneet... mä olisin voinut tehdä sen myös..
tasha

ViestiKirjoittaja tasha » 21.04.2011 21:54

koirassairas kirjoitti:
minätäällä kirjoitti:Voin käydä kirjoittamassa, että tällä palstalla olisi Bethille viesti. Hänhän pääsee tänne niin halutessaan lukemaan tai vaikka keskustelemaankin.

Minätäällä, kiitokset sinulle! :) Hatunnosto myös siitä, kun fiksusti ja urheasti puolustat siellä Bethiä. Mirriin on taas mennyt joku. Välillä Mirri on kuin piru itse. :evil:

Hyvää Päästäistä muutes myös kaikille lukijoille
. Minä lähden huomenna Pääsiäispyhiksi mökille.

Hyvää sinullekin! [PPPPPP]
tasha

ViestiKirjoittaja Mirri » 21.04.2011 22:54

Tuo olisi hyvä! Beth olisi kirjoittajana täällä turvassa jopa Mirriltä.

Joo, toivotaan, että Beth löytää tiensä tänne.
Mirri

ViestiKirjoittaja koirassairas » 22.04.2011 04:25

tasha kirjoitti:
.

Oisitte sanoneet... mä olisin voinut tehdä sen myös..

Olisitko? Ajattelin, ettei asia näytä sinua pahemmin kiinnostavan. Possuhan on sitä paitsi kaverisi, Kis puolustajasi ja Mirrikin on viime aikoina aktiivisesti puolustellut sinua.

Kisille vastauksena, että talon katolla en ole hortoillut vuosiin. Se oli silloin, kun asuin kahdeksan kerroksisessa talossa. Tässä nykyisessä on vaan kolme kerrosta, ja katolle pääsee vaan ulkokautta, herättäisi liikaa huomiota. Viimeksi viime kesänä oli muutamat itsariyritykset, lääkkeillä. Kyllä on pahat morkkikset niistä tapahtumista, läheisteni takia. :( Yritän nyt taas olla tekemättä hölmöjä, vaikka kuinka masentaisi ja ahdistaisi. Jos näet tuossa asiassa jotakin hupaisaa, niin sittenpähän näet, ei heilauta mua.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Biancaliina » 22.04.2011 11:20

No niin, nyt on sitten selvillä kaikkien huonot puolet. Siirrytäänkö hyviin.
Biancaliina

Paluu Yleistä ja ajankohtaista