Helun palstalta 3

Re: Helun palstalta 3

ViestiKirjoittaja Gyver » 18.04.2011 23:15

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja koirassairas » 19.04.2011 09:11

Kis on aina ollut ihan pimahtanut, hän muistuttaa Peppi Pitkätossua LSD-tripillä. Takinkääntäjä, trollaava provosoija ja umpityhmä haaskalintu vailla vertaa. Eräs toinen joka on vakavasti pimahtanut, on tietenkin tämä "voi, niin mukava" Posanderi.

http://tukari2.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=7&t=4696

Ja erästä taas vituttaa ihan sikana. Hyvä tuo määre, oikein kuvaava. "joo, kiitti, mua vituttaa siis ihan sikana kanssa mutta täytyy yrittää päästä yli..."
koirassairas

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.04.2011 11:20

Aiemmasta Beth-loukkauksestaan possu pääsi ilman mitään näkyvää huomautusta.

Kauankohohan ketju keikkuu? Moderaattoreita foorumilla on pilvin pimein!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koirassairas » 19.04.2011 13:29

Posanderi se vittuilee ihan sikana, ja livahtaa kuin possu veräjästä.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.04.2011 20:24

L a i n a u s:
______________________________________________________________________________________________________________________________________

B e t h:

Mutta sehän on totta, ei hänelle sanotuu sitä megakiusamisesta yhtään mitään. Nyt vasta huomasin tämän komentiin, vai onko se vastikkain lisätty?

Possu sai yhden varoituksen, ja vasta ties kuin monesta hyökkäyksestä, kun olin jo henkihievereissä hänen törkeyksistä, jotka olivat kohdistuneet minuun, kun mieliterveyspalstalla olessani luullakseni, yritin kirjoitta tästä ahdistelusta, minä sain samassa varoituksen "henkilöön menemisestä" koska nostin asiani pontevammin esille. Jokainen voi seurata, että "mitä teki minut suurullisesksi" on taas kahdallani punaisella moden merkinta. Kaikki possun hyökkäykset on sivottu. Asiani on myös ilmoituksissa ja sääntöissä.. Itse ajattelin että ihan tosissaan laitan tälle kiusamiselle pisten. Tällä kerta.

Viimeksi muokannut Beth päivämäärä 19.04.2011 19:53, muokattu yhteensä 1 kerran
______________________________________________________________________________________________________________________________________
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gyver » 19.04.2011 21:35

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja koirassairas » 19.04.2011 21:40

Nyt mua alkaa jo todella suututtaa Bethin puolesta! Kissi ja Mirri siinä naureskellen puolustelevat ja vähättelevät Possun toimintaa, ja pilkkaavat Bethin tunteita minkä kerkiävät! Mulle tulee inhottavasti mieleen millaista mulla oli alkupräisellä Tukarilla, kun Tristan alkoi hyökkäillä mun kimppuun, ja sillekin sitten löytyi tuollaisia sadistisia puolustajia. Kiukuttaa todella!

Murena
Viestin otsikko: Re: ake, make,pera, kylli ja mä.
ViestiLähetetty: 19.04.2011 18:58
Poissa

Jos saa sydänkohtauksia nettikirjoittelun takia, ei varmaan pitäisi kirjoitella netissä?

Profiili

Beth
ViestiLähetetty: 19.04.2011 19:03
Paikalla

Vähän malttia, Murena, älä innostuu liika, se että vahingossa siteraasin sinut, et anna sinulle oikeutta spekuloida terveydentilallani, muka olet huolissaan..Sorri mutta täältä se vaikuttaa. Voisin minä ryhtyä yhtään hassuksi ja sanoa kannattako sinun Murena kävellä kadun yli, voisit jäädä auton alle? Miltä tuntuisi?

Profiili

Murena
ViestiLähetetty: 19.04.2011 19:06
Poissa

Miltä haluaisit sen minusta tuntuvan? En spekuloi terveydentilallasi. Itse puhuit sydänkohtauksen partaalla olemisesta.

Profiili

Beth
ViestiLähetetty: 19.04.2011 19:08
Paikalla

Murena kirjoitti:
Jos saa sydänkohtauksia nettikirjoittelun takia, ei varmaan pitäisi kirjoitella netissä?

Miksi monikossa Murena, miksi yleistaen? Onko toisten sairastettu sydänkohtaus on niin huvittavaa sinusta? Mitä muuta "sydänkohtauksia nettikirjoittelun saanelle" mystiselle porukkalle pitäisi vielä kysyä sulta, onko muita elämän ohjeita?

Profiili

Beth
ViestiLähetetty: 19.04.2011 19:11
Paikalla

Murena kirjoitti:
Miltä haluaisit sen minusta tuntuvan? En spekuloi terveydentilallasi. Itse puhuit sydänkohtauksen partaalla olemisesta.

"Jos saa sydänkohtauksia nettikirjoittelun takia, ei varmaan pitäisi kirjoitella netissä."

Tämä on spekolointia.

Näyttää missä kirjoitin "olen sydänkohtauksen partalla". Kirjoitin Mirrille ettei terveys ole mikään draama, eikä uhkava sydänkohtaus. Miksi vääristelet kirjoituksiani?

Voin saada tarpeeksi stressavassa ja kuormitavassa tilanteessa uuden sydäninfarktin, kyllä, sellainen vaara on tiedossa, kuten myös ahdistukseni paheneminen liiallisessa stressissa, hyökkäksen kohteeksi joutuneena, rikoksen kohteeksi joutuneena jne. Siksi en mene kirjoittelemaan mihin "v:tu s:na-mitä-vätäjät-täh-mitä elämässäsi-saavuttanut" (yhden täällä olevan puhetyyliä minulle suuntautuvan siteeraten) tyyllisille foorumille. Vaan kirjoittelen MIELENTERVEYSfoorumilla, ihan vain sinulle tiedoksi. Epäkohdan kiusamisesta nostin jo, taas. Kiusaaminen ei kuulu mieliterveysfoorumille, sydäninfarkti tai pahentunut masennus tai psykoosin laukaiseminen, whatever. Näillä asioilla ivaaminen m.t foorumeilla vielä tässä puuttuu..Ei ajatteleminen ennen kirjoittamista olisi paheeksi, Murena.

Profiili

-gad-
ViestiLähetetty: 19.04.2011 19:36
Poissa

Miksi et muokkaa viestiäsi? Siis tuota jossa lainaushomma on mennyt ihan pieleen...

Profiili

Mirri
ViestiLähetetty: 19.04.2011 19:52
Poissa

Beth kirjoitti:
Olet väärässä. Terveys ei ole mikään draama, eikä uhkava sydänkohtaus, jos näin kääntelet. Kun saat sen itse, niin muistele mitä joskus kirjoittelit. Toivottavasti et saa, ei sellaista toivo kenellekään, mutta psykopaatteille voisin toivota vaikka mitään. Sisimmäisillään.

Nettikirjoituskaan ei ole mielenterveyspalstalla mikään teatteriesitys, ihmisen jakelevat vaikeita asioita, raskaita asioita ja aitoja tunteita. Älä unohta sitä.
Onhan asia noinkin... Minä toivottavasti älyän ja maltan pysyä nettifoorumeilta poissa hyvissä ajoin ennen kuin sydänkohtaus uhkaa toisten nettikirjoitusten vuoksi.

Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 19.04.2011 20:07, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili

Beth
ViestiLähetetty: 19.04.2011 20:03
Paikalla

Tee näin, Mirri, jos siltä alkaa tuntua, joskus..Mutta anna toisten tehdä eri tavalla, jokainen tiedostaa omat riskit ja osaa myös suojata itseään, ainakin yrittää parasta, sitä paitsi pään hautaaminen hiekkaan ei koskaan ollut elämäni tyyli. Joku on syönyt tässä betasalpajatkin, toisten kirjoittelusta. Minä aina tulen olemaan betasalpaijin syöijin puolella, eikä niitä tiloja toisille aiheuttavin puolella. Ihminen tekee valintoja itse.

Kiusaamisen fakta ei poistuu vaikka miten puhutaan tässä kiusatun terveydentilan yksityskohdista, lääkityksestä eikä mistään muusta.

Profiili

Mirri
ViestiLähetetty: 19.04.2011 20:18
Poissa

Beth kirjoitti:
Joku on syönyt tässä betasalpajatkin, toisten kirjoittelusta. Minä aina tulen olemaan betasalpaijin syöijin puolella, eikä niitä tiloja toisille aiheuttavin puolella. Ihminen tekee valintoja itse.
En usko toisten nettikirjoittelun aiheuttavan kenellekään terveysriskiä. Tilat syntyvät jostakin muusta syystä (ihmisen pään sisäisten asioiden vuoksi); näyttää sitten vain siltä, että nettikirjoittajat ovat aiheuttaneet ties miten dramaattisia terveysuhkia jollekin.

Mielestäni olisi peilin edessä totisen tuumaustauon paikka, jos tuntuu siltä, että toisten ihmisten nettikirjoittelu panee syömään beetasalpaajia sun muita stressioireita lievittäviä ja rauhoittavia lääkkeitä. Peilin edessä kannattaisi itseltään kysyä, mikä oman pään sisällä panee reagoimaan nettikirjoitteluun niin voimakkaasti, että terveyskin on vaarassa.

kis
ViestiLähetetty: 19.04.2011 20:35
Paikalla

Mirri! Nämä nykyajan nuoret :P on heti saamassa sydärin, kun joku irvistää.Toista se oli ennen kun oli nainen vastaan nainen ja mukana myös pohjaton kiukku.Ihme että minä just ja just selvisin hengissä sinun antamastasi palautteesta minulle vuonna papu.Kyllä loppui henki ja sydän hakkasi ja otsasuoni pullistui, kun oikein tiukalle meni.
Sinua ei tietysti liikuttanut hiventäkään minun kirjoitukseni sinusta.En ainakaan aistinut sellaista, en mitään sinnepäinkään.

Profiili

Mirri
ViestiLähetetty: 19.04.2011 21:16
Poissa

Kisuli, sinäpä sen sanoit! Minäkään ikinä saanut sydäriä sinun kirjoittelujesi vuoksi... Vaikka pakko tunnustaa, että kyllä joskus taisi olla lähellä. PDT_Armataz_01_01

Niin paljon kuin me ollaan vuosien varrella siedetty toisiltamme, ja silti pysytty hengissä ilman mitään vakavia kohtauksia... Kyllä nykyisin on mennyt heikoksi, jos ihmiset ovat kohtausten partaalla toistensa nettikirjoittelun vuoksi. PDT_Armataz_01_12
!
koirassairas

ViestiKirjoittaja Gyver » 19.04.2011 21:51

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.04.2011 22:08

Klo 22.08
aussi kirjoitti:Oletko koskaan huomannut Kyllästynyt - kuinka monta kertaa ja kuinka monella palstalla sinä
olet haukkunut ja parjannut entisen tukiasema.netin ylläpitäjää.Oletko pistänyt merkille ja muistatko itse,
miten paljon sinun omia harhaisia epäluulojasi Jannesta on lähtenyt liikkeelle netissä sinun toimestasi.
Tuleeko koskaan mieleen, että sinä saattaisit olla aiheettomien syytösten alkuun laittaja.

Viesti on muodollisesti virheellinen. Jos esittää (syyttävän) väitteen, tulisi jo s a m a s s a viestissä
esittää väitettä tukeva konkreettinen asia tai tapahtuma.

aussi heittää jöötit ja häipyy. En suvaitse tällaista yhtään enää.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 00:08

Minulla on käsitys, että Tukiasema.netissä kirjoituskiellot yms. eivät "tehonneet" kisiin:
hän tunkeutui foorumille yhä uudestaan uudella nimimerkillä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koirassairas » 20.04.2011 07:41

Poistettiinko tästä minulta viesti, vai eikö se muusta syystä tullutkaan perille? Postasin sen vähän yli tunti sitten.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 08:12

Poistettiin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gyver » 20.04.2011 08:38

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 10:19

Todella heikko moderaatio tukari2:lla.
Hoopolla viestillä on jo puolentoista vuorokauden kesto.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja koirassairas » 20.04.2011 11:35

Psykopatologia kirjoitti:Poistettiin.

Voisin olettaa, että Kyllästyneeltä ei kysytty mielipidettä. Voisin olettaa, että Kyllästyneen mielestä kirjoitukseni olisi ollut hyvinkin oleellinen.
koirassairas

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 11:47

Ei kysytty.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gyver » 20.04.2011 12:40

.
Viimeksi muokannut Gyver päivämäärä 11.05.2011 14:42, muokattu yhteensä 1 kerran
Gyver

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.04.2011 13:49

Psykopatologia kirjoitti:Todella heikko moderaatio tukari2:lla.
Hoopolla viestillä on jo puolentoista vuorokauden kesto.

Sangen outoa on myös se, että porukka keskustelee ko. ketjussa,
ikään kuin kieltävää sääntöä ei olisikaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Gyver » 20.04.2011 14:01

.
Gyver

ViestiKirjoittaja koirassairas » 20.04.2011 14:17

Psykopatologia kirjoitti:Ei kysytty.

Niin arvelinkin. Laitoin Kyllästyneelle Yksityisviestin. Nyt yritän taas pysytellä poissa täältä. Viihtykää. Ja hyvää Päänsisäistä! ;)
koirassairas

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista