Minätäällä, olipas häkellyttävä tuo kommenttisi.minätäällä kirjoitti:En minä kyllä löytänyt mistään sitä pientä pränttiä, jossa sanottaisiin, etteivät pedofiilit kuulu joukkoon.
Minusta ihan hyvä järjestö ja oikealla asialla.
Luulen, että raiskaajatkin on suljettu pois - silti, vaikkei ehkä olekaan 'seksuaalista tasa-arvoa' se, että raiskaajat suljetaan ulos. Jokin seksuaalinen vietti/tarve kai siinäkin on, että ihmisen on 'pakko' raiskata purkautuakseen seksuaalisesti.Riidankylväjä kirjoitti:Eihän se mitään seksuaalista tasa-arvoa ole, jos pedofiilit suljetaan ulos. Pedofilia on seksuaalinen vietti tai tarve (miksi kallonkutistajat niitä nimittävätkin), joka vaatii purkautumista ja etsii purkautumistiensä vaikka väkisin. Näin olen ymmärtänyt.
Riidankylväjä, Setasta tulisi rikollisjärjestö, jos se toteuttaisi sinun tahtosi ja toiveesi.Mutta ei niitä pedofileja ja raiskaajia lakeja säätämällä paranneta. Ottamalla mukaan järjestöön ja etsimällä parannuskeinoja moiseen käyttäytymiseen saatettaisi estää monta väkivallantekoa. Mutta eihän Seta tuommoisia asioita mieti.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa