Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 15.10.2018 22:20

en minä häpeä tietämättömyyttäni, voin ottaa asioista selvää. Mutta jokakerta kun kirjoitan jotain, se onkin hyökkäys sinua kohtaan ja joudun altavastaamaan lähes mahdottomiin vaatimuksiin. Kukaan meistä ei tiedä lopullista totuutta, mutta minun pitäisi kyetä perustelemaan ja todistamaan oikeaksi ajatukseni asioista. Esiinnyt kuin sinä tietäisit 'kaikesta kaiken' ja muut puhuvat paskaa. Kyllä minä aion osallistua keskusteluihin, vaikkei läsnäoloni sinua miellytä.
Katla
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Palle » 15.10.2018 23:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Katla kirjoitti:Kyllästynyt, minä olen kertakaikkiaan kyllästynyt siihen, että osoitat minulle joka tilanteessa kuinka tyhmä, osaamaton ja tietämätön olen...

Voi sentään.
Mitä jos ottaisit asioista selvää ja miettisit hetken ennen kuin painat "Lähetä" -nappulaa, niin ehkä sinun ei tarvitsisi jälkeenpäin hävetä tietämättömyytesi hedelmiä.
Minä puolestani olen tyystin täynnä sinun hyökkäyksiäsi minun kimppuuni. Esimerkiksi "pää kiinni" -toivotusten loppuminen on toivelistallani.

Katla on vain temperamentiltaan erilainen. Hän kertoo avoimesti miltä juuri sillä hetkellä tuntuu enkä usko, että hautoo asiaa kovin pitkään.
Ottakaa iisisti ja "kosketelkaa toisianne". (noin niinkuin virtuaalisesti)
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Palle » 15.10.2018 23:28

Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:Jos ahdistelua ei ole todistettu tapahtuneeksi, sitä ei ole tapahtunut...

Se ettei jotakin pystytä todistamaan ei tarkoita sitä, ettei asiaa ole lainkaan tapahtunut.
Palle kirjoitti:... Vai olisiko kivaa, jos Kyllästyneestä kirjoitettaisiin joka tuutissa, että "hän on ahdistellut pikkupoikia, vaikka sitä ei ole todistettu tapahtuneeksi"?

Ei kivaa, mutta selvästihän Kavanaugh valehtelee, joten miten voisi uskoa mitään mitä hän sanoo?

Kavanaughan mm. väitti, ettei hän ole koskaan ollut niin kännissä, että häneltä olisi filmi katkennut, mutta kuitenkin hänen opiskelijatoverinsa todistavat, että Kavanaugh olleen tunnettu kännääjä ja että hän on humalaisena myös käyttäytynyt aggressiivisesti.
Kavanaugh itsekin on useissa eri yhteyksissä viitannut runsaaseen alkoholinkäyttöönsä opiskeluaikanaan, vaikka nyt asian kiistääkin.

Päätöksiä ei vain voi tehdä naaman perusteella.

Vai pitäisikö tämä ymmärtää niin, että ahdistelet kuitenkin pikkupoikia?
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 15.10.2018 23:30

Katla on vain temperamentiltaan erilainen. Hän kertoo avoimesti miltä juuri sillä hetkellä tuntuu enkä usko, että hautoo asiaa kovin pitkään.
no en tosiaan haudo. Päinvastoin kuin K.
Katla
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2018 15:07

Palle kirjoitti:Päätöksiä ei vain voi tehdä naaman perusteella...

Eihän niitä ole naaman perusteella tehtykään - paitsi ehkä republikaanit jotka eivät ota kuuleviin korviinsakaan niitä tietoja joita naiset ovat Kavanaughin käytöksestä antaneet.
Palle kirjoitti:... Vai pitäisikö tämä ymmärtää niin, että ahdistelet kuitenkin pikkupoikia?

Yritäpä löytää joku joka tuollaista väittää.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2018 15:13

Katla kirjoitti:en minä häpeä tietämättömyyttäni...

Ehkä sinun pitäisi hävetä tietämättömyyttäsi, niin ehkä harkitsisit tarkemmin mitä näppäimistöltäsi tänne lähetät.
Katla kirjoitti:... Esiinnyt kuin sinä tietäisit 'kaikesta kaiken' ja muut puhuvat paskaa...

En edes kuvittele tietäväni "kaikesta kaikkea", mutta jos joku puhuu minun mielestäni paskaa - hän ei ehkä tiedä edes sitä vähää minkä minä tiedän.
Katla kirjoitti:... Kyllä minä aion osallistua keskusteluihin, vaikkei läsnäoloni sinua miellytä.

Ei ole kyse siitä.
Jos haluat kirjoituksiini jotenkin vaikuttaa, älä itse hyökkää minun kimppuuni esimerkiksi "Pää kiinni" ja "älä valehtele" -töräytyksillä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Palle » 16.10.2018 16:55

Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:... Vai pitäisikö tämä ymmärtää niin, että ahdistelet kuitenkin pikkupoikia?

Yritäpä löytää joku joka tuollaista väittää.

Todisteita ei tosin ole, mutta minä koen niin.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2018 17:17

Palle kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:... Vai pitäisikö tämä ymmärtää niin, että ahdistelet kuitenkin pikkupoikia?

Yritäpä löytää joku joka tuollaista väittää.

Todisteita ei tosin ole, mutta minä koen niin.

Tuo nyt ei ole mitään uutta, puhuthan sinä muutakin roskaa koko ajan.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 16.10.2018 20:19

Valitettavasti K.on myös kärsimätön räjähtelijä. Hän turhautuu, jos muut eivät alistu hänen tahtoonsa.
Pahimmillaan näennäinen vakaus kääntyy joustamattomuudeksi. Vaikka maailma muuttuisi, hän pitää itsepäisesti kiinni hölmöistäkin periaatteista.
Kyllästynyt ei siedä kilpailua, joten kirjoitustoverit eivät saa loistaa yhtä kirkkaasti kuin hän.
Jatkuva kiusaaminen ja kontrollointi ajaa ihmiset pois palstalta ja K.n nokkeluus kääntyy nillittämiseksi. Analyyttisyys kääntyy ylikriittisyydeksi muita kohtaan. hänellä on myös tapana torpata luovien ihmisten tunteen palo. Hän on kyyninen ja valittaa pikkuasioista.
Katla
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.10.2018 21:06

Katla kirjoitti:Valitettavasti K.on myös kärsimätön räjähtelijä. Hän turhautuu, jos muut eivät alistu hänen tahtoonsa...
En pyri johtamaan ketään, mutta vastauksia esitettyihin kysymyksiin sekä perusteluja esitetyille väitteille edellytän annettavan.
Katla kirjoitti:... Pahimmillaan näennäinen vakaus kääntyy joustamattomuudeksi. Vaikka maailma muuttuisi, hän pitää itsepäisesti kiinni hölmöistäkin periaatteista...
Joita ovat???
Katla kirjoitti:... Kyllästynyt ei siedä kilpailua, joten kirjoitustoverit eivät saa loistaa yhtä kirkkaasti kuin hän...
Tuo on kyllä aivan sinun omaa keksintöäsi.
Katla kirjoitti:... Jatkuva kiusaaminen ja kontrollointi ajaa ihmiset pois palstalta ja K.n nokkeluus kääntyy nillittämiseksi...
Ketä olen kiusannut?
Kiusaamiseksi voi luokitella sekä sinun tapasi esittää omia spekulaatioitasi minun ajatuksistani ja vaikuttimistani että tölväyksesi kuten "Pää kiinni".
Katla kirjoitti:... hänellä on myös tapana torpata luovien ihmisten tunteen palo. Hän on kyyninen ja valittaa pikkuasioista.

Kyyninen olen, mutta kenen "tunteen palon" ole torpannut ja mistä pikkuasioista minä muka olen valittanut???
Mutta koska tämän ketjun ei pitäisi käsitellä minua, ole niin ystävällinen ja lopeta minun haukkumiseni ja kiusaamiseni edes tässä ketjussa.
Vastaukset kysymyksiini voi antaa vaikka päiväkirjassani.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 16.10.2018 21:13

vai niin, osoitat missä saan kirjoittaa :)
Katla
 

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron