Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 14.10.2018 23:06

KYLLÄSTYNYT :"Sinun viestisi "Voi ei, kun Kavanaugh ei ollutkaan raiskaaja..." ilmaisee ja osoittaa sinun "tietävän", ettei Kavanaugh ollutkaan raiskaaja."

Tiedän sen mitä lehdissä luki. Mistäs sinä olet varman tietosi saanut siitä, että Kawa. on raiskaaja.
Katla
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Palle » 14.10.2018 23:07

Raiskaussyytösten esittäjien uskottavuus menee reilusti pakkasen puolelle. Hoksasivat vuosikymmenten jälkeen tulleensa raiskatuksi vasta kun Kavanaughia oltiin valitsemassa huippuvirkaan. Eihän tuota usko vanha Perttikään.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.10.2018 23:14

Jostakin luin, että joku syytöksiä esittäneistä naisista oli valheenpaljastuskokeessa ja läpäisi sen.
Mistään ei taideta tietää, että naiset olisivat hoksanneet asian vasta nyt; ehkä he ovat vaienneet tähän asti.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Palle » 14.10.2018 23:18

Eikö raiskaussyytökset olleet Mirrin mielestä yritys estää Kavanaughin pääsy korkeimman oikeuden tuomariksi?
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.10.2018 23:40

Katla kirjoitti:KYLLÄSTYNYT :"Sinun viestisi "Voi ei, kun Kavanaugh ei ollutkaan raiskaaja..." ilmaisee ja osoittaa sinun "tietävän", ettei Kavanaugh ollutkaan raiskaaja."

Tiedän sen mitä lehdissä luki...

Missä lehdessä on lukenut, ettei Kavanaugh ole raiskaaja? Entä mihin lähteisiin kyseinen lehti tietonsa perustaa?
Aika kummallinen juttu, koska häntä ei ole raiskauksesta edes syytetty.
Katla kirjoitti:... Mistäs sinä olet varman tietosi saanut siitä, että Kawa. on raiskaaja.

Voi herranjestas sentään. Enhän minä edes väitä tietäväni muuta kuin sen, ettei esitettyjä väitteitä seksuaalisesta ahdistelusta ole kunnolla tutkittu.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.10.2018 23:46

Palle kirjoitti:Raiskaussyytösten esittäjien uskottavuus menee reilusti pakkasen puolelle. Hoksasivat vuosikymmenten jälkeen tulleensa raiskatuksi vasta kun Kavanaughia oltiin valitsemassa huippuvirkaan. Eihän tuota usko vanha Perttikään.

Sinähän Palle puhut taas aivan pötyä.
Kavanaughia ahdistelusta syyttäneet eivät ole "hoksanneet vasta vuosikymmenten jälkeen tulleensa raiskatuksi", vaan esimerkiksi Ford on kertonut asiasta jo vuosia sitten.
Ja eiväthän he edes ole väittäneet tulleensa raiskatuksi vaan ahdistelluiksi ja/tai joutuneensa raiskausyrityksen kohteeksi.
Lisäksi Palle,
Sinun kannattaisi tutustua siihen mitä yleisesti tiedetään seksuaalisen ahdistelun/raiskausten uhrien vaikenemisesta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Palle » 15.10.2018 10:00

Kyseessä on klassinen, poliittinen loanheitto. Sinäkin olet täysillä mukana.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 15.10.2018 11:25

Kyllästynyt kirjoitti:
Katla kirjoitti:KYLLÄSTYNYT :"Sinun viestisi "Voi ei, kun Kavanaugh ei ollutkaan raiskaaja..." ilmaisee ja osoittaa sinun "tietävän", ettei Kavanaugh ollutkaan raiskaaja."

Tiedän sen mitä lehdissä luki...

Missä lehdessä on lukenut, ettei Kavanaugh ole raiskaaja? Entä mihin lähteisiin kyseinen lehti tietonsa perustaa?
Aika kummallinen juttu, koska häntä ei ole raiskauksesta edes syytetty.
Katla kirjoitti:... Mistäs sinä olet varman tietosi saanut siitä, että Kawa. on raiskaaja.

Voi herranjestas sentään. Enhän minä edes väitä tietäväni muuta kuin sen, ettei esitettyjä väitteitä seksuaalisesta ahdistelusta ole kunnolla tutkittu.



Olet aivan oikeassa rouvaseni, kyse oli tietenkin vain joidenkin epäilyistä. Mutta ei loan heitolla tällä kertaa ollut suurtakaan vaikutusta.

"Trump: Kavanaugh'n todistus oli voimakas, rehellinen ja vaikuttava

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump vakuutti Kavanaugh'n kuulemisen jälkeen edelleen tukevansa tätä korkeimman oikeuden tuomariksi.

Trump tviittasi, että Kavanaugh'n todistus oli voimakas, rehellinen ja vaikuttava. Trumpin mukaan todistus osoittaa Amerikalle juuri sen, miksi hän nimitti Kavanaugh'n.

–  Demokraattien etsi ja tuhoa -strategia on häpeällinen, ja tämä prosessi on ollut täydellistä huijausta ja pyrkimys on ollut viivyttää, häiritä ja vastustaa. Senaatin on äänestettävä! Trump tviittasi.
Katla
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 15.10.2018 12:04

Palle kirjoitti:Kyseessä on klassinen, poliittinen loanheitto. Sinäkin olet täysillä mukana.

No tämä ei ollut mikään klassinen loanheitto. Kandidaattiin kohdistetaan kriittinen tarkastelu ja niin on yleensä tapana. Mitä tahansa voidaan ottaa esille, jopa opiskeluvuosien "kaveripila". Tämä Kavanaugh selkeästi hermostui, menetti suorastaan malttinsa peräti senaatin edessä puolustautuessaan syytöksiä vastaan. Viisas olisi pitänyt hermonsa kasassa ja vastannut vain asiallisesti kysymyksiin. Ajatella, että korkeimman oikeuden tuomarin elinikäiseen virkaan valitaan tuollainen hermoheikko raivopää.

[korjattu: n->m]
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 15.10.2018 12:31, muokattu yhteensä 1 kerran
Hilppa
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.10.2018 12:13

12:13
Katla: Trump tviittasi, että Kavanaugh'n todistus oli voimakas, rehellinen ja vaikuttava. Trumpin mukaan todistus osoittaa Amerikalle juuri sen, miksi hän nimitti Kavanaugh'n.

Mielestäni (liki) päin vastoin. - Kavanaughin todistus oli katastrofaalisen huono (seurasin suorana). Lisäksi arvelen, että kun rva Fordin standille astuminen varmistui, että Trump olisi empinyt kannassaan. Sitten hän määräsi FBI:n tekemään suppean tutkimuksen. Kun senaatin äänestys meni niin selvästi puolueiden mukaan, Kavanaughin olisi pitänyt kieltäytyä virasta, mitä hän ei kuitenkaan "voinut" tehdä, kun hänen maineensa oli tärvelty. - Koko prosessi oli jonkunlainen "laillinen"? vallankaappaus Trumpilta.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 15.10.2018 12:35

Kiitos selostuksesta, en ole seurannut muuta kuin Trumpin Twitteriä ja satunnaisia uutisia.
Katla
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2018 14:32

Psykopatologia kirjoitti:12:13
Katla: Trump tviittasi, että Kavanaugh'n todistus oli voimakas, rehellinen ja vaikuttava. Trumpin mukaan todistus osoittaa Amerikalle juuri sen, miksi hän nimitti Kavanaugh'n.

Mielestäni (liki) päin vastoin. - Kavanaughin todistus oli katastrofaalisen huono (seurasin suorana)...

Olen samaa mieltä.
Katla kirjoitti:Kiitos selostuksesta, en ole seurannut muuta kuin Trumpin Twitteriä ja satunnaisia uutisia.

Jos aikoo suunsa aiheesta avata, kannattaisi varmaan seurata muitakin lähteitä kuin Trumpin Twitteriä ja satunnaisia uutisia.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Palle » 15.10.2018 15:47

Samanlaisia "vallankaappauksia" tehdään politiikassa kaiken aikaa.

Presidentit ja ministerit käyttävät nimitysoikeuksiaan varsin härskisti. Esimerkiksi presidentti Halosen jäljiltä hallinnon siivoaminen kestää vielä pitkään.

Trump käytti valtaoikeuksiaan ja sillä sipuli. Hillary olisi tehnyt ihan saman omalta kannaltaan, jos olisi päässyt presidentiksi.

Se mikä tässä hämmästyttää on Hillaryn kannattajien sopeutumattomuus demokratian pelisääntöihin. Demokratiassa johtoon voidaan äänestää myös joku itselle epämieluisa henkilö.

Paavo Väyrynen sanoi, että Trumpin suuri suosio johtuu globalisaatiosta. Ihmiset ovat kyllästyneet siihen, että työpaikat lopetetaan ja siirretään Kiinaan ja Intiaan. Jollain perusjenkkienkin on elettävä, vaikka miljonäärit ansaitsisivat miten hyvin työpaikkojen siirrosta halvan työvoiman maihin.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 15.10.2018 15:47

K.
mitä horiset, lehdissä kirjoiteltiin ettei Kawa. ollut syyllinen ja se tieto oli virallinen. Kannattaisi sinun vaan sietää muidenkin kirjoittelua.
Katla
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2018 16:38

Katla kirjoitti:K.
mitä horiset, lehdissä kirjoiteltiin ettei Kawa. ollut syyllinen ja se tieto oli virallinen. Kannattaisi sinun vaan sietää muidenkin kirjoittelua.

Näytäpä minullekin missä lehdissä on annettu virallinen tieto, ettei Kavanaugh ollut syyllinen väitettyihin ahdisteluihin?
Virallinen tieto on se, ettei ahdistelua pystytty todistamaan tapahtuneeksi, mutta missään ei ole sanottu (paitsi ehkä jossain Trumpin tweetissä), että Fordin väite olisi perätön.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 15.10.2018 16:45

juu, tarkalleen sanoen on noin.
Katla
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Palle » 15.10.2018 17:29

Jos ahdistelua ei ole todistettu tapahtuneeksi, sitä ei ole tapahtunut. Yksinkertaista ja älykästä.

Vai olisiko kivaa, jos Kyllästyneestä kirjoitettaisiin joka tuutissa, että "hän on ahdistellut pikkupoikia, vaikka sitä ei ole todistettu tapahtuneeksi"?
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Katla » 15.10.2018 19:30

Kyllästynyt, minä olen kertakaikkiaan kyllästynyt siihen, että osoitat minulle joka tilanteessa kuinka tyhmä, osaamaton ja tietämätön olen. Verrattuna sinun ylivertaisuuteesi lähes kaikissa asioissa, olen todellakin vajaa kyvyiltäni. Ymärrän kuitenkin milloin minua ivataan, enkä pidä siitä. Ole siis ystävällinen ja vältä alentuvaa viestintää, kun kirjoitat minulle.
Katla
 

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2018 20:42

Palle kirjoitti:Jos ahdistelua ei ole todistettu tapahtuneeksi, sitä ei ole tapahtunut...

Se ettei jotakin pystytä todistamaan ei tarkoita sitä, ettei asiaa ole lainkaan tapahtunut.
Palle kirjoitti:... Vai olisiko kivaa, jos Kyllästyneestä kirjoitettaisiin joka tuutissa, että "hän on ahdistellut pikkupoikia, vaikka sitä ei ole todistettu tapahtuneeksi"?

Ei kivaa, mutta selvästihän Kavanaugh valehtelee, joten miten voisi uskoa mitään mitä hän sanoo?

Kavanaughan mm. väitti, ettei hän ole koskaan ollut niin kännissä, että häneltä olisi filmi katkennut, mutta kuitenkin hänen opiskelijatoverinsa todistavat, että Kavanaugh olleen tunnettu kännääjä ja että hän on humalaisena myös käyttäytynyt aggressiivisesti.
Kavanaugh itsekin on useissa eri yhteyksissä viitannut runsaaseen alkoholinkäyttöönsä opiskeluaikanaan, vaikka nyt asian kiistääkin.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Kavanaugh "pahoinpitelee" vaimoaan virkaanastujaisissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.10.2018 20:51

Katla kirjoitti:Kyllästynyt, minä olen kertakaikkiaan kyllästynyt siihen, että osoitat minulle joka tilanteessa kuinka tyhmä, osaamaton ja tietämätön olen...

Voi sentään.
Mitä jos ottaisit asioista selvää ja miettisit hetken ennen kuin painat "Lähetä" -nappulaa, niin ehkä sinun ei tarvitsisi jälkeenpäin hävetä tietämättömyytesi hedelmiä.
Minä puolestani olen tyystin täynnä sinun hyökkäyksiäsi minun kimppuuni. Esimerkiksi "pää kiinni" -toivotusten loppuminen on toivelistallani.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron