Tiedoksi

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.08.2018 19:06

Ei ollut tahallista kiusaamista.

Alunperinkin laitoin bannin pituudeksi 1 vrk, enkä ymmärrä miksi näin kävi.

Pahoittelen kovasti tapahtunutta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja ip-banni » 27.08.2018 08:22

trisse kirjoitti:mitä te jostain bännilistoista höpöttelette kun minä haluaisin tietää olenko lammaskoira vai koiralammas...

Nämäkään kirjoitusvirheet eivät Kyllästynyttä tai muita kirjoittajia haittaa vaikka tekopyhästi toisessa ketjussa kirjoitatte kuinka on mukavaa, kun joku korjaa kirj.virheet.
On vissin vain tai vaan niin, että minun ja Kaapon kirjoitusvrheet haittaavat Kyllästynyttä ja eräitä muita.
ip-banni
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.08.2018 14:16

Korjaan:
ip-banni kirjoitti:
trisse kirjoitti:Mitä te joistain bännilistoista höpöttelette, kun minä haluaisin tietää, olenko lammaskoira vai koiralammas...

Nämäkään kirjoitusvirheet eivät Kyllästynyttä tai muita kirjoittajia haittaa, vaikka tekopyhästi toisessa ketjussa kirjoitatte, kuinka on mukavaa, kun joku korjaa kirjoitusvirheet. - On vissiin vain tai vaan niin, että minun ja Kaapon kirjoitusvrheet haittaavat Kyllästynyttä ja eräitä muita.

Enemmän kuin kirjoitusvirheet, minua haittaavat kirjoitusten turhanpäiväiset sisällöt.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja trisse » 27.08.2018 20:48

Psykopatologia kirjoitti:Korjaan:
ip-banni kirjoitti:
trisse kirjoitti:Mitä te joistain bännilistoista höpöttelette, kun minä haluaisin tietää, olenko lammaskoira vai koiralammas...

Nämäkään kirjoitusvirheet eivät Kyllästynyttä tai muita kirjoittajia haittaa, vaikka tekopyhästi toisessa ketjussa kirjoitatte, kuinka on mukavaa, kun joku korjaa kirjoitusvirheet. - On vissiin vain tai vaan niin, että minun ja Kaapon kirjoitusvrheet haittaavat Kyllästynyttä ja eräitä muita.

Enemmän kuin kirjoitusvirheet, minua haittaavat kirjoitusten turhanpäiväiset sisällöt.


Nimiä kehiin ettei tarvi arvailla! Puhuitko valvojastasi vai Mirristä?
trisse
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja trisse » 27.08.2018 20:57

Kaapo kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:
Katla kirjoitti:Tulee tosi huono fiilis, kun joutuu nielemään tälläistä ja katsomaan vierestä kuinka Kyllästynyt on inhottava IP:lle


Harmi että tällä palstalla valtaosa ihmisistä on lampaita. On lampaita ja on susia ihmisissä. Sit on lammaskoiria jotka suojelee lampaita susilta. Sinä Katla olet lammaskoira.


Ai täällä tää teidän lammasketju piileskeli. Mikä mää oon?


Sä oot punahilkka.


Hah. Niinpä taidan olla :D Saattaisin alkaa sanailemaan tuosta mutta en jaksa kun heittäisit kuitenkin pervoilun puolelle.

Minkä ajatustenjuoksun seurauksena tämä ketju päätyi muutein tänne Ylelle?
trisse
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja trisse » 28.08.2018 13:08

joo mielettömästi vapaina. sellaisia jotka ihminen kesytti vuosituhansia sitten. en tiedä miten tsekkiläiset saa ne kulkemaan kiltisti mukanaan kun meidän otti aina hatkat ja lähti jonkun lähistön nartun perään jos yritettiin samaa.
trisse
 

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron