Tiedoksi

Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.08.2018 13:48

i-bannin viestit on asetettu ennakkovalvottaviksi.
Syy: Riidanhaastaminen/provosointi, haistattelu ja nimittely

Psykopatologia päättäköön jatkosta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.08.2018 14:31

Tiedoksi sekin, että Kyllästynyt provosoi ryhtymällä kielipoliisina huomauttelemaan kirjoitusvirheistä. Hänen oman mielenrauhansa hoitaminen aiheutti sen, että jotkut toiset menettivät omansa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.08.2018 14:38

Mirri kirjoitti:Tiedoksi sekin, että Kyllästynyt provosoi ryhtymällä kielipoliisina huomauttelemaan kirjoitusvirheistä. Hänen oman mielenrauhansa hoitaminen aiheutti sen, että jotkut toiset menettivät omansa.

Meinaatko, että palstalla saattaa vielä piileskellä joku joka vielä ole kuullut tuota syytöstä?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.08.2018 15:00

Psykopatologian ehdotuksesta, nimimerkki ip-banni on ip-bannissa 1 vrk tästä hetkestä (klo 15:00) lukien.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Katla » 24.08.2018 16:20

voi itku taas.
Katla
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Katla » 24.08.2018 16:24

Psykopatologian ehdotuksesta, nimimerkki ip-banni on ip-bannissa 1 vrk tästä hetkestä (klo 15:00) lukien.

tämä näyttää nyt siltä, kuin Pertti olisi ollut ensimmäinen ehdottaja. Sää ehdotit kai IP:lle viikkoa ja Pertti ehdotti/päätti päivän. Joka sekin on vaan sinua tyydyttämään laitettu
Katla
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.08.2018 16:31

K. päätti päivän. - (16:32) ip aiemmin anoi kuun loppuun.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Katla » 24.08.2018 16:32

Mirri kirjoitti:Tiedoksi sekin, että Kyllästynyt provosoi ryhtymällä kielipoliisina huomauttelemaan kirjoitusvirheistä. Hänen oman mielenrauhansa hoitaminen aiheutti sen, että jotkut toiset menettivät omansa.

Tulee tosi huono fiilis, kun joutuu nielemään tälläistä ja katsomaan vierestä kuinka Kyllästynyt on inhottava IP:lle
Katla
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Katla » 24.08.2018 16:34

Psykopatologia kirjoitti:K. päätti päivän. - ip aiemmin anoi kuun loppuun.

kaipa se K.päätti päivän. Joo itse ehdotti kumminkin viikon mittaista karenssia.
Katla
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.08.2018 17:27

Katla kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:K. päätti päivän. - ip aiemmin anoi kuun loppuun.

kaipa se K.päätti päivän. Joo itse ehdotti kumminkin viikon mittaista karenssia.

On aika inhottavaa, että Katla on varsin usein tietävinään mitä minä olen ajatellut tai aikonut tehdä.

Tiedoksesi ja pettymykseksesi:
Psykopatologia ei ehdottanut tai määrännyt bannin kestosta mitään. Ihan itse ja oma-aloitteisesti valitsin bannin kestoksi yhden päivän.

On jokseenkin outoa, että sinäkin Katla väität minun kiusaavan, kun väität omia luulojasi minun ajatuksikseni.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Katla » 24.08.2018 22:02

Tiedoksesi ja pettymykseksesi:
Psykopatologia ei ehdottanut tai määrännyt bannin kestosta mitään. Ihan itse ja oma-aloitteisesti valitsin bannin kestoksi yhden päivän.

Hyvä on, luulin että sinun pitää hyväksyttää noita bannipäätöksiä, kun sanoit jättäväsi asian Psykopatologian päätettäväksi.

On jokseenkin outoa, että sinäkin Katla väität minun kiusaavan, kun väität omia luulojasi minun ajatuksikseni.[/quote]

'sinäkin'..kuka muu on sanonut sinun kiusaavan? Nimenomaan on kysymys minun omista ajatuksistani.
Katla
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.08.2018 22:43

Kyllästynyt kirjoitti:Tiedoksesi ja pettymykseksesi:
Psykopatologia ei ehdottanut tai määrännyt bannin kestosta mitään. Ihan itse ja oma-aloitteisesti valitsin bannin kestoksi yhden päivän.

Rivikirjoittajana korjailet 'pärstäkertoimen' ja 'korvasärinöiden' mukaan toisten kirjoittajien tekstejä, ja heidän pillastuessaan huomautuksistasi valitset moderaattorina ihan itse ja oma-aloitteisesti heidän banniensa kestot.

Jokin tässä kuviossa mättää ja tuntuu oudolta.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja trisse » 25.08.2018 21:20

Kaapo kirjoitti:
Katla kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tiedoksi sekin, että Kyllästynyt provosoi ryhtymällä kielipoliisina huomauttelemaan kirjoitusvirheistä. Hänen oman mielenrauhansa hoitaminen aiheutti sen, että jotkut toiset menettivät omansa.

Tulee tosi huono fiilis, kun joutuu nielemään tälläistä ja katsomaan vierestä kuinka Kyllästynyt on inhottava IP:lle


Harmi että tällä palstalla valtaosa ihmisistä on lampaita. On lampaita ja on susia ihmisissä. Sit on lammaskoiria jotka suojelee lampaita susilta. Sinä Katla olet lammaskoira.


Ai täällä tää teidän lammasketju piileskeli. Mikä mää oon?
trisse
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja ip-banni » 25.08.2018 22:44

Teidät on asetettu pysyvästi porttikieltoon.

Ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjään saadaksesi lisää tietoa.

Tämä porttikielto on annettu IP-osoitteellesi.

Koskeeko tämä minua vain tai vaan IP-osoitetta.
Toivon asiallista vastausta ja pysyn kyllä pois, jos koskee minua.
ip-banni
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 25.08.2018 23:42

Olen tänään katsonut porttikieltolistat, ja palstan ylläpitotiedoissa lukee, ettei porttikieltoja ole voimassa.
Sen lisäksi olen eilen laittanut porttikiellon kestoksi 1 vrk, eli senkään puolesta noin ei pitäisi olla.

Yritän ratkaista ongelman. Pahoittelen kovasti tilannetta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.08.2018 00:11

Poistin ip-bannin IP:tä koskevan porttikiellon. - Onnistuko?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.08.2018 00:13

Kävin vielä läpi kaikki kolme porttikieltolistaa.
Käyttäjätunnusten mukaan annettujen porttikieltojen lista oli tyhjä (niin kuin pitikin).
Sähköpostiosoitteen mukaan annettu lista niin ikään tyhjä.
IP-osoitteen mukaan annettujen porttikieltojen listalla vain roskapostiosoitteita. ip-bannin IP-osoitetta siellä ei ollut.

En löydä mitään syytä miksi ip-bannin käyttäjätunnus, sähköposti, tai IP-osoite olisi vielä bannissa.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.08.2018 00:22

Nyt myös IP-porttikielto-lista on tyhjä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja trisse » 26.08.2018 02:55

mitä te jostain bännilistoista höpöttelette kun minä haluaisin tietää olenko lammaskoira vai koiralammas...
trisse
 

Re: Tiedoksi

ViestiKirjoittaja ip-banni » 26.08.2018 08:20

Nyt toimii, kiitos. Vaikka hommanne tai siis Kyllästyneen homma vaikutti ihan tahalliselta kiusaamiselta. Pysyvää IP-bannia laitetaan ihan eri ruksista kuin tavallinen määräaikainen banni.
ip-banni
 

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron