Mailman loppu viikonlopulla

Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Katla » 22.09.2017 11:55

http://www.nykysuomi.com/index.php/2017 ... ko-valmis/
*
1.Tessalonialaiskirje 4:3 "Juuri kun ihmiset sanovat:"Kaikki on hyvin, ei mitään hätää", tuho kohtaa heidät äkkiarvaamatta niin kuin synnytyspoltot raskaana olevan naisen, eivätkä he pääse pakoon.
Katla
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 22.09.2017 20:48

Minä olen ehtinyt elää jo monta maailmanloppua, joten ei lisä pahaa tee.
Sievä Sigismund
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 22.09.2017 20:49

Mistä muuten tietää ettei maailma loppunut? Jospa se on loppunut joka kerta ja syntynyt uudelleen?
Sievä Sigismund
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Katla » 22.09.2017 21:14

MAAILMANLOPPU tulee lauantaina. Oletteko valmiita?
http://www.hs.fi/tiede/art-200000537968 ... b81a158209
Katla
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 22.09.2017 21:16

Kerkeääkö katsoa Syyssonaatin?
Sievä Sigismund
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Katla » 22.09.2017 21:21

toukokuussa 2003 viimeksi Niburun piti tuhota mailma. Sille tuli jotain muuta menoa kumminkin silloin.
Katla
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Katla » 22.09.2017 21:39

Itse muistan olleni n, neljän vanha, kun perheessämme oltiin huolissaan joidenkin uskisten mailmanlopun puheista. Toisen kerran sitten tässä 2012 ja nytkin on hämmentynyt, että mitä paskaa taas touhotetaan kaikissa medioissa. Astrologiakin on jotekin saanut planeetat siihen kulmaan, että jotain odottamatonta tapahtuu. Itselle Seppo Tanhua ilmoitti, että elämäsi ei enää viikolopun jälkeen ole koskaan entisensä. Jaahas!
Katla
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Katla » 22.09.2017 21:45

Kauan sitten ennustaja eukko kertoi minulle, että Suomi joutuu sotatilaan ja Länsi-rannikko evakuiodaan. Ja että, sen seurauksena kuolen vanhana, kaukana täältä, jossain vuorilla, lasten lapsia hoitaen. Tuli mieleen heti tuo sotaharjoitus Itämerellä.
Katla
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Alive » 23.09.2017 18:59

Miten sitä maailmanloppua juhlitaan?
Alive
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2017 10:46

Minä elän!
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Katla » 24.09.2017 17:07

Se onkin paras vasta isku maailman lopuille !
David Meaden erehtyi http://m.iltalehti.fi/ulkomaat/20170923 ... 3_ul.shtml
Katla
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.09.2017 18:32

Sitä toivotaan ja pelätään, mutta useimmat huokaisevat helpotuksesta: ei sittenkään ihan vielä...

Maailmanlopun profeetat ovat inhottavia ainakin siinä mielessä, että he osaavat käsittämättömän näppärästi muokata ennustuksensa toisenlaisiksi, jos heidän ennustamansa maailmanloppu jää tulematta. Kuten Kissin laittama linkki osoittaa: ennustus meni pieleen, mutta se muunnetaan seitsemän vuoden onnettomuudeksi... Kukaan ei voi kiistää, etteivätkö seuraavat seitsemän vuotta voisi tuntua aika kaoottisilta.

Leo Meller lienee suomalaisista maailmanlopun profeetoista yksi mainitsemisen arvoinen, joka tahkoaa vuosikymmenestä toiseen rahaa ennustuksillaan ja selityksillään ennustusten jäädessä toteutumatta. Ensin tehdään maailmanlopusta kertova kirja, ja maailmanlopun jäädessä toteutumatta tehdään toinen kirja...
Luulen, että muitakin 'alan yrittäjiä' on.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Katla » 24.09.2017 21:21

Sievä Sigismund kirjoitti:Mistä muuten tietää ettei maailma loppunut? Jospa se on loppunut joka kerta ja syntynyt uudelleen?

Sigge! Olen pari päivää pyöritellyt paremman puutteessa tuota sanomaasi. Miten muotoilet tuon ymmärrettäväksi?
Katla
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Katla » 25.09.2017 22:14

sigmund vastaa!
Katla
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 25.09.2017 23:56

Niin oliko viikonloppuna maailmanloppu? Emme tiedä vaikka se olisi loppunutkin, koska olisimme kaikki kuolleet ja nyt eletään uutta maailmanlopun jälkeistä elämää.

Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä, ettei se maailma vielä tainnut loppua.
Sievä Sigismund
 


Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Alive » 27.09.2017 19:38

Aivoni menivät solmuun, kun ajattelin Sigismundin juttuja, mutta ehkä tajuan nyt, mitä hän meinasi.
Alive
 

Re: Mailman loppu viikonlopulla

ViestiKirjoittaja Katla » 27.09.2017 20:07

Tänään olin tuolle Ry:ssä ja oli lauma ihmisiä siinä höpöttämässä mailmanlopusta, niin heitin tuon Siggen ajatuksen ilmoille ja siitähän riemu syntyi. Kaikki ihastui keksimään asiaan lisää näkökulmia ja hauskaa oli. Kiitos Sigge ajatus murusta.
Katla
 


Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron