Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2017 11:44

m-vaiva kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Et näköjään halunnut kertoa, miksi nimittelet minua foorumin juorukelloksi, joten minä kerron puolestasi: kuvittelet minun ilmoittelevan toisten viestejä ylläpitoon tiuhaan tahtiin, ja kuvitelmasi perusteella ryhdyit nimittelemään. Todellisuus on toisenlainen, mutta tuskin sinä siitä piittaat.

Et myöskään sinä halunnut korjata ketjun nimeä oikeaksi vaan teit sen ketjun sisällä. Vaikka olet, kantelun lisäksi, muita vaatimassa ketjun nimen vaihtamista oikeaksi ja jankkaamisesi jälkeen ylläpito käy vaihtamassa ketjun nimen sulle sopivaksi.

Lisäksim, että kantelet, niin opastat myös muita kanteleen, jos joku keskustelu ei sua miellytä.
Itseasiassa sua olisi oikeassa elämässä jo lyöty turpiin- mun nuoruudessa.

Viestisi sisältää outoja väitteitä, mutta arvelen sinun viittaavan otsikkoasiassa tähän ketjuun:
Jotain täytyy tehdä myrkylliselle maskuliinisuudelle-Harvey
viewtopic.php?f=16&t=19786

Vai olisiko sinulla osoittaa jokin keskustelu, jossa olen ollut "vaatimassa ketjun nimen vaihtamista oikeaksi"?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.09.2017 15:24

m-vaiva kirjoitti:Jos tämän aiheuttaja olisi ilmastonmuutos, niin syyllinen olisi Obama ja hänen edeltäjänsä...

Sinulla on pointti hukassa:
Trumpin osuus aiheessa on se, että hän on kiistänyt ilmastonmuutoksen.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 12.09.2017 17:42

Ja kukaan ei ole pystynyt todistamaan, että tämä johtui ilmastonmuutoksesta.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2017 18:56

m-vaiva kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tarkennusta ketjun otsikkoon: Ylen näyttämä tunteja kestänyt kuvaus ei ollut Ylen tekemää, vaan uutistoimisto Reuters kuvaajineen ajeli henkilöautolla pitkin Miamin autioita katuja videoimassa myrskytunnelmia. Samaa suoratoistoa nähtiin myös Helsingin Sanomien sivustolla; sieltä selvisi, että asialla on Reuters eikä Yle.
.

Miksi et suoraan korjannut otsikkoa tai miksei ylläpitäjä korjaa asiaa? Ylläpitäjä osaa kyllä korjailla otsikoita, se on nähty useasti.
Kaikkea vaaditaan muilta mutta foorumin juorukellolta ei mitään.

Otsikko voisi olla näin: Yle kuvaamassa toimittajaa Miamissa, tai näin: Reuters kuvaamassa Irmaa Miamissa.
M-vaiva, valitse sinä, minä sitten laitan mieleisesi.

Se lähetys, joka Ylen uutissivustolla oli sunnuntaina joitakin tunteja katseltavissa ja johon laitoin linkin Ylen uutissivustolle, on päättynyt ja poistettu, eikä enää mistään tiedetä mikä uutistoimisto Miamissa teki mitäkin; paitsi, että minä satuin tässä ketjussa kertomaan. Sinä kompastuit minun tarkkuuteeni tiedon välittäjänä - hassu juttu. Ellet sitten kompastunut inhoosi Yleä kohtaan...
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 12.09.2017 19:07

Mirri kirjoitti:Tarkennusta ketjun otsikkoon: Ylen näyttämä tunteja kestänyt kuvaus ei ollut Ylen tekemää, vaan uutistoimisto Reuters kuvaajineen ajeli henkilöautolla pitkin Miamin autioita katuja videoimassa myrskytunnelmia. Samaa suoratoistoa nähtiin myös Helsingin Sanomien sivustolla; sieltä selvisi, että asialla on Reuters eikä Yle.
.


Väärin arvasit Mirri. En olisi mitään sanonut koko ketjun otsikosta, jos et itse olisi tehnyt tarkennusta etkä kuitenkaan muuttanut otsikkoa.
Jos älysi ei riitä ketjun nimen korjaamisen, en minä sinua auta. Tyhmiä täällä auttaa ylläpito, käänny hänen puoleen.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.09.2017 19:32

Ok, annetaan sitten otsikon olla. Romukoppaanhan tämä ketju kai kuitenkin jo joutaa, koska aloitusviestin linkki on vanhentunut sikäli, ettei siellä ole enää videomateriaalia, johon viittasin, ja muutenkin Irma alkaa olla tehtävänsä tehnyt. Tuskin sitä enää kukaan kuvaa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.09.2017 20:21

Otsikko on tietysti epätarkka; eihän sieltä mitään Ylen kuvaa tullut, mutta tuli toimittajan selostusta minuutti minuutilta.

Myrkky-ketju taas oli sisällöllis-loogisesti virheellinen, koska fokus oli Harveyn pelastustoimissa yms. Sitäpaitsi ketju - ainoana Harveystä - olisi pitänyt olla ajankohtaisissa.
- Otsikolla voi tietysti älykkäästi "jekuttaakin", mutta tuo oli silkaa hälmöilyä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 13.09.2017 00:40

Psykopatologia kirjoitti:
Myrkky-ketju taas oli sisällöllis-loogisesti virheellinen, koska fokus oli Harveyn pelastustoimissa yms. Sitäpaitsi ketju - ainoana Harveystä - olisi pitänyt olla ajankohtaisissa.
- Otsikolla voi tietysti älykkäästi "jekuttaakin", mutta tuo oli silkaa hälmöilyä.

Et tainnut hoksata, että fokus ei ollut Harveyn pelastustoimissa, vaan feministien väitteessä myrkyllisesta (toksisesta) maskuliinisuudesta.

Joku normaali nainen vain sattui sarkastisesti toteamaan, että "myrkylliselle maskuliinisuudelle pitäisi tehdä jotain".

Sarkasmi on vaikea laji...
Sievä Sigismund
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.09.2017 01:36

Sigismund, miksi käytit vakavaa luonnonkatastrofia kuvineen feminismi-agendasi toteuttamiseen?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2017 12:48

Joku normaali nainen vain sattui sarkastisesti toteamaan, että "myrkylliselle maskuliinisuudelle pitäisi tehdä jotain".

Tuollaista ei aloitusviestissä ilmennyt.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 13.09.2017 16:20

Kuva
Kyllästyneen tivaamassa lähteessä näkyi.

Minä vain satuin yliarvioimaan lukijakunnan enkä vääntänyt koko juttua rautalangasta.
Viimeksi muokannut Sievä Sigismund päivämäärä 13.09.2017 16:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Sievä Sigismund
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.09.2017 16:39

Lainausmerkit olisivat jotain pelastaneet tuosta surkeudesta.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 13.09.2017 16:52

Minusta tuo oli Amandalta terävä havainto.
Sievä Sigismund
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.09.2017 17:12

Miten niin oli Amandalta terävä havainto? Eihän noissa Harvey-myrskyn keskellä tapahtuvissa pelastustoimissa ole nähtävissä minkäänlaista myrkyllistä maskuliinisuutta, paitsi jos myrskyä itseään pidetään sellaisen ilmentymänä.

Sen sijaan tämä Kyllästyneen löytämä videopätkä, jossa mies rääkkää koiraa, on yksi esimerkki tuhoisasta - myrkylliseksi nimetystä - maskuliinisuudesta:
https://www.youtube.com/watch?v=mNwZM_iz1Gw (0:52)
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 13.09.2017 17:39

Ehkä nyt saatanan Mirri laitat jonkun varoituksen videoosi, tämä sentäs on mt- foorumi.
Kopioitko sen tänne ehkä Kyllästyneen päiväkirjasta vai mistä?
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 13.09.2017 17:49

Ilmoitan ylläpitoon tuollaisen hirveän videon postauksesta.
Sievä Sigismund
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 13.09.2017 17:53

Kiitos siitä. Olisin tietenkin itse voinut ilmoittaa mutta yleensä ylläpito ei tee mitään kun Mirri levittää paskaa.
Lisäksi, jos tuo on köpioitu Kyllästyneen päiväkirjasta, niin Mirrinkin päiväkirjasta sitten sopii kopioida yleiseen asioita.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.09.2017 18:38

m-vaiva kirjoitti:Ehkä nyt saatanan Mirri laitat jonkun varoituksen videoosi, tämä sentäs on mt- foorumi.
Kopioitko sen tänne ehkä Kyllästyneen päiväkirjasta vai mistä?

Kerroin, että videopätkässä mies rääkkää koiraa. Sinä et ilmeisesti uskonut ennen kuin näit, tai sitten et ymmärtänyt lukemaasi.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 13.09.2017 19:06

Miekin löysin tämmöisen videon. Sopii kaikille.
https://www.youtube.com/watch?v=PDQzZeEQ0uA
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja trisse » 13.09.2017 19:53

m-vaiva kirjoitti:Jos tämän aiheuttaja olisi ilmastonmuutos, niin syyllinen olisi Obama ja hänen edeltäjänsä.
Pekka Pouta selittää tässä myrskyn aiheuttajaa tai arvailee.


Obamako se ilmastonmuutoksen teki? :shock: Ilkeä äijä! :cry:
trisse
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa