Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2017 15:27

https://yle.fi/uutiset/3-9825078

Missähän vaiheessa ne päättävät, että nyt on liian vaarallista pyöriä kulmilla kameran kanssa...
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.09.2017 16:09

Biami Beach, Florida 9:07: Irma on nelosessa, tuulen nopeus 130. (CNN)

Reportterit näköjään kyllä pysyvät pystyssä ja selostavat suhteellisen avoimilla paikoilla.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2017 19:02

Kyllä; seisovat niin hämmästyttävän vakaasti, että pitävät varmaan salaa painoliiviä sadevaatteidensa alla. Ylen uutistenlukija taisi olla jo vähän huolissaan paikallisesta reportterista, koska kuuden uutisissa kehotti tätä menemään suojaan odottelemaan puoli yhdeksän uutisia.

Presidentti Trumpilta vaaditaan jo selityksiä luonnonvoimistakin. Eiväthän ne sentään hänen aiheuttamiaan ole, mutta ehkä hän tämän 'omalla reviirillään' tapahtuvan katastrofin jälkeen joutuu pikkuisen tarkistamaan näkemyksiään ilmastonmuutoksesta.
"Jos tämä ei ole ilmastonmuutos, en tiedä mikä on" – Miamin pormestari vaatii Trumpia puhumaan aiheesta
Ympäristönsuojeluviraston EPA:n johtajan mukaan myrskyjen syistä puhumisen aika on myöhemmin.

Yle 10.9.2017 klo 09:32

https://yle.fi/uutiset/3-9824930
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 10.09.2017 20:06

Jos tämän aiheuttaja olisi ilmastonmuutos, niin syyllinen olisi Obama ja hänen edeltäjänsä.
Pekka Pouta selittää tässä myrskyn aiheuttajaa tai arvailee.
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/art ... gs.skK14XE
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.09.2017 21:08

Tarkennusta ketjun otsikkoon: Ylen näyttämä tunteja kestänyt kuvaus ei ollut Ylen tekemää, vaan uutistoimisto Reuters kuvaajineen ajeli henkilöautolla pitkin Miamin autioita katuja videoimassa myrskytunnelmia. Samaa suoratoistoa nähtiin myös Helsingin Sanomien sivustolla; sieltä selvisi, että asialla on Reuters eikä Yle.

Ylen toimittaja Mika Hentunen näytti puoli yhdeksän uutisissa ihan hyväkuntoiselta. Tuuli tuiversi entistä pahemmin, silmälasit olivat huurussa ja mikrofonissa taisi olla pitelemistä, mutta muuten ok. Hän kertoi, että toimittajille oli löytynyt hotellin katolta 'suojaisa' paikka, jossa lähetyksen tekeminen vielä onnistui. Kertominen oli tarpeen, koska ainakin minulle katsojana alkoi tulla epätodellinen tunne: miten siellä vaarallisen hurrikaanin keskellä voidaan pystyä kuvaamaan ja selostamaan...
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 11.09.2017 00:19

Kuva
Sievä Sigismund
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.09.2017 00:30

Irma nyt kakkosena.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 11.09.2017 00:32

200 MPH WINDS ~ HURRICANE IRMA UNFATHOMABLE POWER 3:02
https://www.youtube.com/watch?v=21wKryhrf2k
Sievä Sigismund
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 11.09.2017 09:09

Mirri kirjoitti:Tarkennusta ketjun otsikkoon: Ylen näyttämä tunteja kestänyt kuvaus ei ollut Ylen tekemää, vaan uutistoimisto Reuters kuvaajineen ajeli henkilöautolla pitkin Miamin autioita katuja videoimassa myrskytunnelmia. Samaa suoratoistoa nähtiin myös Helsingin Sanomien sivustolla; sieltä selvisi, että asialla on Reuters eikä Yle.
.

Miksi et suoraan korjannut otsikkoa tai miksei ylläpitäjä korjaa asiaa? Ylläpitäjä osaa kyllä korjailla otsikoita, se on nähty useasti.
Kaikkea vaaditaan muilta mutta foorumin juorukellolta ei mitään.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.09.2017 09:31

Vihapuhetta.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 11.09.2017 10:07

Ketä vastaan? Tyhmiä suvakki-kukkahattutätejä vastaan ehkä?

Mutta, jos ylläpitäjä menisi itseensä, niin etkö olisi ensin vaatinut otsikon korjausta ja sen jälkeen olisit haukkunut ketjun aloittajan tyhmäksi ja korjannut ihan itse ketjun nimen vastaamaan ketjun aihetta.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.09.2017 10:25

Olisin myös voinut tehdä nuin.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.09.2017 13:09

m-vaiva kirjoitti:Miksi et suoraan korjannut otsikkoa tai miksei ylläpitäjä korjaa asiaa? Ylläpitäjä osaa kyllä korjailla otsikoita, se on nähty useasti.
Kaikkea vaaditaan muilta mutta foorumin juorukellolta ei mitään.

Kerro, mitä tarkoitat nimittämällä minua foorumin juorukelloksi. Haluan kuulla perustelut minulle antamallesi nimitykselle.

Otsikosta: Miamissa on ollut myös Ylen kuvaaja paikalla; se asia nähtiin uutiskuvista.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 11.09.2017 14:14

Mirri kirjoitti:Tarkennusta ketjun otsikkoon: Ylen näyttämä tunteja kestänyt kuvaus ei ollut Ylen tekemää, vaan uutistoimisto Reuters kuvaajineen ajeli henkilöautolla pitkin Miamin autioita katuja videoimassa myrskytunnelmia. Samaa suoratoistoa nähtiin myös Helsingin Sanomien sivustolla; sieltä selvisi, että asialla on Reuters eikä Yle.
.

Jolloin tarkennus olisi pitänyt tehdä otsikkoon, kuten muiltäkin vaaditaan tarkkoja otsikoita. Eikä riitä, että tarkennus tehään ketjun sisälle.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.09.2017 15:15

Et näköjään halunnut kertoa, miksi nimittelet minua foorumin juorukelloksi, joten minä kerron puolestasi: kuvittelet minun ilmoittelevan toisten viestejä ylläpitoon tiuhaan tahtiin, ja kuvitelmasi perusteella ryhdyit nimittelemään. Todellisuus on toisenlainen, mutta tuskin sinä siitä piittaat.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Katla » 11.09.2017 21:06

:D Itse sinä olet usein huudahtanut: nyt, nyt taas sen tein. graa ha haa, ilmoitin viestin ylläpitoon ha ha haa. Olemme lopulta alkannet uskoa sanomisesi todesta. jee
Hurriganesi lässähti niin, että lopultas taisi olla enempi haittaa ihmisille siellä pakosalla, kuin kotosalla. Kolme ensimmäistä myrskyn uhriakin menehtyi liikenne onnettomuuksissa. Videoissa näkyi vinhasti vaappuvia palmuja ja hajonneita lauta mökkejä, vesi tulvi ja oli se vaarallisin juttu. Muuten on kyllä pahempaakin nähty maailmassa. Reportterit sai kyllä nimensä esiin. Harmitti oikein, kun lehti otsikoi jutun, että hurri raapaisi toimittajan mukaansa ja sitten kuvassa oli n. 48kg. nainen, joka horjahti puuskassa. juu
Katla
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.09.2017 22:24

.Kissi kirjoitti::D Itse sinä olet usein huudahtanut: nyt, nyt taas sen tein. graa ha haa, ilmoitin viestin ylläpitoon ha ha haa. Olemme lopulta alkannet uskoa sanomisesi todesta. jee

Kävin laskemassa: heinäkuusta 2012 tähän asti löysin kahdeksantoista kertaa, jolloin olen ilmoittanut jostakin viestistä tai ketjusta ylläpitoon. En tiedä laskinko oikein vai väärin. Minulla tosiaan on tapanani suoraan kertoa, jos ilmoitan tai harkitsen ilmoittavani. Pidän kertomista reilumpana kuin vaivihkaa ilmoittelua.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Katla » 11.09.2017 23:04

mite montaa sitten tulee kuukaudelle noita ilmoituksia? jos laskee jaettuna kuukausiksi
n.viideltä vuodelta. vuodessa on 365 päivää ja kuukausessa n.30, mitä jää yhden kk. ilmoitusten summaksi? siis väliltä heinäkuu 2012-2017 syyskuu.
Siitä tulee 156viikkoa-
typoja muoks.
kuka osaa laskea tarkasti Mirrin tekemien valitusten määrän kuukausissa :)
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 12.09.2017 00:03, muokattu yhteensä 7 kertaa
Katla
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.09.2017 23:11

18 jaettuna 60 kuukaudella tekee 0,3.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 12.09.2017 07:07

Mirri kirjoitti:Et näköjään halunnut kertoa, miksi nimittelet minua foorumin juorukelloksi, joten minä kerron puolestasi: kuvittelet minun ilmoittelevan toisten viestejä ylläpitoon tiuhaan tahtiin, ja kuvitelmasi perusteella ryhdyit nimittelemään. Todellisuus on toisenlainen, mutta tuskin sinä siitä piittaat.

Et myöskään sinä halunnut korjata ketjun nimeä oikeaksi vaan teit sen ketjun sisällä. Vaikka olet, kantelun lisäksi, muita vaatimassa ketjun nimen vaihtamista oikeaksi ja jankkaamisesi jälkeen ylläpito käy vaihtamassa ketjun nimen sulle sopivaksi.

Lisäksim, että kantelet, niin opastat myös muita kanteleen, jos joku keskustelu ei sua miellytä.
Itseasiassa sua olisi oikeassa elämässä jo lyöty turpiin- mun nuoruudessa.
m-vaiva
 

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron