Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.09.2017 21:45

m-vaiva kirjoitti:Ehkä nyt saatanan Mirri laitat jonkun varoituksen videoosi, tämä sentäs on mt- foorumi.
Kopioitko sen tänne ehkä Kyllästyneen päiväkirjasta vai mistä?

Saatanan Mirri ei kopioinut saatanan videota saatanan päiväkirjastani.

Kyseinen saatanan videolinkki on saatanan Romulaatikon ketjussa "Kumpaa esitystä katselisit mieluummin?"

On se saatanan kumma, että saatanan maanvaiva ei vieläkään ole oppinut saatanan normaaleja käytöstapoja.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Katla » 13.09.2017 21:55

en katsonut sitä linkkiä, heti kun mies tuli kuvaan pistin poikki, Uumoilin raakaa väkivaltaa, en uskaltanut katsoa. Mitä se teki sille koiralle, noin nätisti kerrottuna?
Katla
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja trisse » 13.09.2017 22:53

m-vaiva kirjoitti:Kiitos siitä. Olisin tietenkin itse voinut ilmoittaa mutta yleensä ylläpito ei tee mitään kun Mirri levittää paskaa.


Mitä sinusta Mirri on erityisesti tehnyt väärin? Minusta teillä oli alunperin hyvät välit ja jäit kommentoimaan päiväkirjaansa vähän äkkiväärästi ja Mirri suvaitsi poukkoiluasi. Sitten yhtäkkiä et voinut sietää Mirriä. Mitä tapahtui? (Minä - kännissä toki. Muutoin en uskaltaisi kysyä)
trisse
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2017 12:42

Sievä Sigismund kirjoitti:Ilmoitan ylläpitoon tuollaisen hirveän videon postauksesta.

Siinä hirveässä videossa nähdään, millaista myrkylliseksi nimetty maskuliinisuus voi elävässä elämässä olla. Toisin kuin sinun tänne laittamissasi Harvey-hirmumyrskykuvissa, joiden sisällöllä ei ole mitään tekemistä myrkyllisen maskuliinisuuden kanssa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 14.09.2017 12:53

Tahdoitteko Kyllästyneen kanssa todistella tuolla eläinrääkkäysvideolla valkoisen, lihaa syövän heteromiehen pahuutta?
Sievä Sigismund
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2017 13:00

Sigismund, se olit sinä, joka toi tälle foorumille pohdittavaksi ja tutkittavaksi uuden käsitteen nimeltään myrkyllinen maskuliinisuus.
Minä ryhdyin selvittämään mistä on kysymys, koska laittamasi kuvamateriaali oli käsittämättömän kummallista, eikä mielestäni vahingollista tai tuhoisaa maskuliinisuutta nähnytkään. Paitsi Harvey-myrskyn, joka sattumalta on saanut miehen nimen.

Tässä tämä aloittamasi myrkyllinen maskuliinisuus -ketju:
viewtopic.php?f=16&t=19786
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 14.09.2017 13:20

En tuonut julmia eläinrääkkäysvideoita. Etkä vastannut kysymykseen.
Sievä Sigismund
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 14.09.2017 13:28

Sievä Sigismund kirjoitti:Tahdoitteko Kyllästyneen kanssa todistella tuolla eläinrääkkäysvideolla valkoisen, lihaa syövän heteromiehen pahuutta?

Ehkä he eivät hoksaa, että kyseessä on alkuasukas, joka ei tiedä yhtään mitään eläinrääkkäyksestä. Eläin on sille vaan eläin joka ehkä tuon jälkeen syödään.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 14.09.2017 13:34

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017021 ... 5_uu.shtml (1:56)
Nainen rääkkää koiraansa.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2017 14:10

Sievä Sigismund kirjoitti:En tuonut julmia eläinrääkkäysvideoita. Etkä vastannut kysymykseen.
Tahdoitteko Kyllästyneen kanssa todistella tuolla eläinrääkkäysvideolla valkoisen, lihaa syövän heteromiehen pahuutta?

Toistan itseäni:
tämä Kyllästyneen löytämä videopätkä, jossa mies rääkkää koiraa, on yksi esimerkki tuhoisasta - myrkylliseksi nimetystä - maskuliinisuudesta.
Siinä hirveässä videossa nähdään, millaista myrkylliseksi nimetty maskuliinisuus voi elävässä elämässä olla.

Sigismund, minun pitäisi varmaan erikseen ruveta miettimään, mitä sinä tarkoitat tällaisella käsitteellä: "valkoisen, lihaa syövän heteromiehen pahuus". Sellaisesta olen joskus kuullut mutten ymmärtänyt enkä myöskään uskonut sellaisen olemassaoloon.
Tällä foorumilla 'valkoisen, lihaa syövän heteromiehen pahuudesta' tietääkseni ei ole puhunut kukaan muu kuin sinä. Kerro, mitä sillä tarkoitetaan. Olen tavannut elämäni varrella melkoisen määrän valkoisia lihaa syöviä heteromiehiä, enkä silti käsitä mistä puhut.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.09.2017 15:06

m-vaiva kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702142200070145_uu.shtml (1:56)
Nainen rääkkää koiraansa.

Kuva
Höpö höpö.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2017 15:54

Sievä Sigismund kirjoitti:Tahdoitteko Kyllästyneen kanssa todistella tuolla eläinrääkkäysvideolla valkoisen, lihaa syövän heteromiehen pahuutta?

Videolla esiintyvän miehen seksuaalisesta suuntautumisesta tai ruokavaliosta en tiedä mitään, mutta valkoiselta hän ei näytä.
m-vaiva kirjoitti:Ehkä he eivät hoksaa, että kyseessä on alkuasukas, joka ei tiedä yhtään mitään eläinrääkkäyksestä...

Ei ole merkitystä sillä mitä sinä arvuuttelet miehen tietävän, sillä kiistatta hän rääkkää koiraa - ja näyttää siitä huvittuvan/nauttivan.

Ja sitä voi hyvällä syyllä sanoa myrkylliseksi maskuliinisuudeksi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2017 16:29

Maanvaivan linkittämällä videolla koiraa retuutetaan niskasta ja selästä. Toisin kuin Tuire Kaimio, minä en näe koiraa riepoteltavan korvista.

Eihän tuollainen "koulutus" hyvältä näytä, eikä luultavasti edes toimi, muttei tuosta vielä eläinrääkkäystuomiota saa, vaikka videon oikeudessa näyttäisikin.

Sen sijaan voin kertoa, että kuvan koiraa hakataan remmillä - jopa silloinkin kun se jo ulisee ja vinkuu ja makaa alistuneena auton takakontissa: Sille huudetaan ja kiroillaan, ja koiran ravitsemustilanteestakin saa kuvan, ettei se joko syö tarpeeksi tai sille ei anneta tarpeeksi ruokaa.

Omistaja/kasvattaja on kokenut ja koira on näyttelyissä ym. käyttökokeissa varsin hyvin menestynyt.

Repikää siitä...
Kuva
Minun mielestäni kyseinen koira on vaarallinen. Ja jos se vielä kerran käy Trasselin kimppuun, soitan poliisille.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 14.09.2017 17:01

"Eläintenkouluttaja Tuire Kaimio kammoksuu näkemäänsä.
Kaimion mukaan video on myös todiste eläinsuojelulain rikkomisesta." linkistäni

Uskon enempi ammattikouluttajaa kuin rakin omistajaa.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2017 17:31

trisse kirjoitti:
m-vaiva kirjoitti:Kiitos siitä. Olisin tietenkin itse voinut ilmoittaa mutta yleensä ylläpito ei tee mitään kun Mirri levittää paskaa.

Mitä sinusta Mirri on erityisesti tehnyt väärin? Minusta teillä oli alunperin hyvät välit ja jäit kommentoimaan päiväkirjaansa vähän äkkiväärästi ja Mirri suvaitsi poukkoiluasi. Sitten yhtäkkiä et voinut sietää Mirriä. Mitä tapahtui?

Luulen, että kaikki viestini eivät miellytä m-vaivaa.

Netissä on helppo leimata ihminen (tai nimimerkki) inhokiksi hänen kirjoitustensa ja mielipiteidensä vuoksi. Inhokiksi leimaaminen uhkaa etenkin meitä, jotka emme vaihtele nimimerkkejä, vaan vuodesta toiseen kirjoitamme anonyymisti omana itsenämme.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 14.09.2017 18:19

Lässyn lässyn lää. Yhtä vitsikästä kuin se, että Tristan muka mua pelkää.
m-vaiva
 

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 14.09.2017 19:16

m-vaiva kirjoitti:Lässyn lässyn lää. Yhtä vitsikästä kuin se, että Tristan muka mua pelkää.

Sinulla voi olla parempia selityksiä saatanan Mirri- ja foorumin juorukello- nimittelyillesi. Ja sille, että kerroit minun olevan ihminen, joka oikeassa elämässä olisi sinun nuoruudessasi saanut turpaan:
Itseasiassa sua olisi oikeassa elämässä jo lyöty turpiin- mun nuoruudessa
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Yle kuvaamassa Irmaa Miamissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.09.2017 21:09

m-vaiva kirjoitti:"Eläintenkouluttaja Tuire Kaimio kammoksuu näkemäänsä...

Kuten sanoin, minä en nähnyt, että koiraa olisi riepoteltu korvista.
Kannattaa myös muistaa, että iltalehdissä asioiden ja lausuntojen paisuttelu on pikemminkin sääntö kuin poikkeus.
Ja siitä olen täysin varma, ettei tuo menisi oikeudessa läpi eläinrääkkäyksenä.
m-vaiva kirjoitti:... Uskon enempi ammattikouluttajaa kuin rakin omistajaa.


Itse en tuollaisia koulutusmenetelmiä käytä, mutta eipä minun tarvitsekaan, koska "rakkini" on erittäin älykäs ja oppii hyvin nopeasti ja helposti. Samaa en valitettavasti voi sanoa kaikista "rotu"koirista.

Kahta poikkeusta lukuun ottamatta, kaikki "Rakkini" kimppuun käyneet koirat ovat olleet "oikeita rotukoiria" - mutta minun "rakkini" ei ole käynyt kenenkään kimppuun.

Tosin se on kuitenkin tullut selväksi, että "rakkini" kyllä puolustaisi minua, jos joku koira tai ihminen minua uhkaisi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa