Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.08.2017 11:55

m-vaiva kirjoitti:... Pitäisikö Pohjois-Korean antaa vain tehdä kokeitaan ja rauhassa sitten ampua ydinaseensa, kun jonain päivänä saavat kokeensa onnistumaan?...

Ei, mutta uhkailu vain lisää vettä Pohjois-Korean myllyyn.
m-vaiva kirjoitti:... Sitäkö et pelkää?

Olenko jossain sanonut, etten sitä pelkäisi?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 18.08.2017 12:07

.Kissi kirjoitti:Miten se auttaa tilannetta, että täällä palstalla, jossa ihmiset saattavat olla herkkiä panikoimaan, kehoitetaan pelkäämään, koska itsekin pelkää. Lietsontaa...

Ei ole lietsontaa, vain realismia.
.Kissi kirjoitti:... Ei ole syytä pelätä, koska se ei hyödytä.

"Sutjakkakäytöksinen ja -olemuksinen" Trump on vaaraksi koko maailmalle, ja heidän, joille vielä on epäselvää kuinka suuri katastrofi Trumpin valinta USA:n presidentiksi on, pitäisi nostaa päänsä ulos pensaasta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Katla » 19.08.2017 01:54

"Sutjakkakäytöksinen ja -olemuksinen" ilmaisuni näemmä ärsöö sinua. Revi siitä vapaasti itsellesi syy ivailla minulle. Ei haittaa. Donald on minulle mieluinen, sille et voi mitn.
Katla
 

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.08.2017 09:15

.Kissi kirjoitti:"Sutjakkakäytöksinen ja -olemuksinen" ilmaisuni näemmä ärsöö sinua...

Ei muuten, mutta kun tuolle ilmaisulle ei ole mitään perusteita. Trumphan on kaikkea muuta kuin "sutjakkakäytöksinen ja -olemuksinen".
.Kissi kirjoitti:... Revi siitä vapaasti itsellesi syy ivailla minulle...

En minä Trumpia tarvitse.
.Kissi kirjoitti:... Ei haittaa. Donald on minulle mieluinen, sille et voi mitn.

No, jokainen makunsa mukaan. Jos sinä pidät valehtelevista, omahyväisistä ja rasistisista tyranneista, asia on kokonaan oma ongelmasi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Katla » 19.08.2017 19:44

eihän se ole minulle ongelma?
ennakoin jo seuraavan repliikkisi, jotain tälläistä :myönnät siis jne.
Katla
 

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.08.2017 21:53

.Kissi kirjoitti:eihän se ole minulle ongelma?...

Ei ehkä sinulle, mutta muulle maailmalle se on varsin vakava ongelma.
.Kissi kirjoitti:... ennakoin jo seuraavan repliikkisi, jotain tälläistä :myönnät siis jne.

Ethän sinä koskaan myönnä mitään. Miksi siis odottaisin sinun nyt myöntävän, että Trump on kävelevä katastrofi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Katla » 19.08.2017 22:11

Ethän sinä koskaan myönnä mitään

höpö höpö juttuja taas.

Kyllästynyt
No, jokainen makunsa mukaan. Jos sinä pidät valehtelevista, omahyväisistä ja rasistisista tyranneista, asia on kokonaan oma ongelmasi.
"asia on kokonaan oma ongelmasi."
eihän se ole minulle ongelma?..
Ei ehkä sinulle, mutta muulle maailmalle se on varsin vakava ongelma.

siis mitä
Viimeksi muokannut Katla päivämäärä 19.08.2017 23:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Katla
 

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.08.2017 22:42

.Kissi kirjoitti:... ennakoin jo seuraavan repliikkisi, jotain tälläistä :myönnät siis jne.
Kyllästynyt kirjoitti:Ethän sinä koskaan myönnä mitään. Miksi siis odottaisin sinun nyt myöntävän, että Trump on kävelevä katastrofi.
.Kissi kirjoitti:höpö höpö juttuja taas...

En juuri koskaan käytä hymiöitä (ovat mielestäni yleensä vain typeriä), mutta tähän kohtaan sopii kuin nenä päähän: :D

Siis sitä, että mielipiteesi on omasi enkä minä voi siihen vaikuttaa, mutta se olisi helpompi ymmärtää, jos perustelusi olisivat jotain muuta kuin; Trumpin "sutjakka käytös ja olemus".
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Katla » 19.08.2017 22:57

No, jokainen makunsa mukaan. Jos sinä pidät valehtelevista, omahyväisistä ja rasistisista tyranneista, asia on kokonaan oma ongelmasi.

eihän se ole minulle ongelma?..
Ei ehkä sinulle, mutta muulle maailmalle se on varsin vakava ongelma.



Siis jos minä pidän trumpista, se on kokonaan minun ongelmani. Sitten kirjoitat,että se muulle mailmalle vakava ongelma. Siis se, että minä pidän Trumpista on vakava ongelma maailmalle. Niin tuossa nyt lukee.
Katla
 

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.08.2017 23:28

.Kissi kirjoitti:... Siis jos minä pidän trumpista, se on kokonaan minun ongelmani. Sitten kirjoitat,että se muulle mailmalle vakava ongelma. Siis se, että minä pidän Trumpista on vakava ongelma maailmalle. Niin tuossa nyt lukee.

Ilmaisin itseäni epäselvästi; sinun Trump-fanituksesi ei ole vakava ongelma maailmalle.
Tarkoitus oli sanoa, että Trump (valehteleva, omahyväinen ja rasistinen tyranni) on vakava uhka maailmalle.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Katla » 20.08.2017 11:12

Palaan vielä sanonmaasi "Siis sitä, että mielipiteesi on omasi enkä minä voi siihen vaikuttaa, mutta se olisi helpompi ymmärtää, jos perustelusi olisivat jotain muuta kuin; Trumpin "sutjakka käytös ja olemus".
*
Siis mielipiteeni on sutjakka käytös ja olemus, se ei ole perustelu millekään, vaan ilmaus ulkoisesta habituksesta, joka on minusta vaikuttava. Mielipiteelläni olemuksestaan taas ei ole mitään tekemistä, ajatuksistani henkilön tekemisiin.
Katla
 

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.08.2017 12:21

.Kissi kirjoitti:... Siis mielipiteeni on sutjakka käytös ja olemus, se ei ole perustelu millekään, vaan ilmaus ulkoisesta habituksesta, joka on minusta vaikuttava...

Makuasia, mutta minun mielestäni jo yrmeä naama/tekohymyirvistys on luotaantyöntävä ja vastenmielinen - öykkärimäisestä esiintymisestä puhumattakaan.
.Kissi kirjoitti:... Mielipiteelläni olemuksestaan taas ei ole mitään tekemistä, ajatuksistani henkilön tekemisiin.

Mielenkiintoista, ettei ihmisen teoilla tai ajattelulla ole vaikutusta sinun mielipiteeseesi tai arvioosi hänestä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Trumpin lähtölaskenta 9.5.2017 —>

ViestiKirjoittaja Katla » 20.08.2017 19:51

Revi siitä vapaasti itsellesi syy ivailla minulle...
*
En minä Trumpia tarvitse.
*
Myönnät siis ivailevasi minulle ihan ilman syytä?
Ja siis mielipiteeni trumpin olemuksesta on luokkaa 'hyvän näköinen kundi' älä jatka asian vääntelyä enää.
Katla
 

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron