Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja Katla » 29.10.2016 21:03

Nyt pitäisi mahtua viimevuotisiin talvitakkeihin. Minulla just mahtuu vielä kiinni, mutta ei voi laittaa alle kuin ohuen paidan, muutoin pullottaa. Oletteko hankkimassa talviröijyjä, vai pärjäättekö entisillä. Puhutaan kevennykseksi talvivaatteista, on ollut niin kurjia aiheita ja tämä saisi ajatukset muualle. <3
Katla
 

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.10.2016 12:45

Elkää tarviöljyjä kroppaan käyttäkö. Kyllä vaatteiden pitäisi soljua päälle ilmankin.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja trisse » 30.10.2016 13:17

Ostin Uffilta vihreän toppatakin kun satuin näkemään alennuspäivillä kesällä. Muuten en tarvi mitään. Painan vähemmän kuin vuosi sitten joten ei ongelmaa mahtumisen kanssa.
trisse
 

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja pöö » 30.10.2016 13:54

Pärjään tänäkin talvena Kiinasta tilatuilla hardshelltakilla ja housuilla.
http://www.aliexpress.com/
pöö
 

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja Hilppa » 30.10.2016 13:56

Eiköhän tuo vanha loimi mahdu, ettei tarvitse ottaa huulirasvaa avuksi.
Hilppa
 

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja Ryysy » 30.10.2016 15:08

Varmaan ainoat, mitä ei tarvise ostaa, on talvivaatteet. Syksy saisi jäädä välistä, kun lenkkareissa kastuu sukat.
Ryysy
 

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 30.10.2016 17:51

Muija pakotti ostamaan palttoon tässä viikko pari sitten. En olisi halunnut, mutta minut talutettiin korvasta vaatekauppaan. :/
Sievä Sigismund
 

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja Uni » 30.10.2016 23:48

Talvikengät, maksoi 90 euroa sokokselta. Pipo Top-Sportista. Siinäpä ne.
Uni
 

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja Katla » 31.10.2016 22:33

Nyt on luvattuna, että sitä lunta tulee keskiviikosta alkaen tänne eteläänkin. Ja kuulemma runsaasti. On hankittu kunnollinen hupullinen laskettulutakin tyylinen talvipusakka. Ja ns. kuukengät, pipo ja lapaset. Vielä puuttuu topatut verkkarit. Ihanaa, jos tulee lunta!!
Kuva

Kuva
Katla
 

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.10.2016 22:53

Vaatteita on liikaakin, mutta jotkut pitäväpohjaiset jalkineet täytynee hankkia.

Tänä iltana iltaulkoilun aikana tienpinta jäätyi, ja minulla oli sileäpohjaiset tennarit jalassa.
Innostuessaan Trasseli ei muista olla vetämättä, ja melkein lensin selälleni kun ylenpalttisen kiinnostava vaahteranlehti sattui lennähtämään sopivasti kuonon edestä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja Katla » 31.10.2016 23:46

Minä toppauksissani pyöräilin monta tuntia kun oli niin aurinkoinen ja ihana ilma. Tuli vaahteranlehtien peittämä tie ja olikin iljanteinen, pyörä luisui sivuttain ja minä nurin. Voi! Ei käynyt kuinkaan, mutta millaisetkahan ne talvirenkaat olisikaan pyörään? Vaikka ei nekään auta märillä lehtikasoilla pyöräillessä. Taisi tänään olla syksyn vimppa auronkoinen pyöräretki lumettomassa maassa <3
Katla
 

Re: Syksyn vaatteenne/hankintanne talven varalle

ViestiKirjoittaja trisse » 31.10.2016 23:52

Minulla on useatkin talvijalkineet (jotka maksaneet uffilla kuusi euroa.)
trisse
 


Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron