Itä-suomalaisten geeni-perimä sui generis

Re: Itä-suomalaisten geeni-perimä sui generis

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.08.2016 22:53

trisse kirjoitti:En ole voinut sietää sinua sen jälkeen kun vittuilit ja valehtelit minulle aiheetta. (Olisi pitänyt kyllä alkaa inhota sinua jo suhtautumisestasi tuuveen ja toki aloinkin osin.)

Ketjuun kuulumatonta täysin asiatonta viestintää. Mutta kun ketju vaikuttaa olevan muutenkin sisällöltään sekalainen, voin oman mielipiteeni ilmaista. En ole provosoitunut, ihmettelen vaan, Kuinka pitkään tuota käytöstäsi taas suvaitaan? Sinun henkilökohtaiset tunteesi minua kohtaan eivät minua suuresti heilauta suuntaan jos toiseenkaan. Kiukuttelusi on täysin yhdentekevää.
En ala kanssasi vääntämään, vaikka sitä kovasti näytät yrittävän.
Sateentekijä
 

Re: Itä-suomalaisten geeni-perimä sui generis

ViestiKirjoittaja trisse » 23.08.2016 22:55

No kuinka pitkään ajattelit itse jatkaa ketjun aiheeseen mitenkään liittymätöntä kirjoitteluasi?
trisse
 

Re: Itä-suomalaisten geeni-perimä sui generis

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.08.2016 23:37

Sateentekijä kirjoitti:... Jos nyt sanon, ettei Kyllästynyt ole missään milloinkaan millään tavalla väittänyt hänen kirjoitustapansa olevan se ainoa oikea, vältynkö näin kunnianloukkaussyytteeltä :shock:

Taas sinä höpötät olemattomia. Kukaan ei ole uhannut sinua kunnianloukkausyytteellä, joten miksi sellaiseen viittaat?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron