Muistutuksia protokollasta

Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.07.2016 02:09

Muistutuksia protokollasta

Pääsääntöisesti viestiksi ei riitä pelkkä viite; oheen tulee laittaa myös viestin otsikko (ja mahdollisesti muutakin tärkeää).

Aloitusviestiin - jos se on lainaus - tulee merkitä ko. lainaus-viestin otsikko sellaisena kuin se on ko. kirjoituksessa esitetty. Ko. viite laitetaan mieluummin kirjoituksen alkuun otsikon alle (ei kirjoituksen loppuun). Ketjun aloittaja voi merkitä ketjun otsikoksi muunkin kuin lainatun viestin otsikon.

Jos lainattu viesti on teos (esimerkiksi itsenäinen blogi), kirjoittajan nimen tulee olla esillä mahdollisine päivämäärineen.

PDF-tiedostoihin tulee merkitä sivumäärä ja videoihin niiden kesto (päiväkirjoissa ei tarvitse).

Poistan kelvottomat viestit.
______________________________

Suositus on, että lainauksen jälkeen ei jätetä tyhjää väliä vaan aloitetaan heti seuraavalta riviltä.

25.7.2016 10:13
Jos aloitusviesti on lainaus, aloitukseen ei pidä laittaa omia jorinoita, joiden on parempi olla uudessa, erillisessä viestissä.

Jos viestiin tulee täydennyksiä eikä välissä ole muita viestejä, voi olla hyvä lisätä tarkennukset yms. muokkaustoiminnolla kernaammin kuin uudella viestillä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 25.07.2016 17:13

Siirsin tämän viestin tänne , koska se mielestäni sotkee toista asiallista ketjua.
irmeli kirjoitti:Älä jauha paskaasi taas[b],olet jatkuvasti kopioinnut toisten tekstejä ja niin teit nytkin. Jos toisen kirjoituksen ja toisten keskustelut muistaa sanasta sanaan muka ulkoa, niin muistaa myös mistä ne luki.
Muut ovat näköjään jo kyllästyneet sun vääriin lainauksiisi mutta minä en ja jatkossakin tulen lainauksiisi puuttumaan vaikka kuinka mua haukut.
lisätty paskan jauhantaa

Sateentekijä vastaa irmelille:
Epäasiallista "väärä sukupuoli"- ketjuun kuulumatonta provoa!
Muut lukijat ja kirjoittajat ovat varmasti huomanneet, että olen laittanut asianmukaiset maininnat lähteistä sekä asiaan liittyvästä kirjallisuudestakin
Jos nyt en muistanut millä keskustelupalstalla oli mitäkin sanottu, onko se tuommoisen provokirjoituksen arvoista.

Irmeli.
Sinun käyttämäsi sanominen:,olet jatkuvasti kopioinnut toisten tekstejä ja niin teit nytkin. on valheellinen väittämä.
Itse lätkäiset ruutuun vain pelkän linkin, ilman mitään aihetietoja ja viitsitkin sitten tulla haukkumaan kirjoituksiani paskoiksi jos en muista miltä palstalta olen jonkun tokaisun lukenut. Tietysti olisin voinut jättää koko jutun poiskin jos olisin arvannut sen sinua noin suunnattomasti ärsyttävän.

Älä jaksa räksyttää. Kyllä sinut muutenkin täällä on huomattu.

- Olen muokannut tekstiäni poistaakseni tarpeetonta toistoa sekä korjatakseni lauserakenteita ym.klo17.45
. Sateentekijä
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 25.07.2016 17:41, muokattu yhteensä 5 kertaa
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja irmeli » 25.07.2016 17:16

Ylläpidon pikkuapulainen ihan siirsi viestejä toisesta ketjusta tähän.
irmeli
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 25.07.2016 17:26

Siirsin, koska sinä pyrit asiallista ketjua taas sotkemaan.
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 25.07.2016 17:53

Mahtaako edellämainittu vääntö olla "protokollan mukaista"?
Tottahan on täysin ylläpidon asia, kuinka hän moiseen reagoi, vai reagoiko mitenkään.
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 17:38

Kirjoittaja irmeli » 27 Heinä 2016, 17:29

Tästä ketjusta keksit vittuilla poroista
http://www.tukiasema.org/viewtopic.php? ... 16#p197716
Voi ristus sentään ettei yksi älyvapaa torvelo osaa edes vittuilla ilman lainauksia

Eikö toisen foorumin asioiden tuominen tänne ole kiellettyä?

Poro-asiaa löytyy ihan tältä'kin foorumilta yleltä joten taas yksi väärä syytös.

viewtopic.php?f=16&t=15299&p=223423&hilit=poronpurijat#p223423
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 27.07.2016 17:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 17:42

Sinähän te tänne toit. Lainasit jopa toisen foorumin päiväkirjastani lauseen muunneltuna.
irmeli
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 17:46

irmeli kirjoitti:Sinähän te tänne toit. Lainasit jopa toisen foorumin päiväkirjastani lauseen muunneltuna.

Kuinka pitkään jaksat "jauhaa paskaasi"?

Olen nytkin todistanut kaikki väitteesi paikkansapitämättömiksi, murtta sinä se vaan jaksat vääntää ja tarinoida :)
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 17:48

Et ole mitään todistanut vääräksi.
Tapojesi mukaan menit taas toiseen ketjuun jatkamaan mun herjausta.
Saa nähdä koska avaat kolmannen ketjun.
irmeli
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 17:48

Minä menen jäätelölle . Pitäkää hauskaa!
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 17:50

irmeli kirjoitti:Et ole mitään todistanut vääräksi.
Tapojesi mukaan menit taas toiseen ketjuun jatkamaan mun herjausta.
Saa nähdä koska avaat kolmannen ketjun.

Eikä tämä ole mitään herjauksen jatkamista vaan osoitan tällä että taas olet pahemman kerran hakoteillä.
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 17:51

Lälläti lälläti lää.
Seuraavaksi huudat ylläpitoa apuun.
irmeli
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 18:02

Sateentekijä kirjoitti:
Kirjoittaja irmeli » 27 Heinä 2016, 17:29

Tästä ketjusta keksit vittuilla poroista
http://www.tukiasema.org/viewtopic.php? ... 16#p197716
Voi ristus sentään ettei yksi älyvapaa torvelo osaa edes vittuilla ilman lainauksia

Eikö toisen foorumin asioiden tuominen tänne ole kiellettyä?

Poro-asiaa löytyy ihan tältä'kin foorumilta yleltä joten taas yksi väärä syytös.

viewtopic.php?f=16&t=15299&p=223423&hilit=poronpurijat#p223423

Ketju näyttää olleen vuonna 2015

Yleensä olet vittuillut väitökirjastani mutta kun TÄLLÄ VIIKOLLA Tukiasemalla sanottiin mulle poroista sie hoksasit lähes samoja sanoja käyttää täällä.
irmeli
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 18:16

Sinä tuot toisen foorumin asioita tänne, esität ala-arvoista ja valheellista väittämää henkilökohtaisesti minuun kohdistuen. Lisäksi käyt ilkkumaan ammattiani. Et edes ymmärrä lopettaa vaan jatkat samaa ala.arvoista tyyliäsi.
Ehkä ylläpitokaan ei enää jaksa, vaan on lopen kyllästynyt räksytykseesi. Mihinkäänhän tuo käytös ei johda jossei sitä joku katkaise. Minä ignooraan sinut täysin enkä noteeraa enää mitään sanomisiasi.
Hyvää kesää sinulle Irmeli.
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 18:21

Tekopyhyys sen kun vaan jatkuu ja jatkuu.
irmeli
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2016 19:50

Ettekö ymmärtäneet, että toisen ketjun väliaikainen sulkeminen oli myös viittaus siihen, että tämäntyylistä keskustelua ei jatketa - ei ainakaan uudessa ketjussa.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja irmeli » 27.07.2016 19:53

irmeli kirjoitti:Et ole mitään todistanut vääräksi.
Tapojesi mukaan menit taas toiseen ketjuun jatkamaan mun herjausta.
Saa nähdä koska avaat kolmannen ketjun.

Ymmärsin kyllä ja sanoinkin sen.
Sen verran pösilö olen että menin mukaan samantyyppiseen paskanjauhantaan.
irmeli
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 21:48

Psykopatologia kirjoitti:Ettekö ymmärtäneet, että toisen ketjun väliaikainen sulkeminen oli myös viittaus siihen, että tämäntyylistä keskustelua ei jatketa - ei ainakaan uudessa ketjussa.

Tokihan minä sen tajusin, mutta juttu oli silloin vielä pahasti kesken, nyt ei ole siihen mitään lisättävää. Minun puolestani asia on loppuunkäsitelty.

-muokattu klo22.13, korjattu kirjoitusvirhe
-Sateentekijä.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 27.07.2016 22:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 27.07.2016 22:07

Psykopatologia kirjoitti:Ettekö ymmärtäneet, että toisen ketjun väliaikainen sulkeminen oli myös viittaus siihen, että tämäntyylistä keskustelua ei jatketa - ei ainakaan uudessa ketjussa.

Asiaan liittyen vielä ihan vähän-
Mitä sinä, PP. itse tykkäisit jos joku tulisi tänne pilkkaamaan sinua ammatistasi ja esittämään siitä halventavia kommentteja? Olisitko mielissäsi?
Tuohon kun vielä vastaat, en ota asiaa enää esille.
Sateentekijä
 

Re: Muistutuksia protokollasta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 27.07.2016 22:41

Sinähän olet esittänyt minusta halventavia kommentteja.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa