Kysymyksiä Karhupuistosta (Kemppinen)

Re: Kysymyksiä Karhupuistosta (Kemppinen)

ViestiKirjoittaja Hilppa » 25.02.2016 22:32

Eivät nykyiset pakolaismäärät ole mikään kriisi. Mikäli johtaa suurempiin väestövirtoihin, tuolloin on kyseessä kriisi. Sellainen voi tulla, jos koko Afrikan väestö alkaisi valua Eurooppaan. Kukaan ei tiedä, voiko sellainen massavirtaus tapahtua elinaikanamme vaiko koskaan.
Hilppa
 

Re: Kysymyksiä Karhupuistosta (Kemppinen)

ViestiKirjoittaja Mirri » 25.02.2016 22:51

Selvä. Suotta EU-johtajat näköjään hötkyilevät ja kinastelevat kyseisen 'kriisin' ympärillä - kun ei edes ole mitään kriisiytynyttä pakolaistulvaa ihmeteltävänä. Luullaan vain.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Kysymyksiä Karhupuistosta (Kemppinen)

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 27.02.2016 01:18

Sen mää ainakin tiedän, että Norssissa ja Ressussa keskitytään reaaliaineisiin, eikä opeteta esim. latinaa. Latinaa tääl opetetaan Klassikossa.
Itte oon käyny Turun Ressun ja siellä painotettiin reaaliaineiden lisäksi kuvataiteita ja yrittäjyyskasvatusta.
K.o lukio on kyl yhdistymäs toisen lukion kans. Mut siis mun aikana se oli Turun Lyseon koulu ja lukio. Itte kävin siellä vaan lukion.
Tääl on ainakin silleen, et trendikkäitä asuinalueita ovat vanhat työväestön asuinalueet, kuten Port Arthur eli Portsa ja Raunistulakin taitaa olla aika suosittu alue nykyään. Se ei ennen muinoin kuulunu Turkuun, ja silloinhan tavalliset työläiset eivät saaneet muuttaa kaupungin alueelle, joten he rakensivat hökkelinsä Raunistulaan ym. Paikasta löyty kaikenlaista viinatrokareista maksullisiin naisiin ym.
Niin, ja sit Hirvensalo (joka siis on trendikäs kaupunginosa) on erityisesti rikkaiden ihmisten suosiossa.
Itse asun lähellä sisäministerin Turun asuntoa, tarkemmin en kerro. Tällä kadulla on rivarissa ennen asunut jopa Jenni Haukio.
Mut siis ittelleni tärkeintä on se, et perheeni on lähellä.
Born in Heideken
Avatar
Rakkaussoturi
 
Viestit: 684
Liittynyt: 13.08.2015 15:17
Paikkakunta: Turku

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron