Jussi Ahde Kannabis, huumeet ja masennus

Jussi Ahde Kannabis, huumeet ja masennus

ViestiKirjoittaja Lauri » 14.12.2015 10:09

Julkisuudessa taajaan takavuosina nähty Jussi Ahde avautuu Uuden Suomen blogikirjoituksessaan huumeidenkäytöstä. Ahde kirjoittaa myös vakavasta masennuksestaan.

Ahde puolustaa kirjoituksessaan myös voimakkaasti kannabista.

PS. Tässä piti olla linkki MTV:n uutiseen: http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/ar ... ta/5608894

Blogikirjoitus tässä: http://jussiahde.puheenvuoro.uusisuomi. ... a-masennus
Viimeksi muokannut Lauri päivämäärä 14.12.2015 19:10, muokattu yhteensä 1 kerran
Lauri
 

Re: Jussi Ahde Kannabis, huumeet ja masennus

ViestiKirjoittaja Lauri » 14.12.2015 10:16

Blogista lainaus:
Olin nähnyt lukuisia dokumentteja sekä artikkeleja, ja tavannut useita ihmisiä jotka kertoivat kannabiksen positiivisista vaikutuksista masennuksen sekä lukuisten muiden vaivojen ja sairauksien hoidossa, joten päätin muuttaa suhtautumistani kasviin ja kokeilla sitä sisäänpäin menemiseen, pahan olon turruttamisen ja pakenemisen sijaan. Tämä muutti kaiken. Oman mielen tutkiminen on yksi pelottavimmista asioista jota olen ikinä tehnyt, mutta aivan ylivoimaisesti tärkein ja maailmaani muuttavin. En ole varma olisinko ikinä kyennyt tekemään tätä matkaa ilman kannabista. Oikein käytettynä ja oikeita lajikkeita valitsemalla se voi avata ihmiselle portin omaan mieleen ja saattaa turvallisesti tutkimaan niitä asioita, uskomuksia ja ajattelumalleja, jotka pitävät meidät kiinni itse luomassamme tuskassa. Tietyt lajikkeet taas auttoivat selviämään ahdistuksesta ja stressistä tämän matkan aikana, ilman että ne vetivät minua takaisin siihen suohon josta olin ylös rimpuillut. Se auttoi myös saamaan sikeän unen silloinkin kun mieli kuulosti lähinnä saatanalliselta versiolta Scatman Johnista. Jokainen joka on ikinä kärsinyt pitkästä unettomuudesta, tietää mikä helvetti se on ja paraneminen masennuksesta ilman kunnon unta on sula mahdottomuus. Tämän takia lähes kaikille masentuneille määrätään myös uni -ja nukahtamislääkkeitä, jotka ovat koukuttavuusasteeltaan satoja kertoja kannabista vahvempia sekä keholle lukuisia kertoja haitallisempia.

En voi olla muuta kuin loputtoman kiitollinen tälle kasville joka auttoi mua ratkaisevasti löytämään nuo haitalliset ajatuskuviot sekä väärät uskomukset itsestäni ja päästämään niistä irti. Tämä auttoi minut pääsemään irti lähes 20 vuotta kestäneestä masennus- ja lääkekierteestä. Toki taustalla oli myös muita tekijöitä, kuten totaalinen suhtautumisen muutos ravintoa, kehoani ja koko maailmaa kohtaan, eri luonnonlääkekokeilut(mm. ayahuasca), mutta kannabis avasi itselleni ehkä sen suurimman portin oman onnellisuuteni tiellä.

Ei taida Jussi olla päässyt huumeista. Kannabiksen ylistys vaikuttaa menevän pikkuisen överiksi.
Lauri
 


Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron