Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.12.2015 11:31

Lauri kirjoitti:Mutta tässä Puun oletus näyttää olevan...

Ei näytä olevan, eikä ole.
Lauri kirjoitti:Mutta tässä Puun oletus näyttää olevan, että maahanmuuttajapuolisot eivät raiskaa vaimojaan tai tuttujaan eli tuo olisi vain suomalaismiesten ja poikien ominaisuus...

Tuollaista ei kukaan ole sanonut tai olettanut. Väitteesi Puun oletuksista on oma tarkoitushakuinen keksintösi.
Lauri kirjoitti:... Onko tuosta vedenpitävää tutkimusta?

Tutkimusta mistä?
Yleisesti tiedetään, että useimmiten raiskaaja on uhrille tuttu, ja tavallisimmin oma puoliso.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Lauri » 04.12.2015 11:39

Puu sanoo selvästi, että raiskaajina ovat suomalaiset miehet ja pojat.

Kun Puun antamia lukuja laskeskelee, on varsin todennäköistä, että myäs rouva Kyllästyneen mies ja pojat olisivat raiskaajia.

PS. Olen varma, että noin ei ole. Tuo kertoo vain oleellisen feministitutkimuksen luotettavuudesta.
Viimeksi muokannut Lauri päivämäärä 04.12.2015 12:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Lauri
 

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 04.12.2015 11:53

Lauri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Lauri kirjoitti:
Suurin osa seksuaalisesta väkivallasta, jota Suomessa asuvat naiset joutuvat kokemaan on niin sanotusti kotiperäistä, eli tekijöinä ovat suomalaiset miehet ja pojat
– Pia Puu Oksanen, Amnesty

http://yle.fi/uutiset/amnestyn_asiantun ... in/8482346
Käykös ne suomalaismiehet ja -pojat harrastamassa seksuaalista väkivaltaa myös maahanmuuttajien kotona? Vai mitä rouva Puu mahtaa tarkoittaa?
Tämä on niin normi Yleä. Myös Hesari harrastaa ihan samaa.

Todellakin suurimmassa osassa raiskauksia kyseessä on naisen oma puoliso. - Tämähän on jo aiemmin käsitelty jossain ketjussa.

Mutta tässä Puun oletus näyttää olevan, että maahanmuuttajapuolisot eivät raiskaa vaimojaan tai tuttujaan eli tuo olisi vain suomalaismiesten ja poikien ominaisuus.

Onko tuosta vedenpitävää tutkimusta?

Puu ei ainakaan tuo esiin siirtolaisten omaa luultavasti vielä huonompaa naisten kohtelua, ja siksi lausunto on tyyppillisen "feministinen".
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Lauri » 04.12.2015 17:38

Viime päivinä on saanut lukea surullisia uutisia nuorten raiskauksista, joissa tekijöinä ovat turvapaikanhakijat. Surullista luettavaa on "suvakkien" ja "rasistien" taistelu omasta oikeassa olemisestaan. Normaali keskustelu ei ole kummallekaan mahdollista. Molemmat ääripäät unohtavat raiskatut, tässä tapauksessa vielä nuoret tytöt. Suvakit jaksavat joka kerta paasata kotimaisista ilmoittamattomista raiskauksista ja kieltävät maahanmuuton mukanaan tuomat ongelmat kokonaan, ulkomaalaisraiskaukset ovat vain yksittäistapauksia. Toinen ääripää tuomitsee kaikki ulkomaalaiset ja heidän vihansa purkautuu kaikkia vahingoittavina ajatuksina, jopa tekoina. Kuka puolustaisi uhreja? Tuntuu unohtuneen myös ulkomaalaisten naisten kokema väkivalta miestensä toimesta. Jotkut jaksavat kysellä, että miksi vasta nyt päättäjät kiinnostuvat??? Minusta on LOISTAVAA, että päättäjät ovat heränneet!!! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

http://jasmin70.blogspot.fi/
Lauri
 

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.12.2015 18:01

Psykopatologia kirjoitti:Puu ei ainakaan tuo esiin siirtolaisten omaa luultavasti vielä huonompaa naisten kohtelua, ja siksi lausunto on tyyppillisen "feministinen".

Mielestäni kyse ei ole lausunnosta vaan haastattelusta ja kirjoituksesta johon toimittaja on valinnut niin aiheen, kysymykset kuin annetut vastauksetkin.
Lisäksi rajatulta ja lyhyeltä haastattelulta ei mielestäni voi edellyttää, että siinä käsiteltäisiin kattavasti koko aihe ja ryhdyttäisiin toistelemaan sellaisiakin itsestäänselvyyksiä kuin siirtolaisten suomalaisnaisia huonompi asema ja kohtelu.

Mielestäni sanojen "tyypillisen feministinen" käyttö tässä tapauksessa ei ole perusteltu, eikä niin ollen edusta asiallista keskustelua tai hyvää keskustelukulttuuria, vaan on asenteellinen ja feministejä sekä feminismiä halventava.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Lauri » 04.12.2015 19:23

Lauri kirjoitti:
Amnestyn asiantuntija Kempeleen raiskausepäilystä: "Missä ovat olleet raivo ja kriisikokoukset aikaisemmin?"

Amnestyn sukupuoleen ja seksuaalisuuteen perustuvan syrjinnän asiantuntija Pia Puu Oksanen pitää Kempeleen raiskaustutkinnasta noussutta kohua sävyltään rasistisena. Oksanen myös kyseenalaistaa raiskaustilastojen perusteella julkisuudessa tehdyt päätelmät.

http://yle.fi/uutiset/amnestyn_asiantun ... in/8482346

Siinä on taas yksi feministinen hurskastelija. Vastauksen hänen kysymykseensä tiedän ihan maallikkopohjalta. Suomessa on nyt yksi raja ylitetty. Toivottavasti seuraava ei ylity.

Tämäkin feministi näyttää olevan sitä mieltä, että turvapaikanhakijoiden tekemät raiskaukset ja hyväksikäytöt ovat lieviä tapauksia, jotka tulee vain hyväksyä.

VMP

Tähänkin asiaan tuli lisävalaistusta tänään, kun julki tuli ainakin kaksi raiskaustapausta Jyväskylässä ja yksi Porissa. Noita on pimitetty 1-2 kk.

Viranomaiset ja hallitus tietävät asian koko karmeuden, myös ne jutut, joita kansalaisilta maahanmuuttopoliittisista syistä salataan. Tilanne on niin paha, että jotain piti asian eteen olla tekevinään.

Luoja tietää paljonko on vielä pimennossa.
Lauri
 

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Hilppa » 04.12.2015 19:27

Gabriel kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:G: "Jos työmaalla joku idiootti ruokalassa kommentoi tissejä niin kyllä sille voi silmät vihaa leiskuen sanoa, että "painu vittuun idiootti"." (Gabriel viestissään 2.12.2015 klo 1:58.)

Kutakuinkin noinhan sinulle todettiin, kun avasit "Panisitko?" -ketjun. Että suotta annat ohjeita aikuisille naisille.


Sinä olet käyttäytynyt viimeikoina varsin hyvin. Kommenttisi ovat olleet asiallisia, keskustelevia, kantaasi puolustavia, ja monesta näkökulmasta katsoen loogisia.

Tässä vajosit taas aikaisemmalle tasollesi. Ilmeisesti Kyllästyneen läsnäolo tuo sinulle turvaa ja vaikuttaa käytökseesi.
Oikeesti...
Mitkä mitkä olivat motiivisi sanoa tuo.
Mihin sillä pyrit ja mitä halusit osoittaa.

(Retorinen kysymys, selitä itsellesi, minä en tarvitse vastausta.)

Minun ei tarvitse selittää itselleni mitään. Sinulle sen sijaan on syytä oikaista viestissäsi olevat virheet. Kun sinä avasit ketjun, jossa kysyit ensimmäisessä viestissäsi ja ketjun otsakkeessa julkisuudessa esiintyneestä naisesta, että "Panisitko?", en näe muuta relevanttia keinoa kuin vastata juuri niin kuten itse neuvot (ylläolevassa lainaamassani sinun viestissäsi) naisia tekemään. Tasostani voit tietysti olla mitä mieltä haluat, mutta asiallisempaa olisi jättää toisen persoonan (tason) arvostelu tekemättä.
Hilppa
 

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.12.2015 16:31

Mirri kirjoitti:
Lauri kirjoitti:Lue itse. Kyllähän tuo henkii jokaisen feministin puheista. Feministit pillastuivat, kun maahanmuuttajan tekemät raiskaukset otettiin puheeksi. Olisi pitänyt käydä suomalaisten heteromiesten kimppuun.

Samaa on rouva Kyllästynyt kiukutellut monta päivää.
(lihavointi minun)

Lauri, voisitko poistaa viestistäsi toiseen kirjoittajaan suuntautuvan ja provosoivan asiattomuuden?

Nostan esille 03.12.2015 21:40 kirjoittamani viestin, jonka vuoksi olen päätynyt Laurin hampaisiin. Hän siis poisti Kyllästyneeseen kohdistuneen heiton, mutta pani samalla pyyntöni hampaankoloon minua vastaan.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Lauri » 09.12.2015 11:51

Oletkos siivonnut saastasi?
Lauri
 

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.12.2015 12:29

Lauri, alat mennä kiusaamisen puolelle.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Lauri » 09.12.2015 12:41

Mitäs se sinun sontimisesi on? Olet "heikko nainen", joten sinun kiusaamisiasi ei killata, niinkö?
Lauri
 

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Lauri » 09.12.2015 15:33

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Lauri kirjoitti:Lue itse. Kyllähän tuo henkii jokaisen feministin puheista. Feministit pillastuivat, kun maahanmuuttajan tekemät raiskaukset otettiin puheeksi. Olisi pitänyt käydä suomalaisten heteromiesten kimppuun.

Samaa on rouva Kyllästynyt kiukutellut monta päivää.
(lihavointi minun)

Lauri, voisitko poistaa viestistäsi toiseen kirjoittajaan suuntautuvan ja provosoivan asiattomuuden?

Nostan esille 03.12.2015 21:40 kirjoittamani viestin, jonka vuoksi olen päätynyt Laurin hampaisiin. Hän siis poisti Kyllästyneeseen kohdistuneen heiton, mutta pani samalla pyyntöni hampaankoloon minua vastaan.

Näytät itse elävän eri tavalla kuin opetat.
Lauri
 

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.12.2015 16:07

Lauri, mitä olen opettanut ja kenelle?

Esitin sinulle pyynnön, johon suostuit; en mitään sen ihmeellisempää. Siis vain pyynnön; en käskyä, vaatimusta, velvoitetta, määräystä...
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Lauri » 09.12.2015 16:11

Minäkin esitin sinulle pyynnön.
Lauri
 

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.12.2015 16:20

Lauri, pyynnön täyttäminen on vapaaehtoista: pyyntöä noudatetaan tai sitten ei. Kuten olen kertonut: en näe perusteita pyyntösi toteuttamiseen.
Sinä siirryit pyytämisestä vaatimiseen, painostamiseen ja pakottamiseen - suoranaiseen pommittamiseen ja kiusaamiseen - minun kieltäydyttyä noudattamasta tahtoasi.

Rivikirjoittajilla on aina mahdollisuus jättää ylläpitäjän harkittavaksi, jos tulee ristiriitaa toisen kirjoittajan sanomisten vuoksi. Mikä sinua estää ilmoittamasta ylläpitäjälle sinua kaihertavaa viestiä ja jättämästä ylläpidon harkittavaksi onko aihetta poistoon vai eikö ole?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Lauri » 09.12.2015 16:24

Siivoa sontasi äläkä jauha lisäää paskaa.
Lauri
 

Re: Naisten ahdistelun ei pitäisi yllättää ketään

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.12.2015 16:25

Lauri kirjoitti:Siivoa sontasi äläkä jauha lisäää paskaa.

Sinäkö taas esitit pyynnön?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron