14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.12.2015 00:43

Taitaa Annakaisa Sunin kirjoitus (viite yllä) olla "feministinen" pohjanoteeraus.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.12.2015 00:53

Lauri kirjoitti:Miksi minun täytyy aina kaivella sinua varten näitä itsestäänselvyyksiä? Etsi itse.

Sinun pitää kaivella, koska sinä esität perättömiä väitteitä.

"Feministitädit" eivät puolustele turvapaikanhakijoiden/maahanmuuttajien tekemiä raiskauksia "kulttuuriin kuuluvina". Eikä kukaan, eivät edes "feministitädit" ole esittäneet, että ne pitäisi sietää, sallia tai hyväksyä.

Sinulle näyttää olevan hyvin vaikeaa uskoa, että suuri määrä suomalaisia naisia joutuu seksuaalisen väkivallan tai sen yrityksen, ahdistelun ja/tai häirinnän kohteeksi- ja tekijöinä ovat olleet suomalaiset miehet. Asiantila on ollut tällainen vuosikymmenien ajan, mutta vasta nyt kun turvapaikanhakijoiden ja maahanmuuttajien myötä ovat puskaraiskaukset lisääntyneet, olet rynnännyt barrikadeille puolustelemaan suomalaisten miesten käytöstä ja vähättelemään heidän tekemiensä seksuaalirikosten määrää ja laatua.
Kaksinaismoraalia pahimmillaan.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Lauri » 05.12.2015 00:58

Enhän minä hyväksy suomalaistenkaan tekemiä raiskauksia. Onko se jäänyt jotenkin epäselväksi?

Mutta sitä minä ihmettelen, että nouset takajaloillesi heti, kun näitten kultamunien tekemistä raiskauksista aletaan puhua.
Lauri
 

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.12.2015 01:07

Psykopatologia kirjoitti:Taitaa Annakaisa Sunin kirjoitus (viite yllä) olla "feministinen" pohjanoteeraus.

En tiedä mihin Suni kirjoituksellaan pyrkii, mutta ainakin hänen valitsemansa tehokeino on outo.

Mutta Sunin kirjoitus, niin kuin ei mikään muukaan lähde, muuta miksikään sitä, että Suomessa joutuu hyvin moni nainen väkivallan kohteeksi. Tekijöinä ovat perinteisesti olleet suomalaiset miehet, mutta vasta nyt kun turvapaikanhakijoiden tekemät puskaraiskaukset ovat lisääntyneet, suomalaiset miehet ovat havahtuneet ja rynnänneet vaatimaan kriisikokouksia, toimenpiteitä ja kansalaisten suojelua.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.12.2015 01:15

Lauri kirjoitti:Enhän minä hyväksy suomalaistenkaan tekemiä raiskauksia. Onko se jäänyt jotenkin epäselväksi?...

Miksi sitten itse harjoitat seksististä häirintää esimerkiksi postaamalla palstalle kuvia joiden merkitys ja tarkoitus on naisia ja naiseutta halventavia ja loukkaavia?
Lauri kirjoitti:... Mutta sitä minä ihmettelen, että nouset takajaloillesi heti, kun näitten kultamunien tekemistä raiskauksista aletaan puhua.

Mistä halvatun kultamunista sinä oikein puhut?
Olen noussut takajaloilleni sinun väitteidesi takia. Noiden samojen kuin mitä ylläkin esität, ja joiden mukaan "feministitädit" tai "femakot" puolustelisivat turvapaikanhakijoiden tekemiä seksuaalirikoksia tai esittäisivät niitä kulttuuriin kuuluvina ja sen perusteella hyväksyttävinä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Lauri » 05.12.2015 01:28

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Taitaa Annakaisa Sunin kirjoitus (viite yllä) olla "feministinen" pohjanoteeraus.

En tiedä mihin Suni kirjoituksellaan pyrkii, mutta ainakin hänen valitsemansa tehokeino on outo.

Mutta Sunin kirjoitus, niin kuin ei mikään muukaan lähde, muuta miksikään sitä, että Suomessa joutuu hyvin moni nainen väkivallan kohteeksi. Tekijöinä ovat perinteisesti olleet suomalaiset miehet, mutta vasta nyt kun turvapaikanhakijoiden tekemät puskaraiskaukset ovat lisääntyneet, suomalaiset miehet ovat havahtuneet ja rynnänneet vaatimaan kriisikokouksia, toimenpiteitä ja kansalaisten suojelua.

Sitähän te feministit huudatte pää punaisena. Ihmettelen kyllä tuota valitusta, kun raiskaustapaukset kasvaa sitä mukaa, kun maahanmuuttajia tulee lisää. Eikö yhtään helpota, että yritetään edes vähän hillitä raiskaustapausten määrän kasvua?
Lauri
 

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.12.2015 01:45

Lauri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:... Mutta Sunin kirjoitus, niin kuin ei mikään muukaan lähde, muuta miksikään sitä, että Suomessa joutuu hyvin moni nainen väkivallan kohteeksi. Tekijöinä ovat perinteisesti olleet suomalaiset miehet, mutta vasta nyt kun turvapaikanhakijoiden tekemät puskaraiskaukset ovat lisääntyneet, suomalaiset miehet ovat havahtuneet ja rynnänneet vaatimaan kriisikokouksia, toimenpiteitä ja kansalaisten suojelua.

Sitähän te feministit huudatte pää punaisena...

Miksi pitäisi väännellä totuutta sillä perusteella, että turvapaikanhakijoiden myötä ovat puskaraiskaukset lisääntyneet?
Lauri kirjoitti:... Ihmettelen kyllä tuota valitusta, kun raiskaustapaukset kasvaa sitä mukaa, kun maahanmuuttajia tulee lisää...

En ymmärrä mihin viittaat valituksella? Ei ole valitusta todeta, että Suomessa on jo kauan ennen turvapaikanhakijoiden tuloa ollut ongelmana naisiin kohdistuva väkivalta, ahdistelu ja häirintä.
Lauri kirjoitti:... Eikö yhtään helpota, että yritetään edes vähän hillitä raiskaustapausten määrän kasvua?

Mitä keinoja sinun mielestäsi on nyt käytetty ja mitä keinoja voisi ja pitäisi käyttää?
Minun mielestäni sinun ristiretkesi turvapaikanhakijoiden tekemien seksuaalirikosten vähentämiseksi on pelkkää uhoa ja tyhjää puhetta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Lauri » 05.12.2015 08:21

Nyt ymmärsin. Suomalaisten tekemiin seksuaalirikoksiin tulee puuttua kovalla kädellä. Vieraat tulee jättää rauhaan.

Mitenkäs minä en tuota heti hoksannut?
Lauri
 

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.12.2015 08:43

Lauri, olet aivan hakoteillä.

Kaikkiin seksuaalirikoksiin tulee puuttua, eikä niitä pidä lakaista maton alle. Ihan riippumatta tekijän kansalaisuudesta, iästä, sukupuolesta, siviilisäädystä...
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Lauri » 05.12.2015 09:05

Jokos olet poistanut henkilöön käyvän, loukkaavan, öykkärimäisen ja asiattoman kirjoituksesi?
Lauri
 

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.12.2015 11:05

Lauri kirjoitti:Nyt ymmärsin. Suomalaisten tekemiin seksuaalirikoksiin tulee puuttua kovalla kädellä. Vieraat tulee jättää rauhaan.

Mitenkäs minä en tuota heti hoksannut?

Ei.
Kukaan ei ole tuollaista sanonut eikä tarkoittanut. Miksi sinä koko ajan valehtelet ja vääristelet?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Lauri » 05.12.2015 13:10

Tämä hirvittävä meteli ja älämölö on syntynyt nimenomaan siitä, kun turvapaikanhakijoiden tekemiin raiskauksiin ja seksuaaliseennhäirintään on haluttu puuttua.

Feministit ja naiset ovat nousseet barrikaadeille ja vaatineet, että ennemmin suomalaiset miehet pitäisi viedä kuohittavaksi.
Lauri
 

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.12.2015 13:32

Eikö Laurin viestinä (nykyään) ole paljolti sellaista, jota nimitetään trollaukseksi?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.12.2015 13:39

Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Lauri, olet aivan hakoteillä.
Kaikkiin seksuaalirikoksiin tulee puuttua, eikä niitä pidä lakaista maton alle. Ihan riippumatta tekijän kansalaisuudesta, iästä, sukupuolesta, siviilisäädystä...

Asiaa!
Eikä toisen ryhmän rikoksia saa käyttää keppihevosena mihinkään.

Mitä olet aikonut tehdä omalle "idioottimaisuudellesi"?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Lauri » 05.12.2015 13:47

Psykopatologia kirjoitti:Eikö Laurin viestinä (nykyään) ole paljolti sellaista, jota nimitetään trollaukseksi?

Vai trollaako feministisiipi? Eei he puhuvat asiaa.
Lauri
 

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.12.2015 13:56

Minusta ei. He luulevat puhuvansa viisaita. Mutta "sovinistin" tarkka silmä huomaa ko. falskiuden.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.12.2015 14:55

Lauri kirjoitti:Tämä hirvittävä meteli ja älämölö on syntynyt nimenomaan siitä, kun turvapaikanhakijoiden tekemiin raiskauksiin ja seksuaaliseennhäirintään on haluttu puuttua...

Hienoa, että kehitys kehittyy. Mutta miksi suomalaisten miesten tekemiin raiskauksiin, seksuaaliseen ahdisteluun ja häirintään ei ole haluttu puuttua, vaikka sitä on jatkunut vuosikymmeniä???
Miksi tälläkin palstalla on sallittu seksistiset postaukset, naisten ja naiseuden pilkkaaminen ja halventaminen sekä jatkuva kitinä ja rutina siitä kuinka naiset, tai ainakin feministinaiset, ovat syypäitä suurin piirtein kaikkiin epäkohtiin maailmassa?
Lauri kirjoitti:... Feministit ja naiset ovat nousseet barrikaadeille ja vaatineet, että ennemmin suomalaiset miehet pitäisi viedä kuohittavaksi.

Kukaan ei ole tuollaistakaan vaatinut, mutta jostain syystä sinä haluat itsepintaisesti väittää, että naisten/feministien mielestä turvapaikanhakijoiden, maahanmuuttajien tai islamin uskoisten tekemät rikokset pitäisi hyväksyä.
Väitteesi on täyttä valhetta, jonka sinä itsekin varsin hyvin tiedät, mutta silti jatkat trollaamistasi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.12.2015 14:56

Psykopatologia kirjoitti:Minusta ei. He luulevat puhuvansa viisaita. Mutta "sovinistin" tarkka silmä huomaa ko. falskiuden.

Voisiko palstan päivystävä "sovinisti" kertoa missä hän on falskiutta havainnut?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.12.2015 14:57

Psykopatologia kirjoitti:Eikö Laurin viestinä (nykyään) ole paljolti sellaista, jota nimitetään trollaukseksi?

On.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: 14-vuotias tyttö raiskattu Kempeleellä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.12.2015 15:01

Gabriel kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Lauri, olet aivan hakoteillä.
Kaikkiin seksuaalirikoksiin tulee puuttua, eikä niitä pidä lakaista maton alle. Ihan riippumatta tekijän kansalaisuudesta, iästä, sukupuolesta, siviilisäädystä...

Asiaa!
Eikä toisen ryhmän rikoksia saa käyttää keppihevosena mihinkään.

Mitä olet aikonut tehdä omalle "idioottimaisuudellesi"?


Voisitko osoittaa kohtia missä olen käyttäytynyt idioottimaisesti?

Minä en kunnioita ketään (näissä keskustelusissa nimellisesti). Ei myöskään palstan ylläpitäjä pysty sanelemaan minulle peliehtoja.
Toimin oman mieleni mukaan ja mielestäni ylläpitäjä on joskus myös väärässä.

Miten ylläpitäjä aikoo suhtautua Gabrielin viestiin, josta oli jo tehty ilmoitus, kun siitä ilmoitusta olin tekemässä? Tässä linkki kyseiseen viestiin:
viewtopic.php?f=5&t=16710&start=200#p247528
Hilppa
 

EdellinenSeuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron