Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2015 21:22

Gabriel kirjoitti:No, voi vittu!

???
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Lauri » 13.11.2015 21:28

Kyllästynyt kirjoitti:
Lauri kirjoitti:Minulla on käväissyt myös mielessä erityisherkkyys, koska tunnut loukkaantuvan asioista, joissa ei pitäisi järjen mukaan mitään loukkaavaa olla...

Kenen järjen? Sinunko?
Sinä tunnut loukkaantuneen kovasti siitä, että joku kaheli on jossain joskus hölöttänyt miehiin liittyen jotakin, mutta sitten huuli pyöreänä ihmettelet miksi minä koen tällä palstalla esitetyt kommentit naisista ja naiseudesta loukkaavina.
Lauri kirjoitti:... Joku paksunahkaisempi vain naureskelee muitten loukkausyrityksille miläli joku yrittää oikeasti loukata.
Niin varmaan tekeekin, mutta miksi pitäisi suhtautua välinpitämättömästi selkeisiin loukkauksiin tai loukkausyrityksiin. En minä näe sellaiseen mitään syytä.

Miten olisi strategiapalaveri itsensä kanssa? Kehittää toisenlainen strategia kokemiinsa loukkauksiin?

Miksi loukkaannut naissukukunnan puolesta? En minäkään miesten puolesta loukkaannu henkilökohtaisesti.

Vai onko "loukkaantuminen" vain keino päästä riitelemään ja haistelemaan ruudinkäryä?
Lauri
 

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2015 21:37

Lauri kirjoitti:Miten olisi strategiapalaveri itsensä kanssa? Kehittää toisenlainen strategia kokemiinsa loukkauksiin?...

Miksi? Siksiö, että sinun olisi helpompaa täyttää palstaa seksistisillä ja naisvihamielisillä kuvilla ja linkeillä?
Lauri kirjoitti:... Miksi loukkaannut naissukukunnan puolesta?...

Koska olen nainen ja niin ollen kuulun siis naissukukuntaan.
Lauri kirjoitti:... En minäkään miesten puolesta loukkaannu henkilökohtaisesti...

Ei pidä paikkaansa, sinä vain ilmaiset loukkaantumisesi toisin.
Olet mm. toistuvasti väittänyt, että naiset (feministit?) vihaavat valkoihoisia heteromiehiä.
Lauri kirjoitti:... Vai onko "loukkaantuminen" vain keino päästä riitelemään ja haistelemaan ruudinkäryä?

Mitä jos kokeilisit? Lopeta naisilla/naiseudella provosoiminen, feministien leimaaminen saatanasta seuraavaksi sekä Laasasen oppien saarnaaminen - ja katso mitä siitä seuraa.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2015 21:44

Trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:En ymmärrä miksi vetoat Raatikseen tai hänen tekemisiinsä, kun kuitenkin itsekin tiedät hyökänneesi ensin hänen kimppuunsa.

Missä minä sellaista olen myöntänyt? ...

Et ole myöntänyt, ja siksi olenkin monta kertaa sanonut; et kanna vastuuta teoistasi.
Trisse kirjoitti:... Kyllä joku toinen on rikollinen ja hullu kuin minä jos väärentelee chatteja, stalkkaa minua, tilailee nimelläni niin että joudun tekemään poliisitutkinnan asiasta, levittelee asioitani naapureilleni nimettömissä kirjeissä jne. Hän peräti aloittikin kaiken ensin tulemalla haukkumaan minua päiväkirjaani pelkästään siitä että Katjan päiväkirjassa mainitsin - ihan asiallisesti - että hän on mielestäni ärsyttävä.

Raatis on kiistänyt olevansa se joka tuollaista on tehnyt, etkä sinä pysty todistamaan, että hän olisi.
Trisse kirjoitti:... Hän peräti aloittikin kaiken ensin tulemalla haukkumaan minua päiväkirjaani pelkästään siitä että Katjan päiväkirjassa mainitsin - ihan asiallisesti - että hän on mielestäni ärsyttävä.

Päiväkirjoissakaan ei (ainakaan minun mielestäni) ole asiallista arvostella ihmisiä jotka eivät paikalla ole.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2015 21:47

Trisse kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:No, voi vittu!

Sitä itseään. Puolueellinen, pikkumainen, saatanallinen ämmä!

Sinä itse käänsit tämän keskustelun Raatikseen, sinuun ja minuun.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2015 21:59

Trisse kirjoitti:Sanoin vain ettet puolustanut minua! Sekö antaa sinulle luvan valehdella ja oletella asioista joiden alkamisen tavasta ja kehityksestä et tiedä juuri mitään koska et ollut vielä silloin tukarilla etkä tiedä - saati välitä - siitä mitä minulle on tehty!

En ollut Tukiasemalla silloin kun viittaamasi riidat on käyty, enkä voi ottaa kantaa asiaan.

Sen kuitenkin olen nähnyt, että sinä olet hyökännyt täysin syyttömien ja sivullisten kimppuun (muidenkin kuin vain minun), ja vaikka kukaan ei ansaitsekaan tulla kiusatuksi, sinä olet itse osaltasi vastuussa sinun ja Raatiksen suhteeseen sekä niihin liittyvissä keskustelutapahtumissa ja keskusteluissa.

Raatis on kiistänyt olevansa se kirjoittaja joksi sinä häntä väität, etkä sinä pysty osoittamaan, saati todistamaan, hänen valehtelevan.
Niin ollen, en näe perusteita suhtautua Raatikseen niin kuin sinä suhtaudut, tai olettaa hänen tehneen ne teot joista sinä häntä syytät.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2015 22:06

Trisse kirjoitti:Onko nyt hyvä mieli ja hykerteletkö käsiäsi hieroskellen siellä ruudun toisella puolella?!

Ei ole, enkä hykertele.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2015 22:16

Trisse kirjoitti:Ainoastaan tämä yksi ihminen on ollut intohimoisesti perässäni. Minun on hyvin vaikea uskoa että olisi joku toinen tuolla tasolla innostunut ihminen josta en olisi tukariaikaan vielä kuullut ikinä mitään...

Tietäen ja tuntien tekosi, minusta olisi outoa jos sinun perässäsi ei olisi ketään.
Trisse kirjoitti:"sinä olet itse osaltasi vastuussa sinun ja Raatiksen suhteeseen sekä niihin liittyvissä keskustelutapahtumissa ja keskusteluissa."

Ai. Mutta oliko se niin että sinun ja minun välisissä keskusteluissa sinä puolestasi et ole ollut ikinä vastuussa mistään vaan olet viaton pikku söpöläinen ja äidin pikku puppeli sädekehä pään päällä jonka kammottavana kohtalona on ollut joutua aiheetta hirveän Tristanin hyökkäysten kohteeksi?!

En ole söpö, enkä puppelikaan, mutta olen täysin syytön siihen, että sinä ryhdyit minua kiusaamaan, ja minun "kammottavana kohtalonani" tosiaankin on ollut joutua aiheetta sinun hyökkäystesi kohteeksi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.11.2015 22:54

Kyllästynyt kirjoitti:Vetoat siihen, ettet ollut täällä hyökännyt ensin Raatiksen kimppuun, ja että sen perusteella sinä olisit ollut syytön tapahtumiin. Mutta ainakaan minun mielestäni se ei voi koskaan mennä noin.

Mitä tarkoitat sanomalla, että se ei voi koskaan mennä noin; mikä se ei mielestäsi voi mennä ja miten noin?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.11.2015 22:58

21:58
Trisse kirjoitti:Olet yksi hullu narttu! Dementoitunut, pikkumainen, sadistinen ämmä. Haluatko lisää?!

Kirjoituskielto asetuksista "kunnes 2015-11-18".
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.11.2015 23:09

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Vetoat siihen, ettet ollut täällä hyökännyt ensin Raatiksen kimppuun, ja että sen perusteella sinä olisit ollut syytön tapahtumiin. Mutta ainakaan minun mielestäni se ei voi koskaan mennä noin.

Mitä tarkoitat sanomalla, että se ei voi koskaan mennä noin; mikä se ei mielestäsi voi mennä ja miten noin?

Tarkoitan sitä, ettei ole syytä vedota siihen, että koska ei ole tällä palstalla tehnyt jotakin, eivät muilla palstoilla tehdyt asiat paina mitään tai vaikuta mihinkään.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Tressi » 14.11.2015 03:18

Trisse kirjoitti:... "Hän peräti aloittikin kaiken ensin tulemalla haukkumaan minua päiväkirjaani pelkästään siitä että Katjan päiväkirjassa mainitsin - ihan asiallisesti - että hän on mielestäni ärsyttävä."

Kyllästynyt: "Päiväkirjoissakaan ei (ainakaan minun mielestäni) ole asiallista arvostella ihmisiä jotka eivät paikalla ole."

Mutta kun hän oli paikalla! Hänhän vittu ASUI Katjan päiväkirjassa ja kirjoitti sinne enemmän kuin Katja! Et tiedä mistään mitään ja sitten syyttelet minua tuulestatemmattujen väitteidesi perusteella! Häpeäisit!

Sanoit että Raatis ei ole Yasu mutta tiedät varmuudella että minä hyökkäsin hänen kimppuunsa ensin. Selvä. Kerropa minulle että 1. mitä nikkiä Raatis käytti tukarilla (tai siellä missä insidentti tapahtui) ja 2. milloin minä hyökkäsin hänen kimppuunsa ja mistä aiheesta. Kiitos jo etukäteen.
Tressi
 

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Tressi » 14.11.2015 03:20

Lisätkää tuo bänniaikaani. oli pakko kirjoittaa tuo vielä
Tressi
 

Re: Tutkija: ”Naiset eivät ole koskaan täysin heteroita”

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.11.2015 12:22

Tressi kirjoitti:Trisse kirjoitti:... "Hän peräti aloittikin kaiken ensin tulemalla haukkumaan minua päiväkirjaani pelkästään siitä että Katjan päiväkirjassa mainitsin - ihan asiallisesti - että hän on mielestäni ärsyttävä."

Kyllästynyt: "Päiväkirjoissakaan ei (ainakaan minun mielestäni) ole asiallista arvostella ihmisiä jotka eivät paikalla ole."

Mutta kun hän oli paikalla! Hänhän vittu ASUI Katjan päiväkirjassa ja kirjoitti sinne enemmän kuin Katja!..

Ei ole kyse Katjan päiväkirjasta eikä Raatiksen kirjoittamisesta siellä. Kyse on sinun kirjoituksistasi sinun päiväkirjassasi.
Tressi kirjoitti:... Et tiedä mistään mitään ja sitten syyttelet minua tuulestatemmattujen väitteidesi perusteella! Häpeäisit!...
Sinä puhut eri asiasta kuin minä.
Tressi kirjoitti:... Sanoit että Raatis ei ole Yasu mutta tiedät varmuudella että minä hyökkäsin hänen kimppuunsa ensin...
En ole sanonut, ettei Raatis ole Yasu. Sanoin, että Raatis kiistää olevansa se henkilö jonka sinä väität hänen olevan, etkä sinä ole pystynyt osoittamaan että hän olisi.
Tressi kirjoitti:... Kerropa minulle että 1. mitä nikkiä Raatis käytti tukarilla (tai siellä missä insidentti tapahtui)...

En tiedä, enkä väittänytkään tietäväni. Lisäksi tuohon aikaan Tukiasemalla ei rekisteröityminen edes ollut pakollista, ja joillakin kirjoittajilla oli käytössä useita eri nimimerkkejä samaan aikaan (josta minuakin aiheetta syyteltiin).
Tressi kirjoitti:... 2. milloin minä hyökkäsin hänen kimppuunsa ja mistä aiheesta. Kiitos jo etukäteen.

Sinä hyökkäsit hänen kimppuunsa syyttämällä häntä Yasuksi, vaikka hän kiisti Yasu olevansa.

En tiedä mistä sinun ja Yasun riita on saanut alkunsa tai kuka hyökkäsi kumman kimppuun, mutta sen tiedän, että sinä hyökkäsit seikä minun että myös monen muun täysin syyttömän ja sivullisen kimppuun. Kaikki hyökkäyksesi sinä olet kiistänyt, vaikka asiassa ei ole ollut pienintäkään epäselvyyttä. Olet vedonnut siihen, ettet muista, olit kännissä/sekaisin/syy oli Janne Pöyhtärin, mutta koskaan et ole suostunut ottamaan ja kantamaan vastuuta omista teoistasi, vaan aina se on ollut joku muu kuin sinä joka on tilanteen aiheuttanut.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron