Suojausvaroitus

Re: Suojausvaroitus

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.10.2015 17:11

Ketjun aiheena näköjään jo poistunut kuva, jossa ihmiset vilkuttavat merille lähteville puolisoilleen.

Sieg heil! Ja kesäksi muistiin: jos ei heilaa helluntaina, niin ei koko kesänä.
Ryysy
 

Re: Suojausvaroitus

ViestiKirjoittaja Lauri » 28.10.2015 18:36

Ketju on harhautunut aiheestaan, joka oli palstan aiheuttama suojausvaroitus Flowerin koneelle.
Lauri
 

Re: Suojausvaroitus

ViestiKirjoittaja Mirri » 28.10.2015 18:45

Jospa suojausvaroitus on poistunut. Kai Flower olisi keskustelun rönsyillessä jo kertonut, jos häntä edelleen varoitetaan tästä foorumista?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Suojausvaroitus

ViestiKirjoittaja Maaria » 28.10.2015 20:18

Sama varoitus on pyörinyt minun tabletillani tällä palstalla. Itse haluan avataren kuvaavan minua, en halua provosoida enkä herättää keskustelua sillä. Mutta niin kukin tavallaan... Minulle kelpasi flowerin edellinenkin avatar, mutta nykyinen on ihan hyvä.
Maaria
 

Re: Suojausvaroitus

ViestiKirjoittaja Ryysy » 29.10.2015 01:54

Hahaa! Uusi avatar - strippaava piru?
Ryysy
 

Re: Suojausvaroitus

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.10.2015 09:11

Kuva

Saatko jotain voimaa tuosta itsellesi Flower?
Hilppa
 

Re: Suojausvaroitus

ViestiKirjoittaja Lauri » 29.10.2015 10:34

Hieno avatar minun mielestäni. Minä ajattelin ensin, että, joku meren valtijatar, Ahdin puoliso kenties.
Lauri
 

Re: Suojausvaroitus

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.10.2015 21:47

Lauri kirjoitti:Natsisymbolien kauhistelu on osa vihervasemmistolaista ropakantaa.

Kyllä. - Mutta punatähti on vapaa!
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suojausvaroitus

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.10.2015 21:55

Flower kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Flower kirjoitti:Se ei liene minun ongelmani vai onko?

Et ehkä koe omaksi ongelmaksesi sitä, että hakukoneiden logiikalla tämä palsta saatetaan tulkita natsimielisenä.

Kiinnostava ajatus! Onko palstalla imago, jota meidän tulee ylläpitää? Onko muitakin aiheita, joita ei tule ottaa puheeksi leimautumisen pelossa? Toisaalta tällaisen voisi ajatella lähentelevän jonkinlaista sensuuria? Mitä mieltä PP on? En tunnistanut vaakunaasi, mutta mielelläni kuulisin sen idean.

Logo ei ole "aihe".

Foorumilla on tietysti jonkinlainen imago, joka koostuu foorumin sisällöstä. Minusta on tärkeää, että foorumi ei profiloidu "negatiiviseksi NOS".
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Edellinen

Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron