Ykskaks rikastuin 65 euroa

Ykskaks rikastuin 65 euroa

ViestiKirjoittaja toope » 14.10.2015 11:56

"

HOK-Elannon edustajisto on ylimääräisessä kokouksessaan päättänyt korottaa osuusmaksun rahastokorotuksella nykyisestä 35 eurosta 100 euroon.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että osuuskauppa palkitsee nykyiset asiakasomistajansa 65 eurolla, sillä heidän nykyisen asiakasomistajan sijoituksensa arvo kasvaa. Helsingin Osuuskauppa on pääkaupunkiseudulla 600 000 asiakasomistajaa.

– Olen iloinen, että edustajisto hyväksyi tämän rahastokorotuksen mahdollistavan sääntömuutoksen, joka palkitsee koko nykyisen asiakasomistajakunnan tasapuolisesti, toteaa HOK-Elannon toimitusjohtaja Matti Niemi.

Niemen mukaan HOK-Elanto juhlistaa korotuksella myös 110-vuotista taivaltaan.

Sääntömuutosprosessin ajaksi HOK-Elanto keskeytti 10.9.2015 alkaen uusien jäsenten liittymisen osuuskauppaan. Edustajiston nyt hyväksyttyä sääntömuutoksen, uusien jäsenten liittyminen voi jälleen alkaa marraskuun alussa. Uusien jäsenten osuusmaksu on jatkossa 100 euroa."

Enkä saa linkkiä tehtyä mistä kopioin, koska en osaa käyttää tätä selainta kovin hyvin.


toope
 

Re: Ykskaks rikastuin 65 euroa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 14.10.2015 12:15

Se oli ennen jotain sata markkaa? Eli nyt vain käännettiin markat euroiksi yksi yhteen. Niin on rahan arvo muuttunut ja ympäri mennään ja yhteen käydään.
Hilppa
 

Re: Ykskaks rikastuin 65 euroa

ViestiKirjoittaja toope » 14.10.2015 12:30

Rikastuin kuitenkin koska olen osukkuuden perinnyt enkä maksanut siitä markkakaan.
toope
 

Re: Ykskaks rikastuin 65 euroa

ViestiKirjoittaja Lauri » 14.10.2015 16:54

Mikä oli perunkirjaan merkitty arvo?

Hyvin hoidetun omaisuuden arvon tulisi tuplata n. 5 vuoden välein. Onko omaisuuttasi hoidettu osuuskauppa Elannossa hyvin?
Lauri
 

Re: Ykskaks rikastuin 65 euroa

ViestiKirjoittaja toope » 14.10.2015 17:59

En muista tai tiedä mikä oli arvo perunkirjoituksessa kun oli edunvalvoja joka asiaa hoisi.
Enkä itse hoida tätä osakesalkkua, olen vaan kiinnostunut metsäalan osakkeista.
toope
 


Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron