Ovatko uutiset teistä rankkoja?

Re: Ovatko uutiset teistä rankkoja?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.09.2015 17:50

Meillä täällä on myös "päivän hyvä uutinen" -ketju.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ovatko uutiset teistä rankkoja?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 26.09.2015 18:35

Trisse kirjoitti:Olen aina kestänyt uutiset kuin nainen mutta nyt parin viime kuukauden aikana ne ovat menneet mielestäni tosi kuluttaviksi. Kun niitä katsoo alkaa oikeasti rasittaa, kammottaa ja vituttaa. Miksei voitaisi palkata yhtä henkilöä etsimään iloista uutisoitavaa vastapainoksi?

Oletko jo alkanut pelätä, että valtio ja kunta eivät tule maksamaan lokoisia eläkepäiviäsi? Sama pelko meillä kaikilla on, että joudumme katuojaan vanhoina, mikäli nykymeno jatkuu.
Hilppa
 

Re: Ovatko uutiset teistä rankkoja?

ViestiKirjoittaja Mirri » 26.09.2015 22:43

Trisse kirjoitti:Olen aina kestänyt uutiset kuin nainen mutta nyt parin viime kuukauden aikana ne ovat menneet mielestäni tosi kuluttaviksi. Kun niitä katsoo alkaa oikeasti rasittaa, kammottaa ja vituttaa. Miksei voitaisi palkata yhtä henkilöä etsimään iloista uutisoitavaa vastapainoksi?

Kyllä ovat rankkoja.
Rajoitan uutisten seuraamiseni mahdollisimman vähiin, koska käsittääkseni minun tietämykseni tai tietämättömyyteni ei vaikuta maailman menoon millään lailla. Sen sijaan oma pieni maailmani pysyy paremmin pystyssä, jos suojaan itseäni suuren maailman toinen toistaan synkemmiltä uutisilta.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ovatko uutiset teistä rankkoja?

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.09.2015 22:48

Ovat.
Helmenkalastaja
 

Re: Ovatko uutiset teistä rankkoja?

ViestiKirjoittaja Lauri » 26.09.2015 22:54

Ainoa mikä huolettaa on, että leviääkö Lähi-Idän sota tänne Eurooppaan ja jopa Pohjan perukoille.

Luottamus päättäjiimme ei ole kovin korkealla. Eritoten, kun päätökset tehdään EU:ssa ja jälleen etelän maiden ehdoilla.
Lauri
 

Re: Ovatko uutiset teistä rankkoja?

ViestiKirjoittaja Maaria » 26.09.2015 22:57

En katso paljon uutisia. On asioita joihin en voi vaikuttaa. Keskityn omaan elämääni. Eli kyllä ne ovat.
Maaria
 


Paluu Yleistä ja ajankohtaista



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron