Tuuli mulsi aulingon voiman Helsingissä

Tuuli mulsi aulingon voiman Helsingissä

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 13.07.2010 18:59

Huomasin tämän selvästi, kun olin munamankelilla liikkeellä aamulla ja illalla. Aamulla oli niin pilun tukahduttavaa, kun oli luultavasti kuivumista ja vielä univelkaa.

Kyllä Helsingin Käpylä on kaunis! Onko kukaan asunut siellä?
Pertti Luukkonen

Re: Tuuli mulsi aulingon voiman Helsingissä

ViestiKirjoittaja kontulib » 13.07.2010 19:06

Pertti Luukkonen kirjoitti:
Kyllä Helsingin Käpylä on kaunis! Onko kukaan asunut siellä?

Olen, pitkäänkin. Olen tälläkin hetkellä Käpylässä. Varsinainen osoitteeni on muualla.
kontulib

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 13.07.2010 19:09

Sie glüchliche!
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja kontulib » 13.07.2010 19:16

En tosin oleskele puukäpylässä joka on todella viehättävä.
Täältä näkee ikkunoista vain muita 50-luvulla rakennettuja Helsingin kaupungin tai Helsingin kansanasuntojen kerrostaloja.
Ja toiselta puolelta kämppää näkee Koskelan sairaalan rakennuksia.
kontulib

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 13.07.2010 20:47

Kyllä koko Käpylän alue on miellyttävä; vanhaa ja uudempaa. Stadi on lähellä, ja vanhakaupunki on lähellä!
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja kontulib » 13.07.2010 20:59

Stadi nyt ei ole juurikaan sen lähempänä kuin jostain lännen lähiöstä joilla pääsee bussilla yhtä nopeasti keskustaan kuin 55:lla tai 65:lla. jotka kulkevat Käpylästä/Koskelasta.
Itähelsinki taas on jatkuvasti lähellä stadia koko ajan kulkevien metrovaunujen ansiosta joilla kestää keskustaan esim. Kontulasta about 15 minuuttia.
Park Hotellin läheltä menevällä ratikka ykkösellä pääsee stadiin päin, mutta se on tuskastuttavan hidas.
Esim. omasta kodistani pääsen busseilla 40 ja 43 jokseenkin nopeammin stadiin kuin Käpylästä kulkevilla busseilla tai ratikalla.
Ja tosiaan syy miksi haluaisin että minulle tarjoittaisiin asuntona alueelta Mellunmäki-Kontula-Myllypuro-Itäkeskus-Siilitie-Herttoniemi johtuu siitä että sieltä pääsee hemmetin nopeasti stadiin, verrattuna esim. Käpylään. Metrot kulkee 4 min välein AINAKIN!
kontulib

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.07.2010 11:35

Hain kuitenkin vintistä tuulettimen.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

30 astetta

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 28.07.2010 18:53

Kun poljin klo 18.30 Messukeksuksen ohi, näytti mittari 30! Onneksi tuulee.
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja Sans nom » 29.07.2010 20:28

Paahtava helle täälläkin eikä ilmassa ole tuntunut tuulen henkäystäkään koko päivänä. Ihan voimaton olo. Koira on etsinyt vilpoisimman paikan avoimen oven vierestä ja litistynyt pannukakuksi maata vasten. Näyttää raukka ihan elottomalta taljalta. Täytyy mennä laittamaan märkiä pyyhkeitä sen niskaan...

Kuva
Sans nom

ViestiKirjoittaja minätäällä » 30.07.2010 00:01

Olispa ihanaa ukkonen ja raekuuro. Ulkona lähemmäs 34, eikä auta mitään, vaikka molemmat ovet ja kaikki ikkunat ovat auki. Koiraa olen suihkutellut välillä, kun näyttää ihan elottomalta. Kokeilin itselle pakastettuja kosteita pyyhkeitä, mutta en osaa märässä nukkua. Viime yönä valvoin nejään.
minätäällä

Paluu Yleistä ja ajankohtaista