Sateentekijä kirjoitti:On muuten aivan käsittämätöntä
, että kun Tuuve palaa tänne milloin milläkin nikillä, heti hän aloittaa riidan haastamisen. Jos nyt saan sanoa, minun mielestäni Tuuve ei ole tervetullut tänne, jossei osaa muuttaa asennoitumistaan. Ok. en ole ylläpito enkä näinollen voi tehdä mitään päätöksiä,mutta jos joku heti tänne tultuaan alkaa syytää solvauksiaan, nimenomaan minua kohtaan, miksei ylläpito puutu siihen? Minä vaadin suoraa vastausta ja kun sen saan, olen vaiti.
Mitä tekopyhyyttä sinulta, Sateentekijä, taas kerran! Lihavoimani kohdat ovat lihavia valheita! Tuuve oli ollut täällä jardinina jo useamman viikon ajan ja käyttäytynyt vähintäänkin asiallisesti koko ajan, siihen asti kunnes kyllästyi sinun tekopyhyyteesi ja paljasti itse, kuka oli. Toki hänen paljastuksensa oli hieman aggressiivissävyinen, mutta mitä muuta se oikeastaan olisi voinut olla, kun tarkoituksena oli osoittaa sinun kaksinaamaisuutesi.
Sinä olet ties kuinka monta kertaa tällä palstalla todennut, että jätät Tuuven kirjoitukset omaan arvoonsa - mikä olisi mielestäni hyvä, koska et selvästikään voi sietää häntä - ja yhtä monta kertaa jo lähes seuraavassa viestissäsi ryhtynyt häntä haukkumaan. On se kumma, ettet huomaa omaa osuuttasi ollenkaan. Nämä tapahtumat ovat useimmiten jatkuneet niin, että Tuuve on vapaaehtoisesti poistunut "jäähdyttelemään", ja sinä olet parin päivän sisällä kirjoittanut tänne viestin, jonka sisältö on aina suurin piirtein sama: kehotat kaikkia olemaan osallistumatta riitelyihin ja "tunnustat", ettet itsekään ole ollut mikään pyhimys. Ja seuraavana yleensä toteamus, että kukapa meistä ei olisi riitelyyn täällä syyllistynyt. Näin ravistat niskastasi syyllisyyden ikeen ja voit taas jatkaa kuin ei mitään oli tapahtunutkaan.
Se on myös huomionarvoista, että joka kerta, kun päädytte Tuuven kanssa napit vastakkain, sinä olet täynnä "pyhää" loukkaantumista (niin kuin tuossa yllä lainatussa viestissäsikin) ja vaadit Tuuvea poistettavaksi tältä foorumilta. En muista Tuuven kertaakaan tehneen samaa, vaikka sinun käytöksesi on lukijan silmiin näyttänyt vähintäänkin yhtä törkeältä. Jos Tuuve jossakin vaiheessa saisi lopullisen bännin tälle foorumille, minä lähtisin myös. Lopullinen bänni hänelle olisi suuri epäoikeudenmukaisuus.