kiss kirjoitti:no kuules, mitäs panettelua se on, jos kerron jotain sinusta? Sinähän olet valehdellut vaikka mitä. Olisit vaan oma gad ite, mitä siitä?
Psykopatologia kirjoitti:kiss kirjoitti:no kuules, mitäs panettelua se on, jos kerron jotain sinusta? Sinähän olet valehdellut vaikka mitä. Olisit vaan oma gad ite, mitä siitä?
Juttusi ovat liian levottomia.

kiss kirjoitti:puuh, itsekkin olet juovuksissa, tulee typoja. Siskon kanssa joitte muutakin kuin kaffetta, myönnä pois.
Mua vaan hauskuuttaa, kun sää otat kierroksia, älä suotta ota, saahan sitä kirjoitella, ne häipyy tuuleen.
Mikset sää saa mua suuttumaan, oletkos vähän lälly. Kokeile joskus, et onnistu, pidän sinusta kiukkupussi pässi.
Sateentekijä kirjoitti:tuuve m kirjoitti:Kannatiko tuohon nyt Mirri puuttua?
Kyllä sateentekijä osaa antaa takaisin vähän joka ketjussa mutta sitten dramaattisesti tekee näitä omia ketjujaan kun ei tarpeeksi muuten saa huomiota.
Tuuve, ai minäkö tässä haen huomiota? Kyllä se oli tällä kertaa Kiss joka ihan itse aloitti tämän hölmöilyn.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa