PP.lle ajankohtainen kysymys

Re: PP.lle ajankohtainen kysymys

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.12.2014 01:41

no kuules, mitäs panettelua se on, jos kerron jotain sinusta? Sinähän olet valehdellut vaikka mitä. Olisit vaan oma gad ite, mitä siitä?
Kissi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.12.2014 01:45

kiss kirjoitti:no kuules, mitäs panettelua se on, jos kerron jotain sinusta? Sinähän olet valehdellut vaikka mitä. Olisit vaan oma gad ite, mitä siitä?

Juttusi ovat liian levottomia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.12.2014 01:47

Noh, tiedän nimesi, ja nimimerkkisi (jokusenkin) loput oletkin itse kertonut. Muuta en tiedä. En ole tietäjä vain totuuden etsijä. suomennos:palstakyylä.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.12.2014 01:48

Psykopatologia kirjoitti:
kiss kirjoitti:no kuules, mitäs panettelua se on, jos kerron jotain sinusta? Sinähän olet valehdellut vaikka mitä. Olisit vaan oma gad ite, mitä siitä?

Juttusi ovat liian levottomia.

Ok. Lopetan nyt.0:48
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.12.2014 02:14

Ainakin sinä olet nopeesti syttyvää laatua ja sit viel tuo, että just kun kaikki oli niin hyvin, sisko ja kaikki, niin joku pilasi päiväsi, yösi tai joulunaikasi. Höh!
Olen tässä juonut konjakkia ja kirjoitellut omia uskomuksiani, mitä sää olet niin ärhäkkä tulistumaan kaikesta. Mulle nyt on sama vaik oisit Hilima Savosta, yhtä mukava sinä silti olet.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.12.2014 02:25

puuh, itsekkin olet juovuksissa, tulee typoja. Siskon kanssa joitte muutakin kuin kaffetta, myönnä pois.
Mua vaan hauskuuttaa, kun sää otat kierroksia, älä suotta ota, saahan sitä kirjoitella, ne häipyy tuuleen.
Mikset sää saa mua suuttumaan, oletkos vähän lälly. Kokeile joskus, et onnistu, pidän sinusta kiukkupussi pässi.
Kissi

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.12.2014 08:34

Kiss, miksi haluat kiusata? Sellaisena näen kirjoittelusi, kiusaamisena.
Mirri

ViestiKirjoittaja tuuve m » 23.12.2014 09:47

Kannatiko tuohon nyt Mirri puuttua?
Kyllä sateentekijä osaa antaa takaisin vähän joka ketjussa mutta sitten dramaattisesti tekee näitä omia ketjujaan kun ei tarpeeksi muuten saa huomiota.
tuuve m

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.12.2014 12:51

kiss kirjoitti:puuh, itsekkin olet juovuksissa, tulee typoja. Siskon kanssa joitte muutakin kuin kaffetta, myönnä pois.
Mua vaan hauskuuttaa, kun sää otat kierroksia, älä suotta ota, saahan sitä kirjoitella, ne häipyy tuuleen.
Mikset sää saa mua suuttumaan, oletkos vähän lälly. Kokeile joskus, et onnistu, pidän sinusta kiukkupussi pässi.

Mutta hauskuuttamisesi voi loukata toista kirjoittajaa, GADia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.12.2014 13:54

Pöh, [ PPPPPPPPPPPPPPP ]
Kissi

ViestiKirjoittaja Hilppa » 23.12.2014 14:05

Sulla menee överiksi, Kiss. GAD ei ole Sateentekijä eikä päinvastoin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 23.12.2014 14:10

Voisitte lopultakin jättää GADin rauhaan! Sen harvan kerran, kun hän tänne kirjoittaa, niin saa toinen toistaan tökerömpiä viestejä "palkaksi". :cry: GAD on vain GAD, ei kukaan muu.

Sateentekijän lukuisista nikeistä vuosien kuluessa emme varmasti tiedä kaikkia...
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 23.12.2014 14:36

Et minustakaan viitsisi sotkea Sateentekijää muihin nikkeihin.
Materiaalia teidän keskinäiseen nokkapokkaan Sateentekijän kanssa löytyy varmaan ihan muutenkin.

Minäkin kissi kuvittelin joskus kauan sitten alkuperäisellä tukarilla,
silloin kun törmäsin nikkiisi ensimmäisiä kertoja,
että olet yksi Luukkosen tai jonkun muun sivupersoonista. Olisin voinut vaikka pääni laittaa pantiksi...

Etpä ollut Luukkonen, etkä kukaan muukaan sivupersoona, se kyllä selvisi nopeasti.
Minuakin pidettiin parinakin sivunikkinä. Sain jopa yksityisviestillä melkoista kyytiä toisten hengentuotteista.

Sivunikkien rakentelu on kuin romaania kirjoittaisi. Taitavalle melkoinen haaste ja huvi varmaan.
En kuitenkaan usko, että nikit Sateentekijä ja Gad, ovat saman ihmisen hengentuotetta.
Et viitsisi sinäkään uskoa.
Valkosiipi

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.12.2014 16:02

Hyvä on, jos kerran muut ovat sitä mieltä, että olen väärässä, minun on aika pyytää anteeksi Sateentekijältä, sekä GAD:ilta.
Olen pahoillani, että jouduitte aiheettomien arvelujeni ilkeäksi koetuksi kohteeksi.
Anteeksi Sateentekijä, koitan puhutella sinua vain tällä nicillä.
Anteeksi GAD, tekevälle sattuu.
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.12.2014 17:11

Kuva
Kissi

ViestiKirjoittaja Kissi » 23.12.2014 17:16

Sinä et osaa edes anteeksi pyyntöä ottaa vastaan, osaaks sä yhtään mitään ?
Kissi

ViestiKirjoittaja tuuve m » 23.12.2014 18:45

Sateentekijä kirjoitti:
tuuve m kirjoitti:Kannatiko tuohon nyt Mirri puuttua?
Kyllä sateentekijä osaa antaa takaisin vähän joka ketjussa mutta sitten dramaattisesti tekee näitä omia ketjujaan kun ei tarpeeksi muuten saa huomiota.

Tuuve, ai minäkö tässä haen huomiota? Kyllä se oli tällä kertaa Kiss joka ihan itse aloitti tämän hölmöilyn.

Minusta näyttää, että sie tämän ketjun olet aloittanut.
Jos minä olisin joka kerta aloittanut uuden huomionhakuketjun, kun sinä syyttelit minua milloin miksikin nikiksi, tämä foorumi hukkuisi pelkästään mun huomionhakuun.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 23.12.2014 19:19

Pane jo turpasi tukkoon. Etkö yhteen väliin kaikki uudet haukkunut minuksi ja muuta paskaa olet myös sinä kännipäissäsi täällä söheltänyt.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 23.12.2014 19:20

PP pane sateentekijän turpa tukkoon ettei mene koko joulu pilalle.
tuuve m

ViestiKirjoittaja tuuve m » 23.12.2014 19:29

Minusta on taas aika muistuttaa kaikkia millainen paska itsekin olet.
tuuve m

Seuraava

Paluu Yleistä ja ajankohtaista