Kirjoittaja Beth II » 02.09.2014 11:20
"Venäjä käy täysimittaista informaatiosotaa kaikilla yhteiskunnan osa-alueilla ja keinot ovat selvät: provokaatio, pelottelu, projektio ja propaganda. Hajota, hämmennä, hallitse."
Olen käynyt tätä sota jo vuodesta 2008. Muutamista venäjän foorumeista, joissa jossa puhuin putinin politiikasta ja olin eri mieltä minua on bannattu. Minkäänlaista kritiikkia Kremlin ja varsinkaan fasismiin kasvamisesta ei saatu kirjoittaa. Oma sydäninfarktini tuli samaihin aikoihiin. Kehitys fasismin kasvaamisesta tuli minulle niin rajuna vastaan, ja minä (silloin en vielä tuntenut trolliarmejasta, vaikka ihmettelinkin toisten jatkuva päivystystä foorumeilla).
Suomessa ainoa foorumi, jossa törmäsin vastaavan, on Psykopatologia. Yksi kirjoittaja suorastaan järjesti minulle "Stalinin vainon" sanomalla "me ei puhuta naapurimaiden johtajista huonosti". Ja minä vastasin että lakaisemalla ongelmat maton alle ei pääse mihinkään hyvään. Samoin kaikki Putinin politiikan ja nazien satiiri poistettiin. Tuo muistutti ja kyllä pahinta kommari-stalinismi sensuuria. Lisäksi Psykopatologian "poistot" koskeneet minua raaimmalla mahdollisella tavalla, hän poisti "vahingossa" kokonaisia päiväkirjoia, ja sanoi suurin piirtein "hups".
Täällä kertaa sydämeni ei pysähtynyt, minulla on jo nitrot, ja niiden lisäksi minä en pelkää enää niin paljon, koska tiedän jos minä kuolen, niin minä kuolen hyvän asian puolesta.