Mikä keittiö on paras?

Paras keittiö on..

suomalainen
1
33%
amerikkalainen
0
Ei ääniä
japanilainen
1
33%
välimeren
0
Ei ääniä
intialainen
1
33%
kiinalainen
0
Ei ääniä
muu, mikä?
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 3

Re: Mikä keittiö on paras?

ViestiKirjoittaja santra » 18.06.2014 23:41

Paras keittiö on oma keittiöni, missä valmistan omanlaistani ruokaa mielialojeni ja jääkaapissa olevien raaka-aineitten mukaan, jossen viitsi lähteä kauppaan.
Omasta keittiöstäni löydän kaiken tarvitsemani useimmiten.
santra

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 18.06.2014 23:44

Jos olisi saanut valita kaksi, olisin valinnut toiseksi italialaisen. Nyt valitsin siis suomalaisen; on turvallinen, tietää mitä saa.
Mielestäni listalla olisi saanut olla myös ranskalainen keittiö, vaikka en sitä olisi valinnutkaan ;)
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja santra » 18.06.2014 23:59

trisse kirjoitti:Ai niin, sammakonsyöjät olisivat kai ansainneet päästä listaan :oops:

Minä tykkään tosi paljon intialaisesta ja nepalilaisesta keittiöstä. Tänäänkin söin buffetissa naanleipää, linssimössöä, pinaattitofumössöä, erilaisia kanapatoja, sipulirenkaita ja lammasta riisillä. Täytyy kyllä myöntää että se on vähän huonosti sulavaa eikä salaattipöytä ole kovin kummoinen. Mutta kasviksia on muissa muodoissa ihan kivasti.

Sen sijaan en välitä kovasti amerikkalaisesta, espanjalaisesta taikka japanilaisesta keittiöstä. Kaksi ensimmäistä ovat tosi rasvaisia ja sokerisia ja merilevän haju kuvottaa.

No joo, jos puhutaan muusta kuin oman kotikeittiön ruuasta, kiinalaiseen olen täysin kyllästynyt, täällä on uusi intialainen ravintola jonka antimista pidän, nähtävästi myös toisetkin kun ne ovat pperustaneet jo toisen ravintolan tänne. Naan leipä on niin herkullista siellä että käyn toisinaan ostamassa sitä pelkästään kotiin.

Amerikkalainen keittiö on liian rasvainen
santra

ViestiKirjoittaja santra » 18.06.2014 23:59

trisse kirjoitti:Ai niin, sammakonsyöjät olisivat kai ansainneet päästä listaan :oops:

Minä tykkään tosi paljon intialaisesta ja nepalilaisesta keittiöstä. Tänäänkin söin buffetissa naanleipää, linssimössöä, pinaattitofumössöä, erilaisia kanapatoja, sipulirenkaita ja lammasta riisillä. Täytyy kyllä myöntää että se on vähän huonosti sulavaa eikä salaattipöytä ole kovin kummoinen. Mutta kasviksia on muissa muodoissa ihan kivasti.

Sen sijaan en välitä kovasti amerikkalaisesta, espanjalaisesta taikka japanilaisesta keittiöstä. Kaksi ensimmäistä ovat tosi rasvaisia ja sokerisia ja merilevän haju kuvottaa.

Sammakon reisiä olen maistanut joskus, maistuvat kanalta, mutta ovat liian pieniä ateriaksi.
santra

ViestiKirjoittaja santra » 19.06.2014 00:04

Sushia en ole syönyt , olen vain maistellut. Ei ole minun juttuni
santra

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.06.2014 16:22

Psykopatologia
Ylläpitäjä

Paluu Yleistä ja ajankohtaista