Hyvää nimipäivää Pertille!

Re: Hyvää nimipäivää Pertille!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.04.2014 14:40

Kiitos! En vielä tänään ole muistanutkaan, vaikka eilen muistin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 15:20

Kai nyt ainakin kakkukahvit keität ja virtuaalisti meillekin tarjoat:)

Muuten ootkos vielä talviunilla kun chatti ainakin on edelleen talviajassa?
Viimeksi muokannut santra päivämäärä 25.04.2014 16:40, muokattu yhteensä 1 kerran
santra

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.04.2014 15:34

santra kirjoitti:Muuten ootkos vielä talviunilla kun chatti ainakin on edelleen talviajassa?

Ainakin jokaisen pitää ihan itse täpätä asetuksista kesäaika päälle, mutta onko täällä/jossain joku chat?
Kahvi

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 15:37

Älä sie Kahvi-kehveli ala hiusta halkomaan, tää on chatti ja sillä selvä, olkoonki keskustelufoorumi tms :lol:
santra

ViestiKirjoittaja tuuuve » 24.04.2014 15:50

Oikein huonoa nimipäivää Sinulle Pertti, et ole muuta käytökselläsi ansainnut.
tuuuve

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 15:58

Tuuvelle pikkuisen keveämpää ja keväisempää mieltä :|
santra

ViestiKirjoittaja tuuuve » 24.04.2014 16:02

Äläpäs siinä lässytä paskaa, minulla ei ole vaan tapana katsoa vierestä, kun vahvempi kiusaa heikompaa.
tuuuve

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:07

tuuuve kirjoitti:Äläpäs siinä lässytä paskaa, minulla ei ole vaan tapana katsoa vierestä, kun vahvempi kiusaa heikompaa.

tässä meillä oikein malliesimerkki mukavasta ja ystävällisestä viestittämisestä :mrgreen:
santra

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:07

tuuuve kirjoitti:Äläpäs siinä lässytä paskaa, minulla ei ole vaan tapana katsoa vierestä, kun vahvempi kiusaa heikompaa.

tässä meillä oikein malliesimerkki mukavasta ja ystävällisestä viestittämisestä :mrgreen:
santra

ViestiKirjoittaja tuuuve » 24.04.2014 16:09

Ja sinulta malliesimerkkiä kuinka käydään vähän jokaisen persettä nuolaisemassa. :mrgreen:
Itke kohta taas kuinka mun nimimerkki pitää poistaa, kun sua kiusataan, reppana. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
tuuuve

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:18

tuuuve kirjoitti:Ja sinulta malliesimerkkiä kuinka käydään vähän jokaisen persettä nuolaisemassa. :mrgreen:
Itke kohta taas kuinka mun nimimerkki pitää poistaa, kun sua kiusataan, reppana. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

kevätmasennuta pitkän kaamoksen jälkeen siellä pohjoisessa...tuuve älä pingota, elämä sujuu mukavammin kun ei jatkuva vanne kiristä otsaa
santra

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:29

Mukavaa muuten miten tuuve työntää likaiset näppinsä joka ketjuun saadakseen vaan purkaa ilkeää mieltään :geek:
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.04.2014 16:33

santra kirjoitti:

Entä jos Tuuve sanoi asian niin kuin se on?
Mirri

ViestiKirjoittaja santra » 24.04.2014 16:45

tuuuve kirjoitti:Ja sinulta malliesimerkkiä kuinka käydään vähän jokaisen persettä nuolaisemassa. :mrgreen:

mirri. näinkö se sinunkin mielestäsi on??
santra

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.04.2014 17:46

Mirri kirjoitti:
santra kirjoitti:

Entä jos Tuuve sanoi asian niin kuin se on?

Santra, tarkoitin asialla tätä viestiä:
Oikein huonoa nimipäivää Sinulle Pertti, et ole muuta käytökselläsi ansainnut.

En usko Tuuven tarkoittaneen sinua sanoessaan, ettei hänellä ole tapana katsoa vierestä, kun vahvempi kiusaa heikompaa.

En tiedä mitä ilkeämielisyyttä on siinä, että tulee tarve ryhtyä puolustamaan, jos näyttää siltä, että vahvempi (kuten tämän foorumin ylläpitäjä) kiusaa heikompaa (kuten psyykkisesti sairasta/häiriöistä) ihmistä. Tuuve, samoin kuin minä, saattaa olla erehtynyt näkemisensä suhteen, muttei erehtyminen/väärinkäsitys ole ilkeämielisyyttä.
Mirri

ViestiKirjoittaja tris » 24.04.2014 22:44

p-free kirjoitti::D :) ;) :mrgreen: :geek: :!:

No sentään... ja multa meni kokonaan ohi... :oops:
tris

ViestiKirjoittaja Maaria » 24.04.2014 23:22

Miksi tämä oli kiinni?
Maaria

ViestiKirjoittaja santra » 25.04.2014 16:37

Oliskohan ollut siksi ettei porukka repisi toisiaan kappaleiksi vaan viilentyisi vähän välillä? :roll:
santra

Paluu Yleistä ja ajankohtaista