Kahvi kirjoitti:... Mulle ainakin toi Everest on passé ja so last season, vastenmielinen turistirysä jota wannabe-seikkailijat käytännössä oppaiden reppuselässä valloittavat.
Kahvi kirjoitti:... Mulle ainakin toi Everest on passé ja so last season, vastenmielinen turistirysä jota wannabe-seikkailijat käytännössä oppaiden reppuselässä valloittavat.
tuuuve kirjoitti:- -
Esim. minä saatan vaeltaa tunturissa viikon ja huiputtaa vain yhden huipun.
- -
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Mulle ainakin toi Everest on passé ja so last season, vastenmielinen turistirysä jota wannabe-seikkailijat käytännössä oppaiden reppuselässä valloittavat.
Unohdin kysyä, montako kertaa olet Everestillä ollut?
tuuuve kirjoitti:Saariselän tunturit ovat aika mäkiä vaan. Korkein on huippu on Sokosti joka on korkeimmillaan 718 metriä ja on Suomen tuntureiden korkeuslistalla 45.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Mulle ainakin toi Everest on passé ja so last season, vastenmielinen turistirysä jota wannabe-seikkailijat käytännössä oppaiden reppuselässä valloittavat.
Unohdin kysyä, montako kertaa olet Everestillä ollut?
0.
Kyllästynyt kirjoitti:Siinä tapauksessa tuo "passé" ja "so last season" kuulostavat asiantuntemattomuudesta kumpuavasta itsevarmuudesta.
tuuuve kirjoitti:Muotkatuntureilla saa kyllä rauhassa olla, siellä voi olla viikonkin kohtaamatta ketään. Jos uskaltaa vaan kulkea kartan ja komppasin kanssa, niin sinne kannattaa mennä. Viime kesänä siellä oli lämmintä, lähes kaikki purot olivat kuivuneet ja oli vaikeuksia löytää vettä.
Oikein siellä ei viitsi mitään tunturia huiputtaa, korkein on jotain 600 metriä. Mutta jonkun päälle kannattaa kiivetä maisemia katseleen.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa