TERE...

TERE...

ViestiKirjoittaja gada » 24.04.2010 13:44

kontu ja Luukkonen + muut, jotka ehkä ovat olleet tekemisissä kanssani palstojen kautta.
Kevättä rinnassa, mukavaa! Tekee mieli sihauttaa viime viikonloppuna Tallinnasta raahattuja tölkkejä ja pullo poikineen kurkusta alas, vaikka ei just aurinko paista. Kohta paistaa!
gada

Re: TERE...

ViestiKirjoittaja Pertti Luukkonen » 24.04.2010 14:21

No tervetuloa, gada! (Mieluiten Riemulaatikkoon tahi Vertaistukeen tervehdykset.)
Pertti Luukkonen

ViestiKirjoittaja gada » 24.04.2010 14:51

Missä on riemulaatikko? Romulaatikossako? Siellä oli/on raatelulammas, en uskaltanut edes kurkata..
gada

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.04.2010 14:56

Hän on ihan giltti :D
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Raatelulammas » 24.04.2010 15:44

Gada, minä olen tosiaan kiltti ihminen. :) Minua pitää aika pahasti ja useaankin kertaan kiusata, ennen kuin alan suuttua. Täällä, tai yleensäkin siis mielenterveys-saiteilla, on ollut olemassa vain yksi ihminen, joka saa minut kiukkuiseksi. Ja hänenkin kohdalla olen monta kertaa hillinnyt itseäni.

Tämän keskustelunhan voisi vaikka siirtää tosiaan romulaatikkoon tai vaikka vertaistukeen? Ihan hauskaahan se ois jos muutkin innostuisivat esittäytymään, kukin tavallaan...
Raatelulammas

ViestiKirjoittaja Jukka Pentti » 24.04.2010 18:47

Minäkin olen mukava ihminen, kun minut oppii tuntemaan! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jukka Pentti

Paluu Yleistä ja ajankohtaista