Mirri kirjoitti:Löysin viestistäsi peräti yhdeksän kysymysmerkkiä. Luojan kiitos, minulla ei ole vastaamis- eikä selitysvelvollisuutta.
Jos nyt edes yhteen vastaisit?
Mirri kirjoitti:Löysin viestistäsi peräti yhdeksän kysymysmerkkiä. Luojan kiitos, minulla ei ole vastaamis- eikä selitysvelvollisuutta.

Mirri kirjoitti:Aivan kuin olisin edessäsi jostakin syytettynä ja sinä kuulustelisit...
Ei tietenkään, mutta mikset perustelisi mielipidettäsi ja vastaisi sinulle esitettyihin kysymyksiin?Mirri kirjoitti:... Ei minun tarvitse olla kanssasi samaa mieltä, eikä sinun tietysti minun kanssani.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinäkö olet tässä ketjussa edustanut hyvää keskustelukulttuuria? Ei tarvitse vastata, kunhan vain ihmettelen ääneen.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, sinäkö olet tässä ketjussa edustanut hyvää keskustelukulttuuria? Ei tarvitse vastata, kunhan vain ihmettelen ääneen.
Pyrin aina vastaamaan, ja niin teen nytkin.
En ainakaan ole jättänyt vastaamatta. En myöskään ole kysellyt "sinäkö olet edustanut hyvää keskustelukulttuuria" kertomatta mihin viittaan.

En ymmärrä, miksi itsepintaisesti vastustaa kellon tai vastaavan äänimerkin asianmukaista käyttöä.

Mirri kirjoitti:Selvä. Minusta kysymyksillä pommittaminen on hyökkäys, eikä ollenkaan hyvää keskustelukulttuuria...
Mirri kirjoitti:... Koska pidän pommittamista hyökkäyksenä, ajattelen kohteella olevan oikeuden suojautua pommitukselta...
Hyvä ajatus. Toivottavasti aiheeseen ja asiaan perehtymisen jälkeen ymmärrät aiempaa paremmin mitä keskustelulla tarkoitetaan.Mirri kirjoitti:... Taitaa käsite hyvä keskustelukulttuuri olla niin laaja, että syvennyn tutustumaan asiaan tarkemmin, ja lopetan 'keskustelun' kanssasi osaltani tähän jottei keskustelemiseni menisi jankkaamiseksi ja vänkäämiseksi.
Mirri kirjoitti:En ymmärrä, miksi itsepintaisesti vastustaa kellon tai vastaavan äänimerkin asianmukaista käyttöä.
Hilppa, minäkään en ymmärrä sellaista.
Kyllästynyt kirjoitti:Vaikuttaa siltä, ettet sinä pysty perustelemaan mielipiteitäsi ja sen takia koet sinulle esitetyt kysymykset kiusallisina.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:En ymmärrä, miksi itsepintaisesti vastustaa kellon tai vastaavan äänimerkin asianmukaista käyttöä.
Mutta kuitenkin olet ilmoittanut äänimerkin käyttöä vastustavasi.

Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Vaikuttaa siltä, ettet sinä pysty perustelemaan mielipiteitäsi ja sen takia koet sinulle esitetyt kysymykset kiusallisina.
Laskepa huviksesi, kuinka monta kysymystä olet minulle esittänyt tässä ketjussa. Samalla voisit (itse)kriittisesti tarkastella kysymystesi sisältöä.
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:En ymmärrä, miksi itsepintaisesti vastustaa kellon tai vastaavan äänimerkin asianmukaista käyttöä.
Mutta kuitenkin olet ilmoittanut äänimerkin käyttöä vastustavasi.
Väärin ja höpöhöpö!
Pidän soittokellon asianmukaista käyttöä (toisin sanoen kellon kilauttelua tilanteen vaatiessa) oikein hyvänä asiana.

Mirri kirjoitti:Tarkoitin, että on huono vaihtoehto, jos kaikki pyöräilijät alkaisivat jokaisessa ohitustilanteessaan soittelemaan kelloja. Olen ymmärtänyt, että sinun mielestäsi pitäisi tehdä juuri niin: pyöräilijän pitäisi soittaa kelloa aina ohitustilanteessa...
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa