Hilppa kirjoitti:Mirri kirjoitti:Hilppa, jos joku miettisi joogaharrastuksen aloittamista ja pyörittelisi mielessään Astanga-joogaa yhtenä vaihtoehtona kaipaillen siitä tietoa, niin kumman antama tieto on luotettavampaa - sinun vai Anne Nuotion?
En tunne Anne Nuotiota, enkä ole perehtynyt hänen kirjoituksiinsa, en myöskään aio perehtyä niihin, koska eivät tällä hetkellä vaikuta mielenkiintoisilta, sillä en ole hänen palveluitaan ostamassa. Ja miksi minun pitäisikään niihin perehtyä? Sinun vuoksesiko Mirri? Ei mitään järkeä olisi minun sinulle alkaa referoida ja lukea läpi jonkun kirjoituksia, jotka sinä olet kaivanut esiin, koska ainoa motiivisi on, että ilkeästi käytät vain hyväksesi minun kokemustani, tietoja, vaivannäköä ja ajan kulua.
Ei toki sinun tarvitse perehtyä kyseisen joogaopettajan kirjoituksiin, jos et halua. Tietääkseni en ole vaatinut mitään sellaista, joten minulle suuntaamasi viesti on outo.
Sitä paitsi en ole laittanut tänne tietoja esim. Anne Nuotion sivustolta ilkeilläkseni sinulle, joten senkin puoleen viestisi on erittäin outo. Minusta kyseisen joogaopettajan sivustolla on arvokasta, tutustumisen ja miettimisen arvoista tietoa otsikon aiheesta - siksi olen tuonut sen tänne. Mielestäni hänen sivustollaan ihan oikeasti kerrotaan asiantuntevasti joogasta (tässä tapauksessa Astanga-joogasta) asioita, joista aiheesta kiinnostuneet luultavasti lukevat ihan mielellään.
Mutta sinä luulet tämän kaiken olevan vihamielistä hyökkäystä sinua vastaan, ja ilkeää sinun kokemustesi, tietosi, vaivannäkösi, ja ajankulusi hyväksikäyttöä...